Aihe vapaa Aha tämäpä on taas

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Minä: *ihastuu uuteen, sort of*
Minä: but you did this for what

Niiku stop now, make it stop.

🥴

Ah. Mahtavaa. Kaikki muukin on niin vitun mahtavasti.

Tosin täytyy naurahtaa sille aika vitusti nyt, että.... Miten mä tämän järkevästi selittäisin. Okei liian vaikee selitettäväks, en selitä. Mutta on tää ny sairast jo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja taas ne vitun pakko-oireet niistä keskusteluista terapeutin kanssa tulee. Ei helvetti en selviä näiden kanssa. Vieläkin jatkuvasti tuntuu siltä (varsinkin väsyneenä) että teen väärin kun ihastun liian usein. Voi vittu. Se sai mut tuntee jotenki että mun pitäs kontrolloida ihan hirveesti kaikkee koko ajan, mun tunteita ja tyyliin ihan kaikkea muutakin. Vihaan sitä ku ihmiset sanoo et sun pitää kontrolloida ja suunnitella asioita. Miksen saa vaa olla niinku musta tuntuu helpoimmalta! En jaksa tätä enää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja taas ne vitun pakko-oireet niistä keskusteluista terapeutin kanssa tulee. Ei helvetti en selviä näiden kanssa. Vieläkin jatkuvasti tuntuu siltä (varsinkin väsyneenä) että teen väärin kun ihastun liian usein. Voi vittu. Se sai mut tuntee jotenki että mun pitäs kontrolloida ihan hirveesti kaikkee koko ajan, mun tunteita ja tyyliin ihan kaikkea muutakin. Vihaan sitä ku ihmiset sanoo et sun pitää kontrolloida ja suunnitella asioita. Miksen saa vaa olla niinku musta tuntuu helpoimmalta! En jaksa tätä enää.
Sitten se kuitenkin sen jälkeen ku on saanut mut jotenkin tuntee että pitää olla erilainen, ni sen jälkeen se sit sanoo että "anna niiden tunteiden vaan tulla" mitä vittua nyt taas

En mä ees muista mitä se sano, ei se varmaan ees sanonu että mun pitäs kontrolloida se oli varmaan mun omat pakko-oireet mitkä tuli sen sanomisist mut VITTU EN JAKSA TÄTÄ PASKAA ENÄÄ

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittu AINA IHAN SAMA MITÄ MÄ TEEN ni tuntuu siltä et epäonnistun

Vittu kiitos vaan ihan helvetisti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittu et mul menee hermo siihen et tää muija vaa pahens mun pakko-oireita. En sinänsä oo vihanen sille ihmiselle ja se vaikuttaa mukavalta sinänsä, mutta kun mä en jaksa sitä että sen sanoilla oli nyt tämmöset seuraukset. Ennen sitä oli paremmin. Totta kai osittain oli samanlaista mutta kai sillon oli vähemmän näitä pakko-oireit siit etten saa rakastaa ketään. Vittu KETÄÄN. saatana sentään nyt vittu. Sillon sentään pystyin ajatella et okei en voi sille mitään, ei tää oo mun vika, ainakin yleensä pystyin aattelee niin kai? Mut nyt en. Nyt oon vaa jatkuvasti sillee et ei vittu et saa tykätä kenestäkään vitun tyhmä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Että kiitos siitä vittu

Tekis oikeasti mieli vaa haukkuu koko ihminen niin totaalisesti mutta sitten taas toisaalta ei se ollu sen vika. Se vaa johtuu kai mun pakko-oireista ja ei se varmaan tajunnu että ne sanat vaikuttais noin.

Voin vaa kertoo ettei tunnu yhtään kivalta ku ammattilainen on sillee "miksköhän sä ihastut julkkiksiin ja vielä näin usein, kyl täs on varmaan jotain takana, entä jos sulla onkin addiktio ihastumisen tunteeseen" ja "ehkä sä alitajuisesti teet tän tahallas" ja "pystyisitkö sä olla vähän aikaa ajattelematta niitä tyyppejä"

Joo ei saatana tunnu hirveen mukavalta että kiitti vaan niin helvetisti tästäkin.

Kai mä sit oon paska ihminen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Että kiitos siitä vittu

Tekis oikeasti mieli vaa haukkuu koko ihminen niin totaalisesti mutta sitten taas toisaalta ei se ollu sen vika. Se vaa johtuu kai mun pakko-oireista ja ei se varmaan tajunnu että ne sanat vaikuttais noin.

