Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ahdistaa helvetisti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 53434" data-attributes="member: 34"><p>No tää. Ja vihaan sitä ku jotkut äyssit on sillee "kehopositiivisuus on epäterveellistä" juuh niinpä ku ulkonäkökeskeisyyshän ei oo yhtään epäterveellistä. Missä tynnyrissä ne oikeen elää ku ei tajuu kuinka paljon tämmönen aiheuttaa esim anoreksiaa sun muita mielenterveysongelmia. Mun mielestä terveydentilan takia laihduttaminen on ihan okei (jos ite haluu) mut siin ois hyvä olla ammattilainen auttamas, mut ulkonäön takia ei koskaan pitäs ruveta siihen imo. Sitä paitsi se terveydentilakin on oikeestaan sen ihmisen oma asia. Sama niinku periaatteessa alkoholistiki voi olla alkoholisti jos se ei halua parantua, kukaan ei voi pakottaa jos ei halua löydy. Esim vaikka itse oon ylipainoinen niin mulla ei oo motii laihduttaa, siis jos ei lasketa näit äkillisii pakko-oireita mitä tulee laihdutuksest. Et jos mul ei oo motii laihduttaa terveyden takia ni sillo mun ei kannata edes yrittää, ei siit mitää tuu jos ei sitä ite haluu. Mut ulkonäön takia just välillä tuntuu silt et pitäs koska just pakko-oireet, mutta ulkonäön takia ei ikinä pitäs niin tehdä. En haluu syömishäiriöönkää sairastuu tai mitään ja luulen et siinä nimenomaan on riski siihen. Varsinkin kun mulla on muutenki pakonomaista ajattelua taustalla niin sen luulis helposti johtavan siihen että asiasta tulee pakkomielle.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 53434, member: 34"] No tää. Ja vihaan sitä ku jotkut äyssit on sillee "kehopositiivisuus on epäterveellistä" juuh niinpä ku ulkonäkökeskeisyyshän ei oo yhtään epäterveellistä. Missä tynnyrissä ne oikeen elää ku ei tajuu kuinka paljon tämmönen aiheuttaa esim anoreksiaa sun muita mielenterveysongelmia. Mun mielestä terveydentilan takia laihduttaminen on ihan okei (jos ite haluu) mut siin ois hyvä olla ammattilainen auttamas, mut ulkonäön takia ei koskaan pitäs ruveta siihen imo. Sitä paitsi se terveydentilakin on oikeestaan sen ihmisen oma asia. Sama niinku periaatteessa alkoholistiki voi olla alkoholisti jos se ei halua parantua, kukaan ei voi pakottaa jos ei halua löydy. Esim vaikka itse oon ylipainoinen niin mulla ei oo motii laihduttaa, siis jos ei lasketa näit äkillisii pakko-oireita mitä tulee laihdutuksest. Et jos mul ei oo motii laihduttaa terveyden takia ni sillo mun ei kannata edes yrittää, ei siit mitää tuu jos ei sitä ite haluu. Mut ulkonäön takia just välillä tuntuu silt et pitäs koska just pakko-oireet, mutta ulkonäön takia ei ikinä pitäs niin tehdä. En haluu syömishäiriöönkää sairastuu tai mitään ja luulen et siinä nimenomaan on riski siihen. Varsinkin kun mulla on muutenki pakonomaista ajattelua taustalla niin sen luulis helposti johtavan siihen että asiasta tulee pakkomielle. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ahdistaa helvetisti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja