Mielenterveys Apuaa laitoin sille nyt viestiä...

Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Ja pelottaa mitä se vastaa. Laitoin siis mun ryhmänohjaajalle viestiä kun alko ahdistaa koulussa. Ja se siis kysy siellä koulussa kun mua ahdisti tosi paljon ja menin sivuun, että onko kaikki hyvin. Nyökkäsin vaan koska melkein itkin enkä muutenkaan halunnu siinä sanoo. Ja jos oisin avannu suuni oisin varmaan purskahtanu itkuun. Niin pelottaa että sanoin jotain tyhmää. Halusin kuitenki kertoo koska tässä on samalla hyvä mahollisuus kertoo muustakin. En tosin vielä kertonu muusta, mutta voin myöhemmin jos uskallan. Ja siis syy miksen laittanu terkalle viestiä vaan ryhmänohjaajalle on se, että luotan mun ryhmänohjaajaan ja halusin just sille kertoo vaikka en perjaatteessa mitään vielä kertonu. Niin se voi kuitenki auttaa mua eteenpäin jos tarvii. Mua oikeesti pelottaa että se vastaa jotain tyyliin ettei sitä kiinnosta syyt miks menin seinän viereen sivuun. Tai jotain muuta mistä mulle tulis olo etten haluukaan kertoo sille lisää.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Hienoa että laitoit! On äärimmäisen hyvä, että koet hänet turvalliseksi ja pystyit luottamaan häneen niin paljon. Uskon, ettei ryhmänohjaajasi sano mitään tuollaista, mitä olet miettinyt. Hän osoitti olevansa kiinnostunut jo sillä, että tuli kysymään, onko kaikki hyvin. Olen aika varma siitä, että hän on luottamuksesi arvoinen.
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
No se ryhmänohjaaja ei koskaan vastannu, ja koska olin taas niin hirveen pelokas niin menin ja poistin sen viestin. Erittäin typerästi tehty, tiedän, mutta mä en vaan sittenkään oo vielä valmis tähän. Nyt mä vaan toivon ettei se ehtiny nähdä sitä viestiä, koska muuten se varmasti kysyy miks poistin sen enkä voi kertoa. Anteeks tiiän ettei mun ois pitäny tehdä niin vaan mun ois vaan pitäny odottaa että se vastaa. Ihan turhaan olin hetken ylpee itestäni että sain tehtyy edes jotain, kun heti oon taas typerä ja peruutan sen mitä sain tehtyä.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
No se ryhmänohjaaja ei koskaan vastannu, ja koska olin taas niin hirveen pelokas niin menin ja poistin sen viestin. Erittäin typerästi tehty, tiedän, mutta mä en vaan sittenkään oo vielä valmis tähän. Nyt mä vaan toivon ettei se ehtiny nähdä sitä viestiä, koska muuten se varmasti kysyy miks poistin sen enkä voi kertoa. Anteeks tiiän ettei mun ois pitäny tehdä niin vaan mun ois vaan pitäny odottaa että se vastaa. Ihan turhaan olin hetken ylpee itestäni että sain tehtyy edes jotain, kun heti oon taas typerä ja peruutan sen mitä sain tehtyä.
voi ei D: toivon mukaan hän ei sitten ehtinyt nähdä viestiäsi jos se sua ahdistaa, ja voithan sitten uudelleen laittaa jos koet olosi varmemmaksi!
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Oon joka tapauksessa tosi ylpeä susta, että uskalsit laittaa sen viestin, vaikka sitten poistitkin sen myöhemmin. Oot nyt joka tapauksessa ottanut sen ekan askeleen, mikä on kaikkein vaikein. Seuraavalla kerralla se on sitten jo vähän helpompaa.

Hyvä myös kuulla, että sulla on noin hyvä ryhmänohjaaja, johon voit luottaa ja joka huomasi, että joku on vialla ja tuli kysymään sulta. Luulen, että se haluaa kyllä auttaa, siltä ainakin vaikuttaisi!
 
Ylös Pohja