Voin vaa kertoo ettei tunnu yhtään kivalta ku ammattilainen on sillee "miksköhän sä ihastut julkkiksiin ja vielä näin usein, kyl täs on varmaan jotain takana, entä jos sulla onkin addiktio ihastumisen tunteeseen" ja "ehkä sä alitajuisesti teet tän tahallas" ja "pystyisitkö sä olla vähän aikaa ajattelematta niitä tyyppejä"

Joo ei saatana tunnu hirveen mukavalta että kiitti vaan niin helvetisti tästäkin.

Kai mä sit oon paska ihminen.
Ja pointti nyt on muutenki se että mun tarkotuksena tuskin oli koskaan edes vähentää ihastumisia (jos se nyt ois ees mahollista) koska en TODELLAKAAN jaksa yrittää. En helvetissäkään JAKSA alottaa jotain vitun projektia "kuinka olla terveellinen ja ihastua terveellisesti ja olla kuten normaalit ihmiset :)))))))))" vittu EI KIINNOSTA. se muija voi mun puolesta vaikka olla ihan hiljaa, mut se nyt meni jo pilaa mun elämän näköjään ku mietin tää VIELÄKIN.

VITTU miten se ei voi tajuta et mulle tulee tommosesta viallinen olo

Miten se ei voi tajuta HELVETTI SENTÄÄN et mulle tulee ihan vitun viallinen ja epänormaali olo tosta.

Mä en oikeesti jaksa enää kuunnella ketään. Mä en oikeesti jaksa enää yhtään ketään. Kaikki vaan saa mut vihaa itteeni. Näköjään.

Toki menin sinne puhumaan et voisin purkaa näit asioita edes jossain mutta sen sijaan että mun olo olis helpottunut ni mun olo pahentui ja se on vieläkin tosi huono. Tekis mieli oikeesti vaa huutaa sille et mitä vittua sä oot tehny mun mielenterveydelle. Oon vieläkin occasionally ihan palasina niiden muutaman vitun keskustelun takia. Helvetin ämmä, anteeks nyt vaan. Pakko sanoo noin ku en kestä tätä vihan tunnetta edes. Oon niin vitun ahdistunut ja vihanen siitä että joku random ihminen voi saada mut tuntee näin itestäni

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Yritän vittu itku silmässä toistella itelleni taas kerran et on ihan ok ihastua, ei kukaan voi sanoa että teen väärin, mut mä en vaan pysty uskoo siihen kunnolla 😭 helvetti en puhu koht enää kellekään.. miten vitussa kukaan ei ees ymmärrä mua

Kaiken tän PASKAN LISÄKS viel genderfluidius vittuilee. Olin kirjaimellisesti äsken silleen et samaistun miehiin mut silti kuulostaa ihan naurettavalta ajatukselta että olisin jätkä, siis niinku ees joskus. Mutta en keksi yhtään syytä miks must tuntuis sit tältä jos se ei oo sitä että mun gender identity menee edestakas ja sinne ja tänne ja tonne. Jos toi ei oo gender identity ni mä en ymmärrä mitä muuta se voi olla. Mä en kirjaimellisesti keksi yhtään syytä. Se ei voi olla pelkästään vaatteista, right, koska haluisin myös tulla nähdyksi poikana (siis näinä tiettyinä hetkinä) mutta silti en VOI OLLA poika koska se kuulostaa naurettavalta ja oudolta. Mikä muu syy voi olla sille että haluan tulla nähdyksi poikana (siis joskus) kuin se että mun identiteetti on fluid. Koska um.... Kuulostaa aika lailla gender envyltä jos katon miehii ja aattelen et näyttäisinpä itekin tolta. Ni bro mä en käsitä nyt? Jos kerta must tuntuu tolta (välillä) ni mitä muuta se on ku genderfluid? Miks sit sen sanominen et "mä oon poika" tuntuu ihan vitun naurettavalt. Pakko olla joku muu syy tähän, ei voi olla kyse actual sukupuoli-identiteetistä jos se kerran tuntuu noin oudolta ja epäluonnolliselt. Vai onkse vaa yhteiskunta minkä takii se tuntuu must itestänikin naurettavalt, u know, koska female body ?? Mikä tässä nyt oikeen on mitäkin? En kirjaimellisesti keksi muutakaan syytä noille tuntemuksille kuin genderfluidius.

Also tuntuu et mun sukupuoli-identiteetti ei oo muutenkaan millään tavalla normaali. Ehkä oon vaa cis. Mut en kyl voi olla cis.

Siis mä yritän tavallaa sanojen kautta selvittää milt must milläkin hetkellä tuntuu mut ei sekään auta. Mikään ei auta. Must tuntuu et most of the time mä en ees tiiä mikä on sukupuoli-identiteetti. Most of the time mä en ees tunne olevani kumpikaan. En mä tunne mitään erityistä. Ja sillo sukupuoli tuntuu vaa jotenki turhalta. Mut välil on hetkii et saatan tuntee vahvasti olevani tyttö. Ja sit on näit hetkii ku tunnen sen et näyttäisinpä tolt jätkält actually, mut sit kuitenki jos yritän ajatella että "oon poika" niin se ei niinkään kuulosta todelta. Mut jos ajattelen sanoilla "tunnen olevani poika" ni kuulostaa jo luonnollisemmalta ehkä, koska ei must tunnu tavallaan et mä oon poika koska mul on naisen keho mut must tuntuu että mä olisin poika tai et mun jotenkin KUULUIS olla poika. Että mä en oo mutta mun pitäs olla tai mä haluisin olla sillä tietyl hetkel. Joten jos toi ei oo gender identity niin mikä vittu se sit on tbh? En todellakaan keksi muuta syytä, en vaan keksi ????

Kuulostaa vaa cringelt jos yritän sanoo että mä oon mies koska bitch mä oon kaukana siitä XDDD mutta se että jos sanon että TUNNEN olevani mies ni kuulostaa ehkä jo vähän todemmalta. Ei silleen että olisin oikeasti vaan että must tuntuu tältä ja AAAAAAAA vittu. Niin. Mä en keksi yhtään syytä mistä muusta toi vois johtua kuin actual genderfluidiudesta??

Ja oon miettinyt esim yläasteaikoja tässä ja muistan että mulla oli jo silloin tää sama keissi kuin nytkin että halusin (ainakin välil) shoppailla miesten osastol vaatekaupois mut ajattelin et se on vaa mun style? Mut nyt en ookaan niin varma ja tbh kai se sillonki jo vähän oudolta tuntu. Oon miettiny et oisko se ollu jopa sitä et halusin vaan tuntee itteni enemmän jätkäks jos näyttäisin enemmän jätkämäiseltä, esim vaatetuksen avulla (vaikka tietenkään vaatteet ei auta kaikkeen, näyttäisin silti naiselta, mutta edes vähän enemmän jätkämäiseltä koska staili). Tosin mul on aina ollut pitkähköt hiuksetkin niin ei ne vaatteet hirveesti auta sinänsä. Ja siis en oikeestaan ees haluu leikata niit i think, vaikka joskus tuntuuki silt et ne ois tiettyjen asioiden takii jotenkin iisimmät

Kuulostaapa tosi cissukupuoliselta tää teksti juu. Joko mul on jotain serious problems jotka ei liity sukupuoli-identiteettiin oikeestaan tai sit ne nimenomaan liittyy sukupuoli-identiteettiin ja oon actually genderfluid.

Fun times 😊🤨

Ei must tälläkään hetkellä silti tunnu siltä etten olis tyttö. Kai? Ehkä enemmänkin both or sum shit ???? Koska jotenki mun sukupuoli-identiteetti tuntuu kiljuvan täl hetkel et "MALE 🥴♂️" Mut silti samal oon sillee "mut silti kinda female" joten uhhhh sure????? Of course.

No ei tää kyllä vittu cissukupuoliselta kuulosta vaikka miten päin tätä lukis 🥴 probably genderfluid mutta kuulostaa vaan jotenkin niin vitun oudolta. Ja mikä on oudointa ni mul ei koskaan oo severe dysforiaa. Mul saattaa EHKÄ olla dysforiaa joskus mutta ei koskaan severe, ei todellakaan. Joten mun on ihan hirveen hankala samaistuu siihen super pahaan oloon mikä monilla dysforiasta kärsivillä on. Mulle se on enemmänkin lievää pettymyksen tunnetta siitä, ettei mua koskaan nähdä jätkänä koska ulkonäkö, mutta se ei oo super kamalaa tai mitään. Kuten sanoin, enemmän lievää pettymystä kuin suurta ahdistusta.

Mutta joo. Vannon et genderfluidius (jos tää on sitä) on niin vitusti samanlaista ku biseksuaalisuus xD molemmis oot vaa sillee "oh no what if im actually THIS and ive been lying to myself the whole time" sillee biseksuaalisuus = "tykkään pelkästään jätkistä, entä jos tykkäänkin pelkästään tytöistä, nah i like both.... Mut ENTÄ JOS tykkäänki pelkästään jätkistä" ja genderfluidius = "oon aivan SELVÄSTI cis nainen! Hetkine.. en taidakaa olla tyttö enkä poika... Oh shit oonko agender... Nah mitä oikeen ajattelin, oon cis tyttö! Hetkine..... Mitä jos oonki trans poika???? Nah what was i thinking oon SELVÄSTI cis tyttö!!" Ainoo vaa että genderfluid on sata miljoonaa kertaa kauheempaa ku bisseys. SATA MILJOONAA KERTAA KAUHEEMPAA, painotan. Jos mä ees oon oikeesti genderfluid. Epäilen itteeni jatkuvasti.

Joka tapauksessa tää .. mitä tää nyt sit onkaan... On sata kertaa kauheempaa ku olla biseksuaali :D i mean really.

Ja entäs ne kaikki muut vaikeet asiat mun elämässä? Kuten pakko-oireet.

Mut sit must tuntuu et keksin kaiken. Et keksin pakko-oireet, biseksuaalisuuden, genderfluidiuden, kaiken mitä on. Must tuntuu et keksin päästäni ihan kaiken. Vaikka ocd:stä mulla on diagnoosi ni se tuskin on keksittyä. Ja bisseyskää ei VOI olla keksittyä. Ei vaan voi. Genderfluidius sen sijaan.... Probably keksittyä 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 ja aseksuaalisuus (tai mitä nyt onkaan).... Probably making that up also 🙂 varsinkin tää et miten voin muka olla sekä bi että ace että gf niin öö what are the chances? Hell nah. Ainakin joku noist on pakko olla keksittyä. =) Tosin mun kohdallahan tuo aseksuaalisuus ei ookaan täysin seksuaalisten tunteiden puuttumista, joka on varmaan harvinaisempaa kuin tämä mun ns. välitilani???? Joten ehkä tää nyt ei niin harvinaista oo. Mut silti, jotenki outoa että oisin muka noit kaikkii kolmee. Tai en mä tiiä. Noh, mähän nyt oon muutenkin joka ainoalla tavalla niin fucked up tyyppi ku voi vaa olla joten?? :) It only makes sense tho. Et mikään asia mussa ei oo normaalia :D

Very fun times

En jaksa enää edes

Mutta joo tosiaan. Eikä tää vuodatus edes sutau😭 sitä paitsi mulla on NÄLKÄ mutta en jaksa laittaa mitään hitto vie

Sitä paitsi MUL MENEE HERMO KOKO ELÄMÄÄN JA PAKKO-OIREISIIN mua ÄLLÖTTÄÄ tää kaikki, oma itteni

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis kirjotinko oikeesti noin päin helvettiä vai johtukse jostain muusta että tossa lukee SUTAU :D tarkotus oli kai lukee "auta" mut???? Joko kirjotin sen päi helvettiä tai sit varasija taas vittuilee tai JOTAIN

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mutta oikeestaan ku mietin... Niin se mikä on vähän shokeeraavaa... On se, että mä mietin noita kaikkia kolmea juttua jo about yläasteella (ehkä ainakin bisseyttä jo aikasemminkin). Pohdin silloin että oonko bi, muistan tän aivan selvästi. Turned out that i was. Pohdin silloin että miten must tuntuu sukupuoli niin omituiselta iha ku oisin jotenkin erilainen ku muut, sillon en tainnut liiemmin tietää ainakaan non-binary identiteeteist, mut muistan että ihmettelin että miks ei tunnu välttämättä nyt ihan oikeelta laittaa rastia kohtaan "nainen". Ja tää oli nimenomaan yläasteella. I guess it turned out i was genderfluid all along????? Pohdin myös sitä että oonko mä jonkin sortin aseksuaali vai mikä on tää extremely low libido tai ku jotenki en näytä ajattelevan seksistä samalla tavalla kuin muut, muistan että taisin jutella tästä silloisen kaverinikin kanssa kun hän pohti samaa, tai sitten tää tapahtu yläasteen jälkeen, mutta siis itsekseni pohdin varmasti jo joskus yläasteella tätä juttua että mikä hitto siinä on ku en oo niiku muut??? Ja aina aattelin et apua en haluu suhdetta ku pitää harrastaa seksiä sit. Ja mul on edelleen kind of tää sama mood...... Paitsi joskus. Mut most of the time.... Tää mood af. TURNED OUT I WAS ACE, näköjään?????

Niin se että jos oon näistä jokaista asiaa miettiny jo semi nuorena, niin kai se kertoo että i'm probably not faking it? Kai????? En mä ees tiiä, oon ihan lost.

Mut ehkä se miks en o aiemmin tajunnu niin vahvasti sitä on varmaan se, että ensinnäkin kuten sanottu mun dysforiat (jos se on ees dysforiaa?) on hyvin lieviä, joten sellanen voi kai helposti jäädä huomaamatta. Toiseks, en oo niin sanotusti fully asexual, joten kai se on pitäny mua tavallaan pois siitä termistä ja oon aatellu et at the end of the day i'm not asexual so, get a grip? Mutta nyt viimeistään kai sen huomaa että bitch tuskin tää ihan perus alloseksuaalin kokemustakaan vastaa, tämä näin 🧐 ja se mikä sai mut empimään vuosikausia sitä että oonko bi vai en... Niin no ihan oikeestiki jo pelkästään se, että luulin että kaikki on joko heteroja tai homoja. Joten luulin yläasteella että oon yhtäkkiä muuttumassa lesboks kun tykkäsin tytöstä ja sit sen jälkeen luulin et se olikin vaan vaihe ja oon taas hetero KUNNES tykkäsin taas tytöstä ja luulin about taas kerran et oon muuttumassa lesboks :DDDDDDD mä .... Ihan oikeesti. Nyt :D niin tota se sit oli kunnes ymmärsin olevani mitä luultavimmin bi. Ja toki varmaan silläkin oli osuutta että ihastuksia tyttöihin oli vähemmän kuin poikiin, nii ku basically edelleenkin on. Niin ehkä senkin takia sitä oli vähän hankalampi huomata, kuin jos ois ollu esim paljon enemmän tyttöjä kuin poikia. Oisin varmaan aikasemmin alkanu ihmettelee että mitä vittua no oonko mä lesbo sitten, tai bi. Tai et tavallaan jos niit ois ollu ihan jatkuvasti niit muijii nii en varmaan olis ajatellut sen olevan vaihe :D

Voi pojat 🤣 kiitti vaa. On mullaki elämä??? Mitä vittua.

Mut oikeasti jos mä oon näitä kaikkia miettiny jo aikoja sitten ni ehkä en kuvittele kaikkea sitten??? En mä tiiä tosiaankaan mitään mutta ei kai ny luulis että keksisin mitään päästäni? Vai. Emt. Ehkä keksin. Haittaako se tosin..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja kaikista hulvattominta tässä on se että isäni on semmoinen joka ei jaksa lgbt tuputusta mutta hänen lapsensa onkin KOLMINKERTAINEN VÄHEMMISTÖILIJÄ. ja sen lisäksi vielä random friikki joka tykkää vanhemmista miehistä kuin oma isänsä 😇 tai siis, ei pelkästään vanhoista mutta niistäkin! :D kas kummaa mites tässä näin kävi että must tämmönen friikki tuli 🤔🤔🤔🤔🤔 mutta siis kaikesta huolimatta oon sata prosenttia varma että isä kyllä rakastaa mua, ja luulen että se ehkä varois sanojaan vähän enemmän jos se tietäis että kuulun seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin. Nyt kun se ei tiedä niin sehän luulee mun olevan cis hetero joten se ei tajuu että mä kuulun siihen ryhmään mistä se joskus ärsyyntyy. Ja mä kyllä tiedän että ei sen rakkaus siitä loppuisi vaikka se tietäiskin asiasta, se saattais olla vaan vähän hämmentynyt ja ehkä ärsyyntynyt ja shokissa tai jotain. Mutta ei se alkais mua vihaamaan sen takia. Niinkun ei äiti myöskään, ei varmasti.

Se mikä on kans hassua niin välillä iskä just ärsyyntyy näistä jutuista ja välillä ei ollenkaan ja juttelee ihan perus mukavasti. Mut toisaalta mä itekin vähemmistöjen edustajana koen ristiriitaisia tunteita (ehkä se on jotain sisäistettyä fobiaa) et välillä sitä ärsyyntyy homoista ja välillä ei. Kyllä, ärsyyntyy homoista ja biseksuaaleista ja trans ihmisistä. You know, samalla kun on itse bi ja genderfluid ja ace. Seems legit :D joten ymmärrän isää kai siinä vähän. En tiedä, kai se liittyy mulla siihen sisäistettyyn fobiaan ja iskällä nyt on tai siis oli (tai oli ja on koska toinen on elossa toinen ei, lol) aika tiukat vanhemmat et ehkä se oppi sen sieltä. Ja siis toki yhteiskunnasta sen voi oppia yhtä lailla.

