Okei täällä nyt on monet alkanut takertumaan vähän liikaa tähän joten hengittäkääs nyt ihmiset syvään ja miettikää että eikö teillä tosiaan oo mitään parempaa tekemistä ku joukko lynkata täällä mua, mä oon jo tän asian niin hyvin selittänyt tänne kuin vain suinkin pystyn mutta jotkut ei näytä siltikään sitä ymmärtävän joten lyhyt kertaus! Mulle on ihasama vaikka pukeuduttais paljastavasti muiden nähden mutta sentään joku kunnioitus vois säilyä muita ihmisiä kohtaan pitämällä ne kriittisimmät paikat piilossa ja mielestäni ei ole sopivaa pukeutua hautajaisiin tai ristiäisiin paljastavasti, vaikka se nyt tähän ei liittynyt mitenkään mutta eräs ei tahdo millään asiasta päästä yli joten selvensin senkin tähän nyt, mutta tosiaan olen eri mieltä tästä asiasta kuin useimmat täällä ja minun ei mielipidettäni tarvitse mihinkään muuttaa teidän vuoksi jotka ette tätä ymmärrä, asiasta en teidän kanssanne enää keskustele joten on täysin turha enää kommentoida mitään sanomistani, kiitos kaikille heille jotka asiallisesti kirjoittivat ja teille jotka ette tätä osanneet voin sanoa vain että kohdelkaa muita niin kuin haluaisitte itseänne kohdeltavan. Eipä mulla muuta