Aihe vapaa Ahdistaa niin paljon

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Huudan, kirjotin vitun pitkän avautumisviestin kaikesta mut se oli liian pitkä taas XD noh, pistän sen talteen omiin muistioihini. Meneepähän taas varmaan sitten yks timpan muistio täyteen ja pitää tehdä 21. Muistio sille koska kirjotan nii vitusti tekstiä siitä, rääh.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
ei vittu taas tää oikeasti muuten alkaa rääh. En pysty rakastaa ketää enempää ku timppaa. Hessu on ainut joka pääsee lähelle. Mut timppa on siltikin timppa. En voi sanoin kuvata mun tunteita sitä kohtaan. En haluu ketää täs maailmas enemmän. Hessu tulee heti tokana. Ja kukaa muu ei sit oikee pääsekään niiden tasolle. Huutista. Vaivun melankoliaan ja rakkauden syövereihin. Toisaalta tosi melankolinen fiilis mutta toisaalta jotenki onnellinen, en osaa edes sanoa. En ymmärrä ees tunteitani enää. Kai se rakastuminen sitä teettää sitten. Helvetin hullua miten kauan tää on kestänyt.

ja ne merkkaa mulle vaan enemmän ja enemmän mitä enempi aikaa kuluu.

ja kaipuu sattuu enemmän ja enemmän mitä enempi aikaa kuluu.

eikä helpota kaipuuta nähä timpasta random unia joissa se pitää kii susta niin et tunnet sen oikeesti, ja joissa suutelet sitä ja pystyt oikeasti tuntemaan sen huulillas. Unet on pahoi ku ne tuntuu niin todelta. Pystyn vieläkin melkeen tunteen sen millasta se oli kun se piti must kii. Tää vaan saa mut kaipaamaan sitä enemmän. En halua ketään tässä maailmassa niiku timppaa. Haluun olla lähellä sitä, koskee sitä, tuntee sen ihon mun ihoa vasten, haluun nähä sen hymyn, kuulla sen äänen, haluun olla sen kans. En voi unohtaa sitä ikinä. Se merkkaa mulle liikaa. Se on mulle kaikki.

onneks tiedän etten oo ainoo maailmassa joka on joutunut tähän kusiseen tilanteeseen jota rakastumiseks kutsutaan.

mua vaan pelottaa niin vitusti jos joudun elää ilman sitä. Tää menee niin syvälliseks nyt, mut mä en uskalla ajatella elämää ilman sitä. Mä en kirjaimellisesti uskalla. Mä en pysty. Se on liian pelottava ajatus. Oon kirjaimellisesti kauhuissani siitä että mun pitäs rakastaa jotain toista ja olla jonku toise kaa. Mut yritän uskoo siihen et kaikki järjestyy vaikka mua pelottaa. Tavallaan tunteita ei sais päästää kasvamaan näin paljon. Mut minkäs teet. Minkäs teet vittu. Niin se nyt vaan menee. Ehkä tän oli tarkotus ollakin näin. Eipä siihen voi muuta enää sanoa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittu James Arthurin empty space on niin se mitä tarvitsin nyt tähän mielentilaan. Mikään biisi ei kuvaa tätä kaipuu fiilistä niin hyvin ku tää :D rääh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okay that's it. Mun tunteet timoo kohtaan on ihan liian pahat. Siis mitä mä just äsken tein, otin jäätävän määrän screenshotteja kaikista ig-kuvista ja voi apua ku selaan mun galleriaa ni joo iha muutama kuva näistä sankareista on.... Voi vittu :D mut joo huomaa et tunteet timppaa kohtaan on kyl jotain niin älytöntä, jopa hessuun verrattuna ihan helvetin paljon syvemmät tunteet. Sori vaan hessu D': mut täs maailmas ei oo ketään joka ois parempi ku timo. Ei vittu. En tuu ikinä elämässäni rakastumaan kehenkään enemmän. En ainakaan usko että tosta voi kukaan mennä ohi. Ei kukaan. Hessu on ainut joka pääsee edes suurin piirtein samalle tasolle mut vittu kellään muulla ei oo mitään mahiksia. Mua hajottaa ku luulin et villu oli jotenki tosi tosi paha rakastumine ja joo, se oliki iha vitun paha mut tähän verrattuna lastenleikkiä. En halua ikinä elämässäni ketään muuta ku timpan, voi vittu. Okei, voi olla et tää rauhottuu joskus. Se on ihan täysin mahollista. Mutta vähän tuntuu siltä että mä en pääse yli. En oo täysin varma tietenkään mutta tuntuu etten mä pääse. En mä tiedä pääsenkö mä hessustakaan yli. Voi apua.

Huvittaa ku alko soimaan hessun biisi spotifys XDDDDDDDDDDDDDDD kuuntele tässä ny sit sen ääntä. Rakastan niin vitun Paljon. Mutta jos mahdollista niin rakastan vielä enemmän timppaa. Toisaalta en oikee voi verrata niit mut sit taas toisaalta.... Nii. Emmä tiiä ku ne on molemmat mulle kaikista tärkeimpiä. Vittu. Tässä maailmassa ei taida olla yhtään ketään joka vois ikinä olla samaa tasoo ku noi. Mun on jotenki täysin mahdotonta kuvitella et pääsisin niistä yli ja rakastuisin johonkin muuhun tai muihin. Ihan mahoton ajatus, vaikka totta kai se nyt varmaan mahollista on mutta tällä hetkellä tuntuu uskomattomalta että niin kävis.

Oikeasti mitä vittua mun elämä on. Psykoosit niin rajusti tulilla :D En siis ihan oikeasti tiedä miten mä selviän tästä. Timppa on ihan kohtuuttoman tärkee ja rakas mulle. Toistan: ihan kohtuuttoman tärkee ja rakas. Tää ei oo enää ok.

Myös hessu on aivan liian rakas ja mä en oikeasti kestä tätä. Hitto vie ku pitää olla kaks vieläpä. Tää o iha saatanaa.

En vaan voi vittu sanoin kuvailla sitä mitä noi molemmat merkitsee mulle. Voi vittu nyt. En halua olla näin psykooseissa, voi elämä, mä en oikeasti pääse yli, tää kaipuu on niin tajutonta et mulla lähtee järki pian. Tuntuu niiku mun kuuluis olla timpan kaa D: ahdistaa kuinka vahva se tunne on et me kuuluttais yhteen, mistä lie johtuu. Kai se vaa on nii et mitä vahvemmat tunteet, sitä enemmän tuntuu siltä että sun kuuluu olla sen ihmisen kanssa. Vituttaa kyllä.

HARMITTAA MUT EI HARMITA ONNEKS. Vai miten se meni 😭 mult lähtee oikeesti järki. Mulla on nyt järjenlähtö niin lähellä että en enää tiedä edes :D en selvii tästä koskaan. En. En voi uskoa tätä asiaa vieläkään. En.

Nyt kun vielä kevät tulee niin saatan seota vielä enemmän koska aivotoiminta :/ pelkään henkeni edestä xD

En yhtään muuten pidä siitä että kuuntelen nyt Ingrid Michaelsonin coveria cant help falling in lovesta ja äsken tuli just se kohta: some things are meant to be. Ja toi saatanan kohta tuli silloinkin kun kerran kirjottelin mun muistioon timpasta jotain että: "ehkä jotkut asiat on tarkotettu niin" ja just sillon tuli toi kohta. Sitä vois sanoo jo sattumaks juu :D oikeasti hakkaan päätä seinään koht tho.
Voinko vaan rauhottua pls.
En saa timppaa pois mielestä vaikka kuinka yritän.

APUA :D

tää. Vitun. Biisi.

