Aihe vapaa Arvasin että tulee painajaisia tosta ohjelmasta

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Niin vittu katoin jotain rasismi ohjelmaa aamulla ennen ku menin nukkumaan ja mulle tuli kauhee fläsäri sen takia siitä tummaihosesta miehestä, joka Helsingissä otti mua käsivarresta kii eikä päästäny irti ja veti mua nurkkaan. Tunsin sen pelon uudestaan. Siitä sit varmaan tuli se painajainen että joku otti must kiinni takaa jostai vyötärön ympäriltä eikä päästäny irti ja sit se rupesi vetää mua johonkin. Ku heräsin olin sillee "apua apua" mut en ees sanonu niit normaalisti vaan sillee etten pystyny (kai pelon takia) edes sanomaan mitään kunnolla nii sit se oli vaa jotai ihmeellistä että yritin puhua mut se oli aik säälittävää

Ja koko painajainen vaan sen ohjelman takia. Koska kun mä näin sen tummaihosen miehen siin ohjelmassa nii mulle tuli siitä se paha fläsäri siitä joka hyökkäs mun kimppuun. En tiiä miks mut ihan yhtäkkiä vaan.

Ja oli muuten yks pahimmista painajaisista nyt pitkään aikaan . Toi oli varmaan pelottavampi kuin se missä mut yritettiin selkeesti raiskata ja sit aloin puukottaa sitä miestä, toi oli aivan siis maailman pelottavin uni :D
 
Ylös Pohja