Musiikki Arvostelen biisejä

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Linkkaa joku kappale (Youtubesta, koska Spotifyn käyttö nostaa verenpainetta liikaa) tai kerro sen nimi niin käytän omia tiedohakutaitojani sen etsimiseen! Arvostelut perustuvat täysin omaan musiikkimakuuni.
Näitä oli Demissä aika paljon mutta täällä ei ole juuri näkynyt, joten ajattelin tehdä tällaisen...
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Sinä senkin... ryökäle laitoit Spotifysta!
No, hieno kappale itse asiassa, erityisesti tuo "where are you now"- kohta on siisti :D Jotenkin vaan tuntuu että laulajan äänessä on makuuni hieman liikaa "efektejä" (jos näin voi sanoa, en osaa paremmin selittää)
9/10
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Sinä senkin... ryökäle laitoit Spotifysta!
No, hieno kappale itse asiassa, erityisesti tuo "where are you now"- kohta on siisti :D Jotenkin vaan tuntuu että laulajan äänessä on makuuni hieman liikaa "efektejä" (jos näin voi sanoa, en osaa paremmin selittää)
9/10
Huutis olen näköjään lukenut aloitusviestin silmät kierossa, koska missasin täysin tuon "ei Spotifystä" -kohdan!
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Tätä on nyt tullut muutama kuukausi kuulutettua enemmän. Muutenkin tää albumi Offspringilt ollut soitossa mikä hassua kun en sille lämmennyt yhtään kun se julkaistiin!

Edit. Jos vaikka laittais sen biisin...
 
Ylös Pohja