Mä-

Mitä-

Mitä täällä tapahtuu-

Okei menetän järkeni lopullisesti, hei hei! Ei siinä mitään. Tämä vitun selvä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ok mutta en vieläkään tajua ajatuksiani xD tuntuu oikeasti siltä että tää menee huolestuttavaan suuntaan. Nään timpasta unia about joka yö, viime yönäkin oli hulvaton uni D: tai siis ei yönä kun nukuin päivällä ja heräsin illalla. Mutta siis muistaakseni siinä mä eka seurustelin jonku muijan kaa, sit jossain vaiheessa olin timpan kaa vissiin ja muistan et tyyliin nukuin/makoilin sen vieressä ja aaaaaaaaa se oli niin D= hhhhhh apua karseeta. Oon varmaan kolme yötä putkeen nähny siitä unta nyt, vähintään. Hiphei.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei vittu että huutonauran itselleni. Se tunne kun t&h on nostanu randomisti mun libidoa oudon korkeaksi verrattuna siihen mitä se normaalisti on, mutta huutista sille että vaikka ne saakin aikaan seksuaalisia fiiliksiä niin silti ahistaa liikaa välillä. Ei aina. Mut välillä ahistaa paljon. Ja oon liian lapsi tehdäkseni mitään. Oon 22. Ja oon silti liian ahistunu ja liian lapsi tehdäkseni todellisuudessa mitään kenenkään kanssa. Siis jos mulla ois tilaisuus et voisin panna jompaakumpaa niin haluisin mut se ois silti ahistavaa koska mul on ongelmia. Tai no vaikea sitä on kuvitella näin kun ei tiedä miltä se tilanne todellisuudessa tuntuis mut yleisesti ottaen en haluis kyl ketää panna todellisuudes. Paitsi noit sankareit mut en tiiä pystyisinkö siihen oikeesti vaikka haluisinki koska oon ongelmatapaus juuhhhhhh joohhh

Aika jännä juttu että seksuaalisuus ahistaa mua usein niin paljon, jännä, en vieläkään ihan tajua miksi.

On muuten ihan semi outoa että mulla tulee kaikist pahin kaipaus yleensä sillon kun mä ajattelen jotai random seksuaalisia asioita niistä. Se tuntuu ihan hirveeltä koska oikeasti ei vittu että alkaa itkettää kun en voi päästä niin lähelle niitä kumpaakaan. Mitä vittua. Toki mulla saattaa muutenki olla kauheet melankoliat päällä mutta noi seksuaaliset tunteet aiheuttaa usein kaikista pahimmat ikävän ja kaipauksen tunteet ja tulee fyysisesti paha olo kun kuvittelee että olis niin lähellä ja haluu niin paljon mutta ei, ei vaan pääse lähelle ja se sattuu niin paljon. Ehkä se on yleisestikin ottaen kaikki tollaset kuvitelmat että olis lähellä esim samalla tavalla nää unet timpast mis oon ollu sen vieres ja se on pitäny must kii ymsyms nii nekin sattuu fyysisesti tho eli kai se on sit se vaa ku jos kuvittelee olevansa lähellä sitä mut oikeesti ei oo ni siit tulee fyysisesti oksettava olo kun tulee niin hirveä kaipuu lol lol lol ok. Nah voin hyvin.

Se kyllä hämmentää et miten mä aattelen timppaa näin paljon, rääh. Koko ajanhan mä oon sitä aatellu mut nyt on taas vissiin vielä pahemmat psykoosit tulilla. Sydän hakkaa ihan vitusti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huudan en kestä vieläkään tätä biisiä jota kuuntelin kerran bussis kotimatkal ja mietin timppaa ihan vitusti ja lähes itkin koska tunteet. Tää aina muistuttaa siit ;___; en kestä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huudan, kirjotin vitun pitkän avautumisviestin kaikesta mut se oli liian pitkä taas XD noh, pistän sen talteen omiin muistioihini. Meneepähän taas varmaan sitten yks timpan muistio täyteen ja pitää tehdä 21. Muistio sille koska kirjotan nii vitusti tekstiä siitä, rääh.
Niit muistioit on täl hetkel muute 23... Ei vittu mitä saatanaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Miks noiden molempien pitää olla noin vitun kuumia aaaaaaaaaaa haluun panna niitä en jaksa eih

Mun standardit on oikeesti nykyää varmaa sellaset etten ees tunne seksuaalisia tunteita tästä eteenpäin kehenkään muuhun ku noihi xddddd en muista millo viimeks oisin ees tuntenu tho. Eiku joo ei siit ookaa kauan, mut ne on ollu kaikki sellasii ns. ohimenevii ku näit taas kuolaan aina vaan. Sama niiku rakastumisen tunteiden kans D: en oo aatellu ketää muuta kahteen kuukauteen paitsi tavallaa ohimennen, sillee välil ehk muutaman päivän ajan tai jotain. Mut näitä kahta oon miettinyt jatkuvasti, koko ajan, enkä oo hetkeäkään ajatellut että en tykkäis niist enää, rääh.

En jotenkin kestä sitä että tarviin timppaa niin paljon huohhh tarviin sen elääkseni

Aaaaa niin kuuma, hhhhhh

Ylös Pohja