Keho Aina kun mulla on nälkä...

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Alan eka raivoo muille ihan turhista asioista, pidätän itkua, itken, en jaksa liikkua, itken, kaivan puhelimeni ja tilaan ruokaa, itken sen 45min mitä siinä kestää ja itken vie sen ajan kun syön onnesta, ja sit nukahdan ähkyyn... mites teil muil 🤦‍♀️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,658
Reaktioarvo
2,893
Välillä pitkitän nälkäsenä sitä ruuanlaittoa niin pitkään ku voi ja sit jossain vaiheessa vihdoin laitan ruokaa ku mietin että pakko kai sitä on syödäki. Mut esim viime yönä en syöny tuntikausii yhtää mitään vaikka oli kamala nälkä. Sit ku menin nukkuu ni söin vaa yhen kinkun ja join maitoa ja menin nukkumaan nälkäsenä :D
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Hermostun nälkäisenä ihan turhista asioista ja alan suunnilleen itkemään, jos en löydä tiettyjä sukkia :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Jostain syystä mulla ei ole oikein ikinä nälkä, kun tuntuu että syön vaan koko ajan....raivoan silti itsekseni kun sisälläni myrskyää.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Nälkäisenä ärsyynnyn kaikesta ja jos tarpeeksi ärsyttää, alan itkemään. :D
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Nälkäisenä mua vaan väsyttää. En jaksa raivota tai itkeä. Joskus meinaa alkaa pikkusen vituttamaan, mut ei sen ihmeempää.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Usein huomaan nälän vasta sitten kun vähän huimaa tai meinaan pyörtyä. Tunsin enemmän nälkää kun urheilin paljon, mutta enää en melkein koskaan.
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Jollain tavalla kadehdin niitä jotka saa nälkäkiukun, multa lähtee nälän tunne kokonaan jos oon kauemmin syömättä. Muuten ok, mutta sitten unohdan syödä ja seuraava vuorokausi vietetään matalan verensokeritason oireiden parissa :s
 
Ylös Pohja