Vaatteet Arvostelen teidän asuja :3

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
1634986264580.png
Yritin kaivaa kansioistani kaikki mahdolliset asukuvat, joten saanen esitellä:
1-3. arkiasuja
4. röi-immortalem
5. "varastin pikkuveljeni röi-vaatteet" -immortalem

Nämä kaikki ovat aika vanhoja kuvia, koska en omista kokovartalopeiliä ja saan asukuvia otettua vain koulussa/töissä/vanhempien luona. Jostain syystä olen arkenakin ottanut kuvia vain tuollaisista hyvin samankaltaisista asuista. Minä kyllä omistan ehjiäkin housuja...
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
katso liitettä 3519
Yritin kaivaa kansioistani kaikki mahdolliset asukuvat, joten saanen esitellä:
1-3. arkiasuja
4. röi-immortalem
5. "varastin pikkuveljeni röi-vaatteet" -immortalem

Nämä kaikki ovat aika vanhoja kuvia, koska en omista kokovartalopeiliä ja saan asukuvia otettua vain koulussa/töissä/vanhempien luona. Jostain syystä olen arkenakin ottanut kuvia vain tuollaisista hyvin samankaltaisista asuista. Minä kyllä omistan ehjiäkin housuja...
ihan mahtavia! <3 tykkään kun on paljon mustaa, muttei kuitenkaan ihan täysin :)
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
katso liitettä 3568
Laatu: surkea
Tunnistusvaroitukset: täysillä, koska mun äitin tekemä huppari eli ei ihan jokaiselta löydy :D + sit keltanen aktiivisuusranneke elikkä
siistiltä näyttää, varsinkin tuo huppari! harvoin näkee ite tehtyjä vaatteita, joten respect siun äidille D: ihanan persoonallista! tuo keltanen älykello tuo semmosta kivaa pirteyttä, kun muuten asussa on aika synkät sävyt :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
siistiltä näyttää, varsinkin tuo huppari! harvoin näkee ite tehtyjä vaatteita, joten respect siun äidille D: ihanan persoonallista! tuo keltanen älykello tuo semmosta kivaa pirteyttä, kun muuten asussa on aika synkät sävyt :3
Kiitos :3 Joo itekki oon aina ollu innoissani siitä ku äiti ompelee, se löytää aina vitsin upeita kankaita :D Ja oon itekki äitin avustuksella ommellu itelleni esimerkiksi housut, jotka on kans vähän samantyylisestä kankaasta ku toi mun huppari, mut vaan pinkistä ja se on hmmm teemaltaan "tähtisumu" (eli palijon sumusempi ja epäselvempi yksityiskohdilta) kun taas toi hupparin kangas on "galaksi" (aika selvärajainen). Haha, sehän se onki ku nykyään ei löydy ku vaa synkänsävysiä vaatteita xD Oon tätä nykyä joko musta tai sit pinkki (löytyy kaapista valamiiksi sen väristä) lol.
Ja kieltämättä keltanen kello jotenki paistaa pirteästi tosta xd
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
IMG_20211028_170241.jpg

Kiitos kehuista siihen edelliseen kuvaan, kun en tainnu muistaa vastata!

Tässä tän päivän asu, vintagetyylinen vaikka kaikki nää vaatteet on tältä vuosituhannelta. Tietysti myös fiftarikiharat ja punanen huulipuna, joita ei näy kuvassa

Ja taustalla näkyvä muuttokaaos pahenee entisestään xD
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
katso liitettä 3573

Kiitos kehuista siihen edelliseen kuvaan, kun en tainnu muistaa vastata!

Tässä tän päivän asu, vintagetyylinen vaikka kaikki nää vaatteet on tältä vuosituhannelta. Tietysti myös fiftarikiharat ja punanen huulipuna, joita ei näy kuvassa

Ja taustalla näkyvä muuttokaaos pahenee entisestään xD
taas ihan super kivannäkönen! <3 joillekin vintagevaatteet sopii tosi hyvin ja tykkään noista kyllä paljon, vaikken ehkä itelläni :3 punanen ja musta sopii hienosti yhteen!

ja voi ei :'D tsemppiä muuttoon!
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
taas ihan super kivannäkönen! <3 joillekin vintagevaatteet sopii tosi hyvin ja tykkään noista kyllä paljon, vaikken ehkä itelläni :3 punanen ja musta sopii hienosti yhteen!

ja voi ei :'D tsemppiä muuttoon!
Kiitos!! Mun olis vaikea kuvitella itelleni nykyaikaisia vaatteita xD
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Screenshot_20211109-175141_Gallery.jpg

Screenshot_20211109-175135_Gallery.jpg

sama asu, mutta eri housuilla (koulukuvauksia varten ja kysyin kavereilta mielipidettä, että kummat housut)

nää oli lähestulkoon ainoot kuvat miun jostain asusta, enkä nyt jaksa ruveta säätämään mitään :D

Snapchat-793124392.jpg

tääkin oli itseasiassa ihana kuva, vaikka tosi perus asu ja poikkeeva miun tyyliin nähen (tykkään pitää isokokosia vaatteita)
enkä tosiaan nyt jaksa vaivautuu peittää miun silmiä, kun muu naama peitossa :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
katso liitettä 3733

katso liitettä 3734

sama asu, mutta eri housuilla (koulukuvauksia varten ja kysyin kavereilta mielipidettä, että kummat housut)

nää oli lähestulkoon ainoot kuvat miun jostain asusta, enkä nyt jaksa ruveta säätämään mitään :D

katso liitettä 3735

tääkin oli itseasiassa ihana kuva, vaikka tosi perus asu ja poikkeeva miun tyyliin nähen (tykkään pitää isokokosia vaatteita)
enkä tosiaan nyt jaksa vaivautuu peittää miun silmiä, kun muu naama peitossa :D
Mä muisteli että sä näytät erillaiselta mutta varmaan muistelen vaan jotain muuta demua. Vai näyttikö sää naamaasi demissä sillon loppu aikoina?
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Mä muisteli että sä näytät erillaiselta mutta varmaan muistelen vaan jotain muuta demua. Vai näyttikö sää naamaasi demissä sillon loppu aikoina?
joo, taisin mie näyttää itteni naaman ihan demin loppu aikoina :D! mutta noh, on sitä tullu jonkin verran sit ehkä muututtuu.
 
Ylös Pohja