Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ahdistaa helvetisti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 53218" data-attributes="member: 34"><p>Esimerkiks vaikka Roge, nii se ei missään vaiheessa oo ollu sellanen jota oisin ajatellut ihan 24/7. Siis kaukana mistään "rakastan yli kaiken" tasosta, mutta silti omalla tavallaan mulle tärkee ja basically ihastus muiden joukossa. Mutta must tuntuu etten sais edes laskee tollasia ihastuksiks koska emt, miten tavalliset ihmiset esim laskee tommoset? Ehkäpä ne laskee pelkästään ne joita ne oikeesti ajattelee ihan koko ajan ja on TÄYSIN obsessed siihen ihmiseen</p><p></p><p>En tajua miten muuten niillä on ollu niin vähän ihastuksia. Tää ei oikeesti oo enää edes huvittavaa, tää on pelkästään ahdistavaa. Mua ei oikeasti naurata enää. Aina heitetää vitsiä siitä kuinka mä oon tämmönen ja tommonen mut ei jaksa enää huvittaa. Oon pelkästään ahdistunut tästä</p><p></p><p>Must tuntuu että muut valehtelee itellee tai ei myönnä niitä tunteitaan, tai emt onko kyse sit siit et muut käyttää sanaa "kiinnostus" tai jotain vastaavaa samasta mistä mä käytän sanaa ihastus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 53218, member: 34"] Esimerkiks vaikka Roge, nii se ei missään vaiheessa oo ollu sellanen jota oisin ajatellut ihan 24/7. Siis kaukana mistään "rakastan yli kaiken" tasosta, mutta silti omalla tavallaan mulle tärkee ja basically ihastus muiden joukossa. Mutta must tuntuu etten sais edes laskee tollasia ihastuksiks koska emt, miten tavalliset ihmiset esim laskee tommoset? Ehkäpä ne laskee pelkästään ne joita ne oikeesti ajattelee ihan koko ajan ja on TÄYSIN obsessed siihen ihmiseen En tajua miten muuten niillä on ollu niin vähän ihastuksia. Tää ei oikeesti oo enää edes huvittavaa, tää on pelkästään ahdistavaa. Mua ei oikeasti naurata enää. Aina heitetää vitsiä siitä kuinka mä oon tämmönen ja tommonen mut ei jaksa enää huvittaa. Oon pelkästään ahdistunut tästä Must tuntuu että muut valehtelee itellee tai ei myönnä niitä tunteitaan, tai emt onko kyse sit siit et muut käyttää sanaa "kiinnostus" tai jotain vastaavaa samasta mistä mä käytän sanaa ihastus. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ahdistaa helvetisti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja