aattelin unessa et "herää!" ja heräsin 👀

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
otsikko kertoo! näin siis unta, että olin mu poikaystävän luona ja sähköt vilahti. sit mä mietin, et "hetkinen koht varmaa tapahtuu jotai pelottavaa, herää!" ja heräsin! D: tosi outoa, en muista että montaa kertaa oisin niinku puhunu itselleni unessa noin.

oottekste ikin heränny unesta siks, et te itse tai joku muu sanoo teille, että herää? tää on must tosi mielenkiintonen ilmiö
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Pienempänä herätin itseni aika paljonkin juuri tuolla tavalla. Oikeastaan ajan tajuni pysyy aika hyvin nukkuessa ja pienempänä herätin itseni aina muutaman minuutin heitolla tasan 8...

En yhtään tiedä miten tää on mahollista?

Nykyään kuitenkin, jos oon heräilemässä, käsken itseäni jatkamaan unta, koska uni = ilmainen leffa mulle ::D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
onpa jännää! onko muit kokemuksia? näit o must kiva lukee 😂

seki on aika outoa ku herää aina samaan aikaan 👀 mä oon jonku aikaa heränny aina 11.23
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
osaan herättää itteni unesta jos haluun. teen sitä vaan jos nään painajaista, koska silloin tajuan että se on oikeesti unta. D:

on kyl jännää miten ihmisen ajantaju voi pysyä kondiksessa nukkuessa
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Olen kerran herättänyt itseni unesta. Joskus näin jotain unta, että olin tosi ahdistavassa tilanteessa ja sitten vain sanoin itselleni että herää ja heräsin. En muista, että olisin jotenkin tajunnut näkeväni unta mutta silti kai tajusin kun noin tein. Osaan tosin herättää itseni tiettyyn kellonaikaan, päätän vain herätä illoin ja herään silloin.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Mä näin kesällä unta, että mä heräsin mun huoneessa. Mä katoin ympärilleni ja näin mun eksän siinä halaamassa mua. Sit mietin ' mutta, heetkinen toihan jätti mut joku kuukaus sitten tän on pakko olla uni :D' jonka jälkeen mä heräsin. Katoin viel herättyäni varmistuksena ympärilleni, ettei se poika vaan ollu siinä. :'D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Miulle on monesti käyny noin D: Tai siis saatan tajuta olevani unessa ja sit mietin sen unen aikana että voisin koittaa herättää itteni siitä, jos se on vaikka joku painajainen. Välillä onnistun saamaan silmät auki ja toisinaan en. Mut on tuo miusta kans jotenki jännää... äiti on sanonu ettei hänellä koskaan käy noin, mut äitin veli taas sano aina pienenä "lopu uni", jonka jälkeen hän heräs unesta kun unesta D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Joskus kutosella näin unta et mun pikkusisko oli kuollut ja en halunnu uskoo sitä ja sanoin mun tädille siinä unessa et mää nipistän itteä ja sit ku nipistin nii en tuntenut mittää ja tiesin et se oli unta ja heräsin :D
 
Ylös Pohja