Aihe vapaa Aika jännä toi tissi homma

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Sori mut sulla on kyllä ihmeellinen tää pakkomielle siihen että "pitäs kunnioittaa muita" kun sun mielestä muistaakseni pelkkä hieman paljastavampi pukeutuminenkin on EPÄKUNNIOITTAVAA :D noh, kai sä sitten oot saanu sellasen kasvatuksen. Vaikka periaatteessa oonhan minäkin tai ainakaan oma äitini ei kovin tykkää siitä jos pukeudun paljastavasti, tosin ei se siitä joka kerta huomauta.
Ööö täh? :D sekotat kyllä nyt johonkin toiseen kun mä oon sitä mieltä että ei väliä mitä päällä kunhan on jotain päällä kuitenkin että kriittisimmät paikat peittyy
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Tää ja jos oikein muistan niin raiskaajat valitsee viel enemmän semmosii joil on peittävät vaatteet esim kollarit, semmoset mitkä saa helposti riisuttuu jne.
Tätähän sä et kyllä voi tietää, muutenki useimmissa kollareissa on narut ja useimmat ne myös sitoo joten ei taatusti oo helposti riisuttavissa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,359
Reaktioarvo
2,892
Tätähän sä et kyllä voi tietää, muutenki useimmissa kollareissa on narut ja useimmat ne myös sitoo joten ei taatusti oo helposti riisuttavissa
Pälli, luin jostain jutusta. Luuletko että vedin ton hatusta? En muista enää mikä lehti tai artikkeli mutta näin muistan lukeneeni.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
No mun mielestä luonnollisuus on aika harvalla kaunista :D toki joitakin on mutta jooh mut mun mielestä ranta oikeus kuuluu kaikille joten vois siellä pitää ne vaatteet päällä ku kuitenkin ollaan siellä uima asuissa nii sehä on melkein ku alasti
Rantaoikeus kuuluu kaikille, mutta en ymmärrä mitä ne tisut siinä muka muuttaa?
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Okei täällä nyt on monet alkanut takertumaan vähän liikaa tähän joten hengittäkääs nyt ihmiset syvään ja miettikää että eikö teillä tosiaan oo mitään parempaa tekemistä ku joukko lynkata täällä mua, mä oon jo tän asian niin hyvin selittänyt tänne kuin vain suinkin pystyn mutta jotkut ei näytä siltikään sitä ymmärtävän joten lyhyt kertaus! Mulle on ihasama vaikka pukeuduttais paljastavasti muiden nähden mutta sentään joku kunnioitus vois säilyä muita ihmisiä kohtaan pitämällä ne kriittisimmät paikat piilossa ja mielestäni ei ole sopivaa pukeutua hautajaisiin tai ristiäisiin paljastavasti, vaikka se nyt tähän ei liittynyt mitenkään mutta eräs ei tahdo millään asiasta päästä yli joten selvensin senkin tähän nyt, mutta tosiaan olen eri mieltä tästä asiasta kuin useimmat täällä ja minun ei mielipidettäni tarvitse mihinkään muuttaa teidän vuoksi jotka ette tätä ymmärrä, asiasta en teidän kanssanne enää keskustele joten on täysin turha enää kommentoida mitään sanomistani, kiitos kaikille heille jotka asiallisesti kirjoittivat ja teille jotka ette tätä osanneet voin sanoa vain että kohdelkaa muita niin kuin haluaisitte itseänne kohdeltavan. Eipä mulla muuta
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Täällähän on suuri väittely menossa :D

mun mielestä uimarannoilla ja sanoissa kaikilla pitäis olla oikeus olla ilman yläosaa ilman kauheaa hullunmyllyä ja arvostelemista koska siellä ollaan muutenkin vähillä vaatteilla ja se on varsin vapaa tila, en tiedä muualla sitten, eihän monikaan mieskään ole yläosa paljaana jossain linnanjuhlisaa tai töissä (riippuu työstä) pitää tietysti miettiä että mihin tilanteeseen se sopii
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Okei täällä nyt on monet alkanut takertumaan vähän liikaa tähän joten hengittäkääs nyt ihmiset syvään ja miettikää että eikö teillä tosiaan oo mitään parempaa tekemistä ku joukko lynkata täällä mua, mä oon jo tän asian niin hyvin selittänyt tänne kuin vain suinkin pystyn mutta jotkut ei näytä siltikään sitä ymmärtävän joten lyhyt kertaus! Mulle on ihasama vaikka pukeuduttais paljastavasti muiden nähden mutta sentään joku kunnioitus vois säilyä muita ihmisiä kohtaan pitämällä ne kriittisimmät paikat piilossa ja mielestäni ei ole sopivaa pukeutua hautajaisiin tai ristiäisiin paljastavasti, vaikka se nyt tähän ei liittynyt mitenkään mutta eräs ei tahdo millään asiasta päästä yli joten selvensin senkin tähän nyt, mutta tosiaan olen eri mieltä tästä asiasta kuin useimmat täällä ja minun ei mielipidettäni tarvitse mihinkään muuttaa teidän vuoksi jotka ette tätä ymmärrä, asiasta en teidän kanssanne enää keskustele joten on täysin turha enää kommentoida mitään sanomistani, kiitos kaikille heille jotka asiallisesti kirjoittivat ja teille jotka ette tätä osanneet voin sanoa vain että kohdelkaa muita niin kuin haluaisitte itseänne kohdeltavan. Eipä mulla muuta
Olen pahoillani että sulla on lynkattu olo tästä, enkä todellakaan halunnut tuoda pahaa mieltä sinulle. En vain itse koe että rinnat olisi kriittiset paikat. Alapään ymmärrän koska sitä on hiekkarannalla ihan hyvä suojata hiekalla ja lialta näin muutenkin ja se on ehkä vähän yksityisempi. Mutta rinnat on saanut historiassa kun näkyä ja monissa maissa on aivan normaalia että naiset kulkee rinnat paljaana rannalla. Itsekkin olen kulkenut Tanskassa, Hollannissa, Espanjassa joissa se on varsin normaalia. Koska se on normaalia ja kaikki on sitä ikänsä nähnyt, ei kukaan sitä kauhistele. Vain se fakta että niitä piilotellaan ja opetetaan lapsille että ne olisi paha, tekee siitä kiusallisen.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Olen pahoillani että sulla on lynkattu olo tästä, enkä todellakaan halunnut tuoda pahaa mieltä sinulle. En vain itse koe että rinnat olisi kriittiset paikat. Alapään ymmärrän koska sitä on hiekkarannalla ihan hyvä suojata hiekalla ja lialta näin muutenkin ja se on ehkä vähän yksityisempi. Mutta rinnat on saanut historiassa kun näkyä ja monissa maissa on aivan normaalia että naiset kulkee rinnat paljaana rannalla. Itsekkin olen kulkenut Tanskassa, Hollannissa, Espanjassa joissa se on varsin normaalia. Koska se on normaalia ja kaikki on sitä ikänsä nähnyt, ei kukaan sitä kauhistele. Vain se fakta että niitä piilotellaan ja opetetaan lapsille että ne olisi paha, tekee siitä kiusallisen.
Sä puhuit asiallisesti joten ei siinä mitään, täällä vaan muutama muu puhu vähän turhan ikävään sävyyn vaikka myönnän kyllä että itselläkin alkoi pinna palaa ja saatoin jonkun viestin ilkeästi ilmaista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,359
Reaktioarvo
2,892
Aika monen muunkin mielestä, voisin jopa väittää että suurimman osan
Aivan, mutta ei esim minun mielestä. Ja koska ei päästä tässä keskustelussa nyt mihinkään niin sanon vaan että sulla on mielipiteesi ja mulla omani, joka ehkä sitten poikkeaa tosiaan siitä suurimman osan mielipiteestä.
 
Ylös Pohja