Okay that's it. Mun tunteet timoo kohtaan on ihan liian pahat. Siis mitä mä just äsken tein, otin jäätävän määrän screenshotteja kaikista ig-kuvista ja voi apua ku selaan mun galleriaa ni joo iha muutama kuva näistä sankareista on.... Voi vittu :D mut joo huomaa et tunteet timppaa kohtaan on kyl jotain niin älytöntä, jopa hessuun verrattuna ihan helvetin paljon syvemmät tunteet. Sori vaan hessu D': mut täs maailmas ei oo ketään joka ois parempi ku timo. Ei vittu. En tuu ikinä elämässäni rakastumaan kehenkään enemmän. En ainakaan usko että tosta voi kukaan mennä ohi. Ei kukaan. Hessu on ainut joka pääsee edes suurin piirtein samalle tasolle mut vittu kellään muulla ei oo mitään mahiksia. Mua hajottaa ku luulin et villu oli jotenki tosi tosi paha rakastumine ja joo, se oliki iha vitun paha mut tähän verrattuna lastenleikkiä. En halua ikinä elämässäni ketään muuta ku timpan, voi vittu. Okei, voi olla et tää rauhottuu joskus. Se on ihan täysin mahollista. Mutta vähän tuntuu siltä että mä en pääse yli. En oo täysin varma tietenkään mutta tuntuu etten mä pääse. En mä tiedä pääsenkö mä hessustakaan yli. Voi apua.
Huvittaa ku alko soimaan hessun biisi spotifys XDDDDDDDDDDDDDDD kuuntele tässä ny sit sen ääntä. Rakastan niin vitun Paljon. Mutta jos mahdollista niin rakastan vielä enemmän timppaa. Toisaalta en oikee voi verrata niit mut sit taas toisaalta.... Nii. Emmä tiiä ku ne on molemmat mulle kaikista tärkeimpiä. Vittu. Tässä maailmassa ei taida olla yhtään ketään joka vois ikinä olla samaa tasoo ku noi. Mun on jotenki täysin mahdotonta kuvitella et pääsisin niistä yli ja rakastuisin johonkin muuhun tai muihin. Ihan mahoton ajatus, vaikka totta kai se nyt varmaan mahollista on mutta tällä hetkellä tuntuu uskomattomalta että niin kävis.
Oikeasti mitä vittua mun elämä on. Psykoosit niin rajusti tulilla :D En siis ihan oikeasti tiedä miten mä selviän tästä. Timppa on ihan kohtuuttoman tärkee ja rakas mulle. Toistan: ihan kohtuuttoman tärkee ja rakas. Tää ei oo enää ok.
Myös hessu on aivan liian rakas ja mä en oikeasti kestä tätä. Hitto vie ku pitää olla kaks vieläpä. Tää o iha saatanaa.
En vaan voi vittu sanoin kuvailla sitä mitä noi molemmat merkitsee mulle. Voi vittu nyt. En halua olla näin psykooseissa, voi elämä, mä en oikeasti pääse yli, tää kaipuu on niin tajutonta et mulla lähtee järki pian. Tuntuu niiku mun kuuluis olla timpan kaa D: ahdistaa kuinka vahva se tunne on et me kuuluttais yhteen, mistä lie johtuu. Kai se vaa on nii et mitä vahvemmat tunteet, sitä enemmän tuntuu siltä että sun kuuluu olla sen ihmisen kanssa. Vituttaa kyllä.
HARMITTAA MUT EI HARMITA ONNEKS. Vai miten se meni 😭 mult lähtee oikeesti järki. Mulla on nyt järjenlähtö niin lähellä että en enää tiedä edes :D en selvii tästä koskaan. En. En voi uskoa tätä asiaa vieläkään. En.
Nyt kun vielä kevät tulee niin saatan seota vielä enemmän koska aivotoiminta :/ pelkään henkeni edestä xD
En yhtään muuten pidä siitä että kuuntelen nyt Ingrid Michaelsonin coveria cant help falling in lovesta ja äsken tuli just se kohta: some things are meant to be. Ja toi saatanan kohta tuli silloinkin kun kerran kirjottelin mun muistioon timpasta jotain että: "ehkä jotkut asiat on tarkotettu niin" ja just sillon tuli toi kohta. Sitä vois sanoo jo sattumaks juu :D oikeasti hakkaan päätä seinään koht tho.
Voinko vaan rauhottua pls.
En saa timppaa pois mielestä vaikka kuinka yritän.
APUA :D
tää. Vitun. Biisi.
Mä-
Mitä-
Mitä täällä tapahtuu-
Okei menetän järkeni lopullisesti, hei hei! Ei siinä mitään. Tämä vitun selvä.