Esim viimeksi kun puhuttiin pridest kun poliiseissa näytettiin jotain Helsinki pridee, niin iskä ei valittanut ollenkaan. Ei sanaakaan, sen sijaan se puhu ihan normaalisti kaikkea että missähän kohtaa Helsingissä Tää oli ja tollasta. Olin yllättynyt ku se ei valittanu ollenkaan et taas näitä sateenkaarijuttuja. Mut kun sillon tulikin heti puhetta siitä et olinko mä sinä vuonna prides et oltii sillee et näynköhä mä tuolla missää. Ni ehkä se jotenkin sit sen takia ei alkanu ragee mitää. En tosiaan tiedä epäileekö mun vanhemmat jotain just siks et oon käyny siellä mutta kai ny luulis et se ajatus olis käyny niiden päässä? Tosin en tiedä tajuuko ne ihan kunnol mitä tarkottaa biseksuaali ni varmaa ne sen takii uskoo mun olevan hetero ku oon puhunu aina jätkist. Et kyl ne on varmana kuullu biseksuaalisuudest mut en tiedä mitä ne ajattelee et onkse kuinka mahollinen vaihtoehto. Et ei ne varmaan sillee kunnolla sitä tajuu kuitenkaan? Niiku varmaa moni ihminen muutenki on kuullu bisseydest mut silti ajattelee todellisina vaihtoehtoina vaa heterouden ja homouden. Et ne kai unohtaa sen bisseyden tai jotaki. Ni luulen et mun vanhemmat ehkä ajattelee et no sen qualitymonkeyn on pakko olla hetero kun se on puhunu pojista että ei kai se lesbokaan oo jos se kerran tykkäs tosta pojasta. Lol. No jaa ajattelee miten ajattelee

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
AUTS päätä särkee

Ja sain just tietää erään asian mutta en voi sanoa siitä yhtään mitään että mikä se on mutta sen sanon että voi pojat että siitä tulee kamalaa! :D eräs asia saattaa tapahtua ja sitten kyllä en tuu kestämään :D näin, hyvin salaperäistä. Mutta kyllä pelottaa xDD toisaalta myös naurattaa.....

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oop taisin nähä muuten unta villust. Ja oli siinä kaikkee ihme säätöö muutenki. Olikohan matis 🧐 saatto sekin olla siinä mutta villu ainakin, sen muistan selvästi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaaa okei laitoin käsirasvaa äsken ja siis ku sain ton jouluna 2019 (ja niihin aikoihin käytinki sitä useemmin ku nykyäää) niin tulee tosts tuoksusta ihan vitusti mieleen villu :DDDDDDD koska niihi aikoihi sitä käytin niin paljon. Tulee siit artoki mieleen kyllä. Kosk arto oli tosi paljon mielessä sillon joulukuus 2019 😶 nyyh i kinda still love him..... Not surprising. En kyllä mieti artoa mitenkään koko ajan mutta sillon tällön käväsee mielessä ja mikäänhän ei takaa sitä ettenkö taas alkais ajattelee sitä jossain vaiheessa enemmän......

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaaaaaaa

Yhyyyyyyy

Tää mies 😭 en tykkää. Miks mun mielestä siinä ja timpassa on samantyyppisii kasvonpiirteit en kyl tiiä mut tavallaan on???? Ehkä???? Tai sit se muistuttaa jotain toista emt MUT JOTENKI

i love my man 🤨

Mut also pliis ei damiania. Please stop.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mitä nyt taas...........

Ensinnäkin tää biisi on pahinta koska viime kevät:

Aaaaaaaa mä en kestä toi on liian................. Aaaaaäaaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja jos mietitään että nyt on heinäkuu 2021 ja tuntuu että kaikesta on about se miljoona vuotta. Ja sitten törmäsin tähän biisiin ku selasin tumpin listaa:

Siis koska toi biisi oli aina sellai mist tuli tumppi mielee kosk se jossai haastattelus puhu siit et se vihas/vihaa sitä xDd ni sit siit tuli joku läppä et siit tulee ain mielee tumps. Ja tota noin niin. On tapahtunut niin paljon kaikkea. Siit on iha liikaa aikaa ja nää nykyset setit on vähän.... Kyseenalasia taas, tai no mitäs kyseenalasta näissä on mut siis kaikki mun ihastukset on kyseenalasia joten .... Se on vaa nii outoo ku tulee uusii tyyppei. Ja sit muutenki en ees tiiä mitä täs on tapahtunut ja mul soi KOKO AJAN one day päässä ja en tykkää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
EN TYKKÄÄ

mut siis.

Mä-.

En kestä kuunnella brittimusaa enää siks ku sielt on niin monta tyyppii 🤔 hulvatonta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I can't i-

Oasis on näköjään joku the juttu koska muistin et oliha tääki biisi:

Mut siit ei niinkään tuu mieleen tumppi vaan tyyliin hessu ja timppa yms koska se soi sillon yks ilta ku olin yhes paikas ja mietin jatkuvasti niit ja sit se vaa jotenki jäi semmoseks random biisuks. Emmä kestä musiikkia. Emmä kestä oasista mutta en mä kestä kyllä mitään muutakaan :D on lukemattomia kappaleita jotka on tärkeitä syystä tai toisesta ja liian moni liittyy ihastuksiin, oikeestaan basically melkeen kaikki. Jos yritän miettii jotai tärkeetä biisii mikä ei liittyis millää taval ihastuksii ni ööö ei taida sellasta olla??? Ei ainakaan nyt tuu mieleen :-D jaaaaa no ehkä joku tenth avenue northin control, ja muut tommoset uskonnolliset biisit? Mutta ei niitä ihan hirveesti taida olla. Tosin täytyy kyllä sanoa että suurin osa niistäkin muistuttaa varmaan sitä kautta ihastuksista että jos oon kuunnellu niitä tiettynä aikakautena niin saattaa tulla siitä mieleen joku. Hey jesus on ainakin sellane että vaikka se nyt on uskonnollinen biisi mutta liittyy kyllä vahvasti tiettyihin ihmisiin, oikeestaan aika moneenkin omalla tavallaan..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ketä mä taas oikee aattelen?? Damiania???? Matisyahua? Tietty muitakin. Mut niiku mitä hemmettiä. No joo onneks kattelen salkkareit iha vitusti nykyää ni se vähän auttaa tähän paskaaaaannnnn oloon vaikka ei se nyt kaikkea pelasta mut juu. Täytyis salkkareide ohel vihdoinkin katella se ERÄÄN sarjan kolmoskausi mutta kun pitäs saada aikaseks tilata se ruutu plussa voi jeeee 😭 muutenki ahistaa iha vitusti ku tuntuu et millään ei oo mitään vaikutusta, ei vaikka mä en oo taas katellu hirveesti mitään timpast ja muist sankareist, mut ku mä en vaan voi unohtaa sitä tein mä mitä tahansa. Nii se o iha sama oonko kattomatta vai en. En mä oo päässy yli tässä ajassa enkä pääsekään, se on nähty jo. Jos en oo yli ees pienemmistä ihastuksista esim hobi nii en varmaa timpastakaa pääse. Että näin. Ihan vitun turhaa edes yrittää nii siks mä en jaksa sitä että joku vitun terapeutti on sillee "pystytkö olla ajattelematta niitä" vitun tyhmä eikö se oo jo käyny selväksi että EN :D toki just joku salsut saattaa tilapäisesti auttaa mutta juu kuitenkin. Sekään ei saa mua pääsee yli. Oon oikeest nii loppu tähän itteni syyttämisee. Tuntuu vaa että oksettaa heti ku alkaa ajattelemaanki sitä kuinka oon kaikkien mielestä säälittävä ja epäonnistunu paska :D juuh. Vittu että vituttaa ihmiset jotka ei osaa esittää asiaansa silleen että mulle ei tulis siitä vittu kuukausitolkulla kestäviä pakko-oireita ja kriisejä. Vitun pälli oikeesti. Se tuskin teki sitä tahallaan mut en silti tajuu miten se ei ymmärtäny esittää asiaa jollai toisel taval. Miks se piti saada kuulostaa siltä et oon syyllinen tähän kaikkee ja epänormaali. En vittu jaksa tollasia ihmisiä. Miksei vaa voi antaa mun olla? Mä oon ihan sellanen ku muutki, en mä oo mikää sairas paska jota pitää auttaa pääsee eroo addiktiostaa. Mä vaa oisin halunnu purkaa tunteit mut ei sillee et terapeutti sanoo et hmm teetkö sä tän tahallaan, mitä jos yrittäisit olla ajattelematta. Vitun tyhmä pitää olla jos ei osaa sanojaa asetella jotenki järkevästi. Tää kuulostaa ihan sairaan tyhmält mut oon oikeest ihan sairaan katkera sille muijalle iha vaa siks et se aiheutti mulle nää pahimmat oireet eikä nää lähe pois nyt vaa syytän itteeni 24/7 ja vihaan ja vihaan ja mä en jaksa enää koko ajan yrittää kontrolloida ja muuttaa itteeni! Vittu mä oon mikä oon. Miksei se ikinä kelpaa. Vittu mikä ämmä oikeesti. Nyt kyllä oon vainoharhanen ja pelkään et se lukee näit viestejä lmao :D ihan ku se roikkus jossain varasijassa. Mun on vaan pakko purkaa ku tää paha olo ei lähe ikinä pois. Mietin vaan koko ajan että miks mä en oo yli miks mä en oo yli miks mä epäonnistuin taas VOI VITTU tää on ihan vitullinen pakko-oire mulle vieläkin. Mitä hiton nappia se oikee paino mun aivois et se sai mut yhtäkkiä sekoomaan tälleen. Kiitos siitä niin saatanan paljon. Rehellisyyden nimissä, ei kaikki varmasti oo sen vika koska onhan mulla pakko-oireita joka tapauksessa, ja oon mä ennen sitäkin syyttäny itteeni kaikesta mut nyt ehkä vaan enemmän kun se puhu täst asiast tohon sävyyn niiku se ois joku juttu mikä mun pitää muuttaa että kelpaan. Voi olla että teen ite vaa sellasen tulkinnan siitä mut silti niistä keskusteluista tää alko ja jatkuu edelleen. Mul alkaa tulla väsy siihen etten koskaan voi olla aidosti oma itteni. Aina vaa valitetaan. Enkä tiedä miten hyväksyä se et oon tämmönen. Ja miten olla ottamatta pakkomiellettä siitä että nyt pitää päästä yli. Koko ajan pitäs päästä yli eikä tunteita sais olla. Nyt loppuu tää saatanan pelleily. Ei jaksa enää. Mä en yritä enää sekuntiakaan päästä yli kenestäkään, en jaksa sitä enää ikinä. Jos joku kehottaa mua siihen ni lyön turpaan tai sanon että painuis vittuun. Mä en enää sekuntiakaan anna tän pakko-oireen vaivata mua. Mä otan vaa rennosti ja annan asioiden olla mitä ne on. Mä en enää yritä kontrolloida mun tunteita ei vois enää vähempää kiinnostaa. Helpommalla pääsee ku antaa ittensä olla sellanen ku on. Oon kuitenkin vaa ihminen. En mä jaksa tätä stressiä enää ni antaa olla sitte. Ja aion sanoo tän myös sille terapeutille, ehkä.

Oikeesti, miten tää on mahollista. Miten voi olla näin vaikee olla. Mä en oikeesti jaksa kuunnella enää yhdenkään ihmisen märisemistä mulle siitä kuinka yhy yhy ei toi oo normaalia pitäsköhän sun sitä ja pitäskö sun tätä. Jos joku viel kerrankin vikisee mulle jotain säälittävää settii ni mä oikeesti saatan hieman lyödä, koska en jaksa enää tota jatkuvaa kitinää ja vinkumista. Jos mus ei oo muuta ku kritisoimista ni ei tarvi katella. Tää koskee myös mun kavereita, en ota niiltä paskaa enää yhtää. Saa mun puolesta lopettaa sen ainasen valittamisen ja mun alas painamisen. Oon ihan yhtä hyvä ku muutki ni en ymmärrä miks joka kerta pitää heittää jotain mukahauskaa paskaa mun ihastumisasioista. Ei kuulu vittuakaan vissiin niille. Vaikka nyt ei oo kyllä oikeestaa kuulunu valituksia. Ehkä ne on vihdoin tajunnu. Mut jos vielä kerran kuulen niilt jotain paskaa ni emt en varmaan ees löis ketää vaa alkaisin ihan straight up itkee siinä koska en jaksa enää sitä että kaikki haukkuu mua, ihan ku en ite inhois itteeni tarpeeks. Kaikki vaan haukkuu eikä kukaan ymmärrä, great. Mut ehkä ne ei hauku enää. Ehkä ne on nyt tajunnu että ne ei voi joka välissä sanoo mulle että toi on väärin ja toi on outoo.

Joka tapauksessa, en jaksa tätä.

Ylös Pohja