Poistettukäyttäjänimi1459
puhelias
- Reaktioarvo
- 949
yritäppä siinä sitten köyttää side stringeihin
en saa ees tampoonia laitettua :DKuukuppi on kamu
On se hauskaa kun ostin kuukupin tuossa tammikuussa kai? Sen jälkeen ei ole menkkoja taas kuulunut, enkä tietenkään ole sinne lääkäriin uskaltanut mennä. Siellä se kuppi odottaa, omassa pikku pussukassaan.Kuukuppi on kamu
no ne olko yllättäen XDDMenkkojen aikana käytetään massiivisia mummokalsareita.
Mun mielestä kuppi on helpompi laittaa pienellä harjoittelulla kun sen voi kastella ja se ei ime nestettä niinku tampoonien saa ees tampoonia laitettua :D
Öh oisko se kuitenki lääkäri?On se hauskaa kun ostin kuukupin tuossa tammikuussa kai? Sen jälkeen ei ole menkkoja taas kuulunut, enkä tietenkään ole sinne lääkäriin uskaltanut mennä. Siellä se kuppi odottaa, omassa pikku pussukassaan.
Ehkä jooÖh oisko se kuitenki lääkäri?
Ribs in peas...no ne olko yllättäen XDD
jep..Ribs in peas...
Etkös sä oo opiskelija?Ehkä joo
Joo olen! (Btw, luin että "opettaja" ja mietin että olenko minä muka niin vanha jo :D)Etkös sä oo opiskelija?
kuukuppi ois kyllä käteväKuukuppi on tosi kätevä t. vuoden verran käyttänyt. Toki haastava alkuun mutta oikeasti kun oppii niin melkein odottaa menkkoja. (Ei kyllä oikeasti...)
Pitäisikö ensin vaihtaa ne stringit johonkin vähän laaja-alaisempaan ja sitten laittaa se side? :D
Mut sit opiskelija thn kautta vielä kun on halvempaa!Joo olen! (Btw, luin että "opettaja" ja mietin että olenko minä muka niin vanha jo :D)