Ärsyttävät tiktok trendit

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Jos teillä on tiktok niin mitkä trendit on/on ollut teistä ärsyttävimpiä tai tyhmimpiä. Eihän suurimmassa osassa oo ikinä ollu mitään järkee, mutta tällä hetkellä mua jostain syystä ärsyttää toi joku ihmeen feikkipuukotus "trendi". Mulle on muutamia niistä tullu foryouhun ja en vaan tajua mikä senkin idea on. En tiiä mistä se soundi on tai liittyykse esim, halloweenin, mutta en vaan ymmärrä sen ideaa. Se näyttääkin niin tyhmältä :D:

Tässä nyt yks esimerkki:

katso liitettä 040139fcb365ac9abbdbd2efb4b77c89.mp4
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
miulla on tiktok, mutta en kyllä hirveemmin kattele mitään trendejä siellä, lähinnä vaan selaan for you pagea sillon tällön D:
sanoisin näin yleisesti kuitenkin, että mua inhottaa tosi paljon semmoset trendit, jotka voi olla vaaraks jollekin.
on ollu tosi paljon uutisia niin suomesta kun ulkomailtakin, että porukka uhraa henkensä / terveytensä, koska pitää saada tiktokiin joku tietynlainen video (ja liian paljon on myös niitä tapauksia, joissa joku on menettänykin henkensä). en näin äkkiseltään keksi mikä ois yhtä älyvapaata, kun ittensä tai jonkun muun asettaminen vaaraan sovelluksen takia.
samoin en voi sietää sitä, että huomiota haetaan väärällä tavalla, kuten kuvaamalla joku eläinrääkkäysvideo.
tiktok aiheuttaa miussa aikalailla vaan negatiivisia tunnetiloja, mutta pyörin siellä sen takia, että joskus sieltä saattaa hyvällä tuurilla löytyä jotain joko a) hauskaa, b) mielenkiintosta tai c) hyödyllistä.
 
Viimeksi muokattu:

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
miulla on tiktok, mutta en kyllä hirveemmin kattele mitään trendejä siellä, lähinnä vaan selaan for you pagea sillon tällön D:
sanoisin näin yleisesti kuitenkin, että mua inhottaa tosi paljon semmoset trendit, jotka voi olla vaaraks jollekin.
on ollu tosi paljon uutisia niin suomesta kun ulkomailtakin, että porukka uhraa henkensä / terveytensä, koska pitää saada tik tokiin joku tietynlainen video (ja liian paljon on myös niitä tapauksia, joissa joku on menettänykin henkensä). en näin äkkiseltään keksi mikä ois yhtä älyvapaata, kun ittensä tai jonkun muun asettaminen vaaraan sovelluksen takia.
samoin en voi sietää sitä, että huomiota haetaan väärällä tavalla, kuten kuvaamalla joku eläinrääkkäysvideo.
tiktok aiheuttaa miussa aikalailla vaan negatiivisia tunnetiloja, mutta pyörin siellä sen takia, että joskus sieltä saattaa hyvällä tuurilla löytyä jotain joko a) hauskaa, b) mielenkiintosta tai c) hyödyllistä.
Joo, noi on kans tosi inhottavia. ): Joskus oon nähnyt joitain videoita joissa eläimiä kohdellaan huonosti ja sit suurin osa ihmisistä ei edes tajua sitä. Liian usein näkee myös niitä ylilihavia kissoja joista ajatellaan vaan kuinka söpöjä ne on eikä ajatella sen kissan hyvinvointia ollenkaan. Kaikki ihan yli vedetyt "pränkit" ja muut huomion perässä tehdyt jutut on kyllä tiktokin huono puoli. Pitää vaan aina toivoo, että pysyis sen tiktokin kivalla puolella. :/
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Ite en tykännyt tosta sun esimerkistä tosta puukotus trendistä. Ite tykkään siitä jos sen tekee hienosti meikillä esim Benji Krolin tekemä tai Mirta Milerin tekemä.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
En käytä kyseistä sovellusta, mutta YouTube on täynnä sieltä tuotuja videoita, joten koen tietämykseni riittävän vastaamiseen.

POV. Varsinkin kun ne eivät oikeasti ole "point of view", vaan tekijä tuijottaa kameraan ja puhuu omana hahmonaan (tai useampanakin), eikä katsojalla ole "hahmoa".
Esim. Eliana Ghen ja Ian Boggs tekevät näitä koko ajan,
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Ite en tykännyt tosta sun esimerkistä tosta puukotus trendistä. Ite tykkään siitä jos sen tekee hienosti meikillä esim Benji Krolin tekemä tai Mirta Milerin tekemä.
En jostain syystä löytäny ton Mirtan versioo, mutta toi Benjin oli hieno, kun siihen oli nähty muutakin vaivaa, kun pelkkää tekoverellä roiskimista. Näköjään mulle on tullu vaan noi tai huonompia versioita.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
En käytä kyseistä sovellusta, mutta YouTube on täynnä sieltä tuotuja videoita, joten koen tietämykseni riittävän vastaamiseen.

POV. Varsinkin kun ne eivät oikeasti ole "point of view", vaan tekijä tuijottaa kameraan ja puhuu omana hahmonaan (tai useampanakin), eikä katsojalla ole "hahmoa".
Esim. Eliana Ghen ja Ian Boggs tekevät näitä koko ajan,
Niinpä! Oon kans nähny noita jonkun verran. Osa voi olla ihan hyviäkin, mutta suurin osa ei kyllä kiinnosta mua ollenkaan. D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
mul ei oo tiktokkia, mut jonku verran tiiän niist trendeistä D: noi on mustaki pahimpia, mis vaarannetaan oma henki tai jotain tommosia typeriä prankkeja niin kuin esim. toi puukotus juttu

ja also nooh, voin kyl iha rehellisesti sanoo, et berries and cream. joo ok, se ol hauskaa ekat 2 kertaa ku sen kuuli, mut se ns. vanheni aika nopeesti ja on must vaa ehk ennemmi sellane muka hauska juttu D:
 
Ylös Pohja