Vaatteet Arvostelen teidän asuja :3

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
No niinpä, oon ihan hämilläni miten paljon tänne on tullu kaikkea näinkin lyhyessä ajassa.. kyllä varaanit on muotitietosta porukkaa D:! Ja ihanasti yhdistelty noi sun asut, itselläni en kauheesti ruuduista tykkää mutta muilla ne on ihania! <3 Sukkahousut näyttää tyylikkäiltä ja scrunchiet on söpöjä :3
Oii, näyttääpä nätiltä! Tyylikäs kokonaisuus, verkkosukkahousut näyttää hyvältä revittyjen farkkujen kans ja noi helmet, oi että <3
Kiitos :3
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Sopii sulle NIIN hyvin, en kestä! Eivät oo miun tyylisiä, mutta siulla noi näyttää aivan ihanilta ja violetti ja musta sopii hyvin yhteen D: <3 Saanko kysyä millaset noi sukat on, kun niistä ei oikein kunnolla saa selvää? D: Ja muuten, tuo kissa on aivan ihana :33
20210904_100848.jpg

Helpompi laittaa vain kuva :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Oh no en mä noin tarkkaan muista 🤣 teininä olin kova miittailemaan, en kyllä koskaan helsingin ulkopuolelle ole mennyt miitteihin. Hyvin mahdollista että ollaan tavattu. Taisin demittämisen aloittaa 12v eli vuosi oli 2003 kun aloitin. Taisin olla joku 14-15 kun menin miitteihin eli vuodet 2005-2006
Mulla on jossain tallessa kuvia kesämiiteistä 05-06, täytyy käydä katsomassa löydänkö sua niistä. :D En kyllä ainakaan muista sua.

P.S. Musta et oikeestaan näytä Nellalta.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Ää en kestä, niin ihania taas! Erityisesti tykkään tuosta hameesta, koska miulla on tällä hetkellä joku ihme obsessio hameisiin ja muutenkin kaikkeen tyttömäiseen :D Näyttää siltä että oot oikeesti miettiny mitä puet ja mitkä vaatteet sopii keskenään :)
Iik, kiitos!!
Ja en tiedä miten päädyin pukemaan tuon hameen edes päälleni :D Yleisesti hameet eivät nimittäin kuulu mun lemppareihin D:

Mutta kiitooos!! :3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Huutis, ollaan tavattu!

katso liitettä 3048

Lasit tosin eivät ole keltaiset, mutta tuolta näytin 2007 tai 2008. Viinapullo ei ole omani vaan Kalipurin, jolta takki oli lainassa kuvauksia varten.
Piti mun tämäkin päivä vielä nähdä, tältäkö siis näyttää kuuluisa Skeletor.. jotenki oon yllättynyt mutta toisaalta en. (Ja siis en tarkota että olisit ruma tai jotain, selvennettäköön se vielä, en vaan uskonut että saisin koskaan tietää miltä näytät)
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Piti mun tämäkin päivä vielä nähdä, tältäkö siis näyttää kuuluisa Skeletor.. jotenki oon yllättynyt mutta toisaalta en. (Ja siis en tarkota että olisit ruma tai jotain, selvennettäköön se vielä, en vaan uskonut että saisin koskaan tietää miltä näytät)
Tuolloin nimimerkkini ei ollut Skeletor, vaan Qrio. Tai ehkä Orava, koska en aina muista milloin banneja..
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Kävimpähän tänään kaupungilla ja yhdistin noi mun kaks aijempaa asua ja tämmönen tuli, uus suosikki asukokonaisuus.
katso liitettä 3272
oho, en huomannu ollenkaan, että laitoit tänne kuvan D: pahottelut siis myöhäsestä vastauksesta D: mutta näyttää tyylikkäältä ja tuo yhdistelmä on tosi toimiva!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
katso liitettä 3426
Tällaanen 60s hippi look. En vaan saa otettua parempia kuvia kun toi valaistus on niin onneton
Taustalla näkyy tietysti kaikki maholliset muuttolaatikot yms xD
ooh, näyttää super nätiltä kokonaisuudelta kaikin puolin! <3 oon jostain syystä obsessoitunu mustan ja ruskeen yhdistelmään vaatteissa, joten siitä vielä ekstrapisteet D: vielä kun tuo takki on (tai ainakin näyttää olevan) sellanen pehmee, niin tykkään sellasista paljon D: ja oon tykästyny mustien sukkahousujen ja mustan hameen yhdistelmään, mutta näköjään shortsitkin voi toimia tosi hyvin :o ja haha, ei hätää, näkisitpä millasia kuvia ja erityisesti millanen sotku miulla aina on :D
 
Ylös Pohja