Mielenterveys Ärsyttää

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Mun piti ens viikolla päästä yöks mun kaverille ja sinne tulis muitakin kavereita mut mun sisko ja veli on karanteenissa.
Mä oon tavallaa altistunu mut mul on 2 koronarokotusta. Mulla ei oo myöskään ollu mitään koronan oireita. Mut äiti ja iskä on nyt näköjään päättäny et en voi mennä. Vituttaa ku en mä ees oo karanteenis.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ymmärrän, et ärsyttää D: mut eiks se oo sillee, et vaik ois 2 rokotetta ni jos joku perheest altistuu ni kaikkien pitää jäädä karanteeniin? ymmärsin siis joskus näin, voi toki ol et seki on muuttunut. voisitko sie sitten sopia kaverisi kanssa uuden päivän, millo sit menisit yöksi? D:
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
ymmärrän, et ärsyttää D: mut eiks se oo sillee, et vaik ois 2 rokotetta ni jos joku perheest altistuu ni kaikkien pitää jäädä karanteeniin? ymmärsin siis joskus näin, voi toki ol et seki on muuttunut. voisitko sie sitten sopia kaverisi kanssa uuden päivän, millo sit menisit yöksi? D:
Nii no nyt oli ainaki et mä en oo karanteenis mut kai mä voin uutta päivää kysyä. Ärsyttää seki et oo yleensä viettäny uudenvuoden yhen tyypin kaa mut noitten karanteeni loppuu esimmäinen päivä😩
 
Ylös Pohja