Vaatteet Arvostelen teidän asuja :3

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Olen kuvan nainen, en ole Nella vaikka demimiiteissä joskus reilu 15 vuotta sitten olen itsekin ollut! Pöh luulin olevani uniikki. ☹️
Mitä? Oletko ollut Suuressa Kesämiitissä vai jossain toisessa? Ollaan ehkä tavattu, jos SK!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
JES OON OOTTANU TÄLLÄSTÄ KESKUSTELUA!!

katso liitettä 3015
Tosiaan mulla on tossa mustat farkut ei vaan näy kunnolla.

katso liitettä 3016
katso liitettä 3017
(ignooraa heilahtanut kuva)

katso liitettä 3018
(ignooraa toinen heilahtanut kuva)

katso liitettä 3019
Tässä tulin just koulusta. Mulla on farkkutakkia, sen alla harmaa huppari, mustat farkut ja reppu selässä.

katso liitettä 3022
katso liitettä 3020
(eiliseltä kun oli luokkakuvaus)

katso liitettä 3021


Siinä on vähän :D
Nuo sun peiliselffiet näyttää tutuiltaD:
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mitä? Oletko ollut Suuressa Kesämiitissä vai jossain toisessa? Ollaan ehkä tavattu, jos SK!
Oh no en mä noin tarkkaan muista 🤣 teininä olin kova miittailemaan, en kyllä koskaan helsingin ulkopuolelle ole mennyt miitteihin. Hyvin mahdollista että ollaan tavattu. Taisin demittämisen aloittaa 12v eli vuosi oli 2003 kun aloitin. Taisin olla joku 14-15 kun menin miitteihin eli vuodet 2005-2006
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Oh no en mä noin tarkkaan muista 🤣 teininä olin kova miittailemaan, en kyllä koskaan helsingin ulkopuolelle ole mennyt miitteihin. Hyvin mahdollista että ollaan tavattu. Taisin demittämisen aloittaa 12v eli vuosi oli 2003 kun aloitin. Taisin olla joku 14-15 kun menin miitteihin eli vuodet 2005-2006
Eka suuri kesämiittini oli 2007, voidaan kyllä olla hyvin tavattu. Se Nella oli infinite nimimerkiltään, kasvoiltanne olitte samanlaiset ja se oli sellainen gootti-nainen.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
ei siinä mutta joku muu ei sillä et oisin tunnistanu mutta kuitenkin
No eihän tässä nyt mainittu kuin että kissa ja sen hän on varmaan joskus muutenkin maininnut.
Siksihän minä lemmikistä kysyinkin kun en halunnut paljastaa muille mitään jos olisikin ollut tuttuni
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Eka suuri kesämiittini oli 2007, voidaan kyllä olla hyvin tavattu. Se Nella oli infinite nimimerkiltään, kasvoiltanne olitte samanlaiset ja se oli sellainen gootti-nainen.
Voi hyvin ollakin että vielä 16 vuotiaana pyörin niissä ja saatoin myös olla vielä 17 vuotiaana, sen jälkeen lopetin. Olin kyllä aika ujo enkä osannut ystävyyssuhteita luoda. Mutta vaatetukselta olin kyllä silloin aika huomiota herättävä. Saatoin myös tehdä tyhmiä tempauksia ja mut pysty yllyttämään ihan mihin tahansa. Osasin tehdä itsestäni pellen, mutta en osannut puhua.
Ja hitsi nimi Nella ja goottutyyli kuulostaa suht tutulta 🤔
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Voi hyvin ollakin että vielä 16 vuotiaana pyörin niissä ja saatoin myös olla vielä 17 vuotiaana, sen jälkeen lopetin. Olin kyllä aika ujo enkä osannut ystävyyssuhteita luoda. Mutta vaatetukselta olin kyllä silloin aika huomiota herättävä. Saatoin myös tehdä tyhmiä tempauksia ja mut pysty yllyttämään ihan mihin tahansa. Osasin tehdä itsestäni pellen, mutta en osannut puhua.
Ja hitsi nimi Nella ja goottutyyli kuulostaa suht tutulta 🤔
Varmasti näit ainakin Nellan sitten. Minulla oli tuolloin tukka kuin John Lennoilla ja keltaiset aurinkolasit.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Varmasti näit ainakin Nellan sitten. Minulla oli tuolloin tukka kuin John Lennoilla ja keltaiset aurinkolasit.
Tuokin kuulostaa tutulta,nuo lasit! Sulla on kyllä teräs muisti. Mä en muistanut yhtään miltä näytin 2007,löysin sitten kaksi kuvaa ja voi apua 🤣 IMG_20210903_192517.jpg
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Tuokin kuulostaa tutulta,nuo lasit! Sulla on kyllä teräs muisti. Mä en muistanut yhtään miltä näytin 2007,löysin sitten kaksi kuvaa ja voi apua 🤣katso liitettä 3047
Huutis, ollaan tavattu!

DSC_9583.jpeg

Lasit tosin eivät ole keltaiset, mutta tuolta näytin 2007 tai 2008. Viinapullo ei ole omani vaan Kalipurin, jolta takki oli lainassa kuvauksia varten.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
JES OON OOTTANU TÄLLÄSTÄ KESKUSTELUA!!

katso liitettä 3015
Tosiaan mulla on tossa mustat farkut ei vaan näy kunnolla.

katso liitettä 3016
katso liitettä 3017
(ignooraa heilahtanut kuva)

katso liitettä 3018
(ignooraa toinen heilahtanut kuva)

katso liitettä 3019
Tässä tulin just koulusta. Mulla on farkkutakkia, sen alla harmaa huppari, mustat farkut ja reppu selässä.

katso liitettä 3022
katso liitettä 3020
(eiliseltä kun oli luokkakuvaus)

katso liitettä 3021


Siinä on vähän :D
Oikeesti äää, nääkin on super hienoja ja varmaan eniten miun tyylisiä niistä mitä on tähän mennessä ollu täällä! :3💗 Musta farkkutakki ja ruskee T-paita ihan miun lempparit! Ainoo mistä en ehkä niin paljoo tykkää itelläni on tekstit paidoissa D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Ooh, miten hienoja asuja kaikilla täällä on!

katso liitettä 3027
Tässä yks lemppariasuni kesältä
katso liitettä 3029
Tässä toinen asuni jota olen vain kokeillut mutta jota en ole vielä pitänyt. Hylkäsin aikoinaan tuon punaisen flanellin kaapin perukoille mutta tulin järkiini ja otin sen takaisin kun sain idean että se vois sopia joihinkin asuihin.
No niinpä, oon ihan hämilläni miten paljon tänne on tullu kaikkea näinkin lyhyessä ajassa.. kyllä varaanit on muotitietosta porukkaa D:! Ja ihanasti yhdistelty noi sun asut, itselläni en kauheesti ruuduista tykkää mutta muilla ne on ihania! <3 Sukkahousut näyttää tyylikkäiltä ja scrunchiet on söpöjä :3
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Ylös Pohja