Vaatteet Arvostelen teidän asuja :3

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Laittakaa siis kuvia teidän asuista, niin kerron rehellisen mielipiteeni D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
katso liitettä 2995
Laatu on täyttä paskaa mut tässä yks asu josta löysin kuvan (heinäkuulta?)
Tuo farkkutakki (tai liivi, mikä onkaan :D) näyttää jotenkin super kivalta valkosen paidan kans, raikas ja nätti yhdistelmä! Musta laukku ja mustat kengät sopii kivasti yhteen ja tuossa laukussa oleva huivi on söpö yksityiskohta :3 Tommosista farkuista en tykkäis itelläni, mutta joillekin ne kyllä sopii. Näyttää kivan persoonalliselta ja tyylikkäältä, vaikken ehkä itteni päällä näkiskään :)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Liian vainoharhanen tämmöseen sori.
Mutta siis haaveissa olisi kiva sininen väljähkö farkkuhaalari ja sen alla joku esim punaken huppari tms mutta niitä pirun haalareita ei saa mistään
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Ei ollenkaan miun tyylisiä vaatteita mutta jollain tavalla rakastan silti D: Jos joku vaikka tulis mua vastaan tuon näkösenä niin miettisin vaan että vau, ihanan persoonallista! :3 Ja nyt muistan että oot se tyyppi joka kerto että ihmiset joskus oudoksu sua kaupungilla kun sulla oli silinterihattu ja oiskohan ollu joku smokki myös, niin en ymmärrä miten??? Noihan on oikeesti hienoja ja mätsää hyvin yhteen!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Tässä tämmöinen minkä yhtäkkiseltään löysin :3 Voisin joskus enemmällä ajalla koittaa löytää jotain muutakin... ':D
katso liitettä 2999
Oi, ihanalta näyttää! Oon jo kauan tykänny just tuon tyylisistä farkuista ja tuo vyö näyttää kivalta noiden kans. Huppari on myös aseteltu kivasti kun alta näkyy hieman toppia, koska se tuo vähän semmosta ilmettä siihen asuun. Ajatonta muttei kuitenkaan tylsää. Ja muuten, sulla on aivan ihanat hiukset! D: :3
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Oi, ihanalta näyttää! Oon jo kauan tykänny just tuon tyylisistä farkuista ja tuo vyö näyttää kivalta noiden kans. Huppari on myös aseteltu kivasti kun alta näkyy hieman toppia, koska se tuo vähän semmosta ilmettä siihen asuun. Ajatonta muttei kuitenkaan tylsää. Ja muuten, sulla on aivan ihanat hiukset! D: :3
Äääk, kiitos! D: <3 :3
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Liian vainoharhanen tämmöseen sori.
Mutta siis haaveissa olisi kiva sininen väljähkö farkkuhaalari ja sen alla joku esim punaken huppari tms mutta niitä pirun haalareita ei saa mistään
Ymmärrän hyvin, itekään en varmaan uskaltas laittaa :D: Mut kuulostaa nätiltä ja farkkuhaalarit on ihania (vaikken ite oo käyttäny niitä) D:! Harmi ettet löydä, en muuten itekään oo nähny farkkuhaalareita missään vähään aikaan D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Ymmärrän hyvin, itekään en varmaan uskaltas laittaa :D: Mut kuulostaa nätiltä ja farkkuhaalarit on ihania (vaikken ite oo käyttäny niitä) D:! Harmi ettet löydä, en muuten itekään oo nähny farkkuhaalareita missään vähään aikaan D:
No joo kun ei ole muodissa niin niitö ei saa mistään. Ja muutenkin mielelläni ostaisin kirpparilta täyspuuvillaisen niin kestäisi mutta en tiedä kuinka pitkään saan etsiä sitä "täydellistä haalaria"
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
No joo kun ei ole muodissa niin niitö ei saa mistään. Ja muutenkin mielelläni ostaisin kirpparilta täyspuuvillaisen niin kestäisi mutta en tiedä kuinka pitkään saan etsiä sitä "täydellistä haalaria"
Harmi kuulla D: Eikös ne ollu joskus todella in?
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
No joo kun ei ole muodissa niin niitö ei saa mistään. Ja muutenkin mielelläni ostaisin kirpparilta täyspuuvillaisen niin kestäisi mutta en tiedä kuinka pitkään saan etsiä sitä "täydellistä haalaria"
Hei odota hetki, varmasti kohta saa! Täällä Englannissa ne on ollut on jo tovin. Haalareita ihmisillä päällä joka kulmassa!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Hei odota hetki, varmasti kohta saa! Täällä Englannissa ne on ollut on jo tovin. Haalareita ihmisillä päällä joka kulmassa!
Hmm muuten olisi voinut sitten tilata ehkä sieltä mutta brexitbrexitbrexitbrexi ja tullittullittullittullit. Ainiin ja olisi kiva sovittaa päällekkäin vielä
Tekeekö tämä minusta nyt sitten muodin edelläkävijän suomessa:D
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Hitsi mulla oli pari kivaa asua tänä vklp enkä ottanut kuvaa. Tyhjensi myös kännykän niin ei ole kuvia. Kurkkaan jos löydän jotain kuvia...

Mun trademark on ysäriltä asti ollut lökät pökät ja crop top. Siinä mua näkee useita ajoneuvoja.sitten mä rakastan myös väeikkäitä vaatteita ja olen obsessoitunut afrikkalaisia kankaisiin, erityisesti kenteen.
IMG_20210902_075434.jpg
IMG_20210902_075509.jpg
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Hitsi mulla oli pari kivaa asua tänä vklp enkä ottanut kuvaa. Tyhjensi myös kännykän niin ei ole kuvia. Kurkkaan jos löydän jotain kuvia...

Mun trademark on ysäriltä asti ollut lökät pökät ja crop top. Siinä mua näkee useita ajoneuvoja.sitten mä rakastan myös väeikkäitä vaatteita ja olen obsessoitunut afrikkalaisia kankaisiin, erityisesti kenteen.
katso liitettä 3004
katso liitettä 3003
Ei miun tyylisiä mutta siulle sopii hienosti! Nuo afrikkalaiset kankaat on ihanan pirteitä ja osaat yhdistellä kaikki asut hyvin, on just perus tyylikästä mustaa ja sit vähän värikkäämpää. Ja tuossa yhessä kuvassa sulla on nilkkurit (?) ja rakastan kaikkia kenkiä joissa korkoa, joten tykkään noista erityisesti :3 Itekin käytän välillä crop toppeja ja en edes tiedä mikä niissä on mutta ne vaan jotenkin kiehtoo mua :D Crop topit näyttää semmosilta nuorekkailta ja sopii monille
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,867
Reaktioarvo
1,402
Ei ollenkaan miun tyylisiä vaatteita mutta jollain tavalla rakastan silti D: Jos joku vaikka tulis mua vastaan tuon näkösenä niin miettisin vaan että vau, ihanan persoonallista! :3 Ja nyt muistan että oot se tyyppi joka kerto että ihmiset joskus oudoksu sua kaupungilla kun sulla oli silinterihattu ja oiskohan ollu joku smokki myös, niin en ymmärrä miten??? Noihan on oikeesti hienoja ja mätsää hyvin yhteen!
Kiitos!
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
JES OON OOTTANU TÄLLÄSTÄ KESKUSTELUA!!

EE99E10D-B703-474F-A52E-BA9494865154.jpeg
Tosiaan mulla on tossa mustat farkut ei vaan näy kunnolla.

17D5207E-0B7A-4382-B1FA-DAB128325F98.jpeg
FD1E98BB-F482-44C2-BAFB-61D96304CA16.jpeg
(ignooraa heilahtanut kuva)

27D10CB7-7140-4041-AB10-6F86518251F1.jpeg
(ignooraa toinen heilahtanut kuva)

92C1B3D9-972E-4050-AD7E-65447B1F3B71.jpeg
Tässä tulin just koulusta. Mulla on farkkutakkia, sen alla harmaa huppari, mustat farkut ja reppu selässä.

34A695B0-83FB-43F9-BE46-6509F596B6A6.jpeg
7AB57A26-B04C-4B59-9D8F-8C8D08430F86.jpeg
(eiliseltä kun oli luokkakuvaus)

16341FE4-176B-45C2-942A-22232B42DED4.jpeg


Siinä on vähän :D
 
Viimeksi muokattu:

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
738
Tuo farkkutakki (tai liivi, mikä onkaan :D) näyttää jotenkin super kivalta valkosen paidan kans, raikas ja nätti yhdistelmä! Musta laukku ja mustat kengät sopii kivasti yhteen ja tuossa laukussa oleva huivi on söpö yksityiskohta :3 Tommosista farkuista en tykkäis itelläni, mutta joillekin ne kyllä sopii. Näyttää kivan persoonalliselta ja tyylikkäältä, vaikken ehkä itteni päällä näkiskään :)
Kiitos!!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Hitsi mulla oli pari kivaa asua tänä vklp enkä ottanut kuvaa. Tyhjensi myös kännykän niin ei ole kuvia. Kurkkaan jos löydän jotain kuvia...

Mun trademark on ysäriltä asti ollut lökät pökät ja crop top. Siinä mua näkee useita ajoneuvoja.sitten mä rakastan myös väeikkäitä vaatteita ja olen obsessoitunut afrikkalaisia kankaisiin, erityisesti kenteen.
katso liitettä 3004
katso liitettä 3003
Oletko kuvan nainen? Näytät nimittäin hirveän paljon yhdeltä Nellalta, jonka tunsin Demimiiteissä. Siis todella paljon.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Ooh, miten hienoja asuja kaikilla täällä on!

D403A947-4D4F-4AA2-864A-4D9246A6FEF1.jpeg
Tässä yks lemppariasuni kesältä
2757E040-A88B-4DBB-A606-DDF1FFBBFFAF.jpeg
Tässä toinen asuni jota olen vain kokeillut mutta jota en ole vielä pitänyt. Hylkäsin aikoinaan tuon punaisen flanellin kaapin perukoille mutta tulin järkiini ja otin sen takaisin kun sain idean että se vois sopia joihinkin asuihin.
 
Ylös Pohja