Keho 2 päivää toisesta koronarokotteesta

Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
eilinen meni vajaan 38 asteen kuumeessa, pistetty käsi oli kivun vuoksi lähes rampa ja voin niin pahoin etten pystynyt syömään oikeastaan mitään. käsi on nyt vähän parempi, saa nähdä nouseeko vielä tänään lämpöä. D: eilenkin aamulla lämpötila oli aivan normaali, alkoi nousta puolenpäivän kohdilla.

tuliks muille mitään vai oonko ainoa epäonninen
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Oon kans kuullut, että toinen on pahempi mutta se kai riippuu niin paljon ihmisestä. Mä oon saanut vasta ekan ja siinä oli yli vuorokauen käsivarsi kipeä, mutta mitään muita oireita ei ollut. toinen rokote mulla on lokakuussa ja vähän pelottaa se. D:
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Tuli vähän kuumeinen olo, ihan kuin olisi elänyt jossain putkessa. Jostain syystä saunassa käynti virkisti heti. Lämpöä siis ei missään vaiheessa ollut, vaan ennemminkin sellainen tönkkö ja raskas tunne.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Oon kans kuullut, että toinen on pahempi mutta se kai riippuu niin paljon ihmisestä. Mä oon saanut vasta ekan ja siinä oli yli vuorokauen käsivarsi kipeä, mutta mitään muita oireita ei ollut. toinen rokote mulla on lokakuussa ja vähän pelottaa se. D:
joo niin riippuu. oon vähän katkera kun mun avopuolisolle ei tullut mitään oireita toisestakaan, ei edes käsikipua. :D mulla tuli käsi kipeäksi myös ekan jälkeen, mut se pieni vihlonta ei ollut mitään tästä tulleeseen verrattuna. pidän sulle peukkuja että pääset vähällä!
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
joo niin riippuu. oon vähän katkera kun mun avopuolisolle ei tullut mitään oireita toisestakaan, ei edes käsikipua. :D mulla tuli käsi kipeäksi myös ekan jälkeen, mut se pieni vihlonta ei ollut mitään tästä tulleeseen verrattuna. pidän sulle peukkuja että pääset vähällä!
Kiitos, toivotaan parasta. :3
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
Puolisko haki kolme päivää sitten, 2 päivää oli kuumeessa ja kädettömänä mut nyt on lähes elävien kirjoissa. Mä taas sain kaikki nuo oireet jo ekasta rokotteesta, en odota innolla toista :'D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
38.6 kuumetta ja tämä on mulle siis melkein 2 astetta kuumetta kun normilämpö on 36.6
Tärisin kylmästä vaikka päällä oli rutosti vaatetta ja päähän koski. Käsi ei kuitenkaan juuri ollut kipeä ja tuota kesti vain sen seuraavan päivän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Hmm. En ole ottanut rokotetta enkä aiokaan ottaa, mutta siis yleisesti en muista että mulle olis koskaan tullut rokotteista muuta kuin käsi kipeäksi. Kumma juttu. Jotkut tulee niin pirun kipeäksi ja mä en oikeasti muista yhtäkään kertaa että olis tullut mistään rokotteesta kuume tai jotain. Tai sitten vaan en muista.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Hmm. En ole ottanut rokotetta enkä aiokaan ottaa, mutta siis yleisesti en muista että mulle olis koskaan tullut rokotteista muuta kuin käsi kipeäksi. Kumma juttu. Jotkut tulee niin pirun kipeäksi ja mä en oikeasti muista yhtäkään kertaa että olis tullut mistään rokotteesta kuume tai jotain. Tai sitten vaan en muista.
en mäkään muista mut toisaalta oon ollut varmaan ala-asteella edellisten rokotusten kohdalla :D oon niin vanha ettei mulle oo annettu sitä jotain hpv-rokotettakaan enkä ottanut myöskään sikainfluenssarokotetta.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulla tuli tokasta huonovointisuutta ja olin ainakin viikon ihan poikki. Sain kolmannen boosterin lauantaina ja eilen ja tänään on käsi ihan kipunen mut eipä ole muuta tullut.
 
Ylös Pohja