TalvinenRasia
Kissan ulkoiluttaja
- Reaktioarvo
- 814
Näinä päivinä mua sattuu olla olemassa. Ei äiti itseään umpihumalaan juo ainakaan, jos me lapset olemme paikalla. Kuitenkin hän juo viikottain, tälläkin viikolla useamman kerran ja useamman juoman. Tänään hän on lähdössä johonkin kännäämään ja vaikuttaa olevan jo ihan kiitettävästi juonut...
Mua sattuu etenkin mun sisarusten puolesta. Siskoa ei kiinnosta (kuulemma) ja hän on jo 16, mutta pikkuveli on vasta 12. Murehtijana mietin, että entä jos äiti saa syövän tai jonkun muun sairauden alkoholin takia? Mä aion pian muuttaa pois kotoa ja pelkään veljeni puolesta. Tietysti myös siskon asiat mietityttää mua, mutta luotan hänen pärjäämiseensä aavistuksen verran enemmän kuin pikkuveljen.
Äitiinkin luotan, vaikka en tavallaan luota. HUOH.
Mua sattuu etenkin mun sisarusten puolesta. Siskoa ei kiinnosta (kuulemma) ja hän on jo 16, mutta pikkuveli on vasta 12. Murehtijana mietin, että entä jos äiti saa syövän tai jonkun muun sairauden alkoholin takia? Mä aion pian muuttaa pois kotoa ja pelkään veljeni puolesta. Tietysti myös siskon asiat mietityttää mua, mutta luotan hänen pärjäämiseensä aavistuksen verran enemmän kuin pikkuveljen.
Äitiinkin luotan, vaikka en tavallaan luota. HUOH.