Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
ahistaa, ahistaa (vaikee tilanne kaverin suhteen)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="badassbish" data-source="post: 139042" data-attributes="member: 474"><p>Ainoo oikee vaihtoehto: puhu suoraan</p><p></p><p>On täysin ok, että sä tunnet tosi sekavii tunteita ja että kaks ihastusta tuntuu erilaisilta. Mulla kävi kinda samallail: ihastuin, tutustuin, säädin, sairastuin ja vihelsin pelin poikki. Nyt oon tän ex-ihastuksen kaa tosi läheinen ystävä. Välillä edelleen tulee semmosii "mitä jos", "ei hitto hän on hyvännäköne" ja "miksei se voinu toimii" ajatuksii, mutta meidän juttu nyt vaan sattu kääntyyn platoniseks ja se on iha ok, en mä oikeesti aio mitään muuta enää saada aikaan. Tää nyt vaan lähinnä rauhotteleen sua ja muistuttaan siitä, että ajatukset sekä tunteet on ihan sallittui, kunhan ne ei johda mihkään, mikä loukkais sua tai toisii</p><p></p><p>Suosittelen sua puhuun molempien kaa. Colille kerrot, mitä on meneillää ja miltä se tuntuu, toiselle tyypille taas kerrot että haluut olla jatkossaki vaa kaveri (tässä ehkä painottaisin, että teillä meni hyvin ja oli kivaa, mutta se homma ei vaa toiminu muuten ku platonisena)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="badassbish, post: 139042, member: 474"] Ainoo oikee vaihtoehto: puhu suoraan On täysin ok, että sä tunnet tosi sekavii tunteita ja että kaks ihastusta tuntuu erilaisilta. Mulla kävi kinda samallail: ihastuin, tutustuin, säädin, sairastuin ja vihelsin pelin poikki. Nyt oon tän ex-ihastuksen kaa tosi läheinen ystävä. Välillä edelleen tulee semmosii "mitä jos", "ei hitto hän on hyvännäköne" ja "miksei se voinu toimii" ajatuksii, mutta meidän juttu nyt vaan sattu kääntyyn platoniseks ja se on iha ok, en mä oikeesti aio mitään muuta enää saada aikaan. Tää nyt vaan lähinnä rauhotteleen sua ja muistuttaan siitä, että ajatukset sekä tunteet on ihan sallittui, kunhan ne ei johda mihkään, mikä loukkais sua tai toisii Suosittelen sua puhuun molempien kaa. Colille kerrot, mitä on meneillää ja miltä se tuntuu, toiselle tyypille taas kerrot että haluut olla jatkossaki vaa kaveri (tässä ehkä painottaisin, että teillä meni hyvin ja oli kivaa, mutta se homma ei vaa toiminu muuten ku platonisena) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
ahistaa, ahistaa (vaikee tilanne kaverin suhteen)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja