Aihe vapaa Alko taas niin hyvin tääki päivä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Miks mun piti kuunnella slow grenade ku siit tuli mieleen mm. Viime kesä ja tõnu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Every time i think i've found somebody
i just wish that somebody was you
there's no way that someone else could ever make me feel the same way that you do
no one compares to you

ai.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Naurattaa kun kuuntelen nykyään melkein aina vaan timpan soittolistaa spotifys :D joskus jotain muutakin mutta nyt viime aikoina oon kuunnellut ihan vitusti Timpan soittolistaa. En oo hetkeen kuunnellu edes hessun listaa joten lol ok. Vois rauhottua. Huoh. Oispa baari. Tai enemmän alkoholia ees, jos ei baaria.

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
No älä muuta sano! Tuli kauhee ahdistava kohtaus koulussa yo-kenraaleissa, ja meinasin itkee siellä, kun tapasin mun vanhan kaverin ja luokkatoverin, jotka ovat ilkeitä mulle. Nyt on ihan kauhee olo sen jäljiltä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Reps oon menos kummelis kaudessa 3 ja taas ajatellaa pelkästään timppaa XDDD ok huudan

Oispa timppa. Vittu oispa timppa eikä ketää muuta. Mitenköhä mun elämä oikeesti tulee menee, oon nyt ajatellu sitä sen verran kauan, et must tuntuu, et täst ei pääse mitenkään ainakaan nopeesti yli. Tuun aattelee sitä varmaan vuosia. En haluu ees ajatella millane mu tulevaisuus on. Ilman sitä. On oikeest lähes satavarmaa että tuun aattelee sitä vuosia, koska en costistakaan päässy yli ku vasta.... No, emt, nyt viime aikoina??? Ja sekin varmaan johtuu siitä että oon aatellu timppaa ni en oo siks aatellu costii. Ja voi olla et jossain vaiheessa taas mietin sitä mut nyt en oo miettinyt paitsi joo näin unta siit yks yö, mut ei siinä :D nään jo mielessäni kuinka tää tulee olee just sellasta vitun on/off keissiä koko ajan tulevaisuudes niiku kaikki muutki. Turha kuvitella et unohan timppaa pitkään aikaan, jos koskaan. Ei vittu huutista.

Tosin naurattaa ku toistaseks tää timppa juttu ei oo ollu ees on/off keissi vaa pelkästään on :D hessu on ollu enemmän on/off, mut timppa on ollu koko ajan pelkästään on :D

Ja voi vittu jos oon vielä tänki vuoden puolella miettiny villuu edelleen ja se alko sentään .. no, kunnolla se alko tammikuussa 2020. Ni jos siitäkään ei oo päässy yli siinä ajassa ni turha kuvitella et oon timpasta yli vuodenkaa päästä.

Ahahha kiva kuunnella tätä yhtä biisii josta tulee vähän mieleen loppuvuosi 2019 🤔 se oli vielä niin normaalia ai jestas en ollu viel tälleen rakastunu timppaan, mitä helvettiä mitä se elämä oli tho.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ahhahahha kuuntelen mä haluun sut tänään ja tulee kyllä elävästi muistoja gaalasta :D damn. Tää ja juon sut pois ja sateet on ainakin sellasii mist tulee mielee gaala koska ne oli siin jakson lopussa ughhh D::: ainii ja yhen elämän juttu tais olla kans. Yhhhhh D: en tykkää tästä. Pls. Lisää alkoholia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei helvetti xd käytin vanhempieni kanssa jutellessa äsken sanaa "älämölö" kun sanoin jtn meidän kissoist et ne pitää älämölöä ja voi ny vittu en voi käyttää tota sanaa enää ilman että mietin kummelia :D eiih saaatana.

Ylös Pohja