Asioita mitä vain kissoja omistamattomat ymmärtävät

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Kissoja omistavien asunnot haisevat pahalta (sori mutta kissat haisevat :D)

kissan kusi haisee hirveeltä :(

mutta silti kissat ovat söpöjä. mutta itse en ikinä voisi asua samassa talossa kissan kanssa se on niin vahva tuksu kissoihin tottumattomalle
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En kyllä voi samaistua noista mihinkään paitsi siihen, että ne on ihan söpöjä vaikken kissaa omistakkaan. D:
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Meillähän kissoja on 4 :D

Tällaisia asioita olen huomannut:
- Vaatteet eivät koskaan ole karvattomia, koska kissankarvoja löytyy joka ikiseltä neliöltä.
- Kissat ovat todella äänekkäitä, jos ne haluavat olla.
- Yöllä ei nukuta, kun kisaat vetävät ravia talon halki.
- Jos ruokaa ei tule, pyöritään jaloissa siihen asti, että ruokaa saadaan.
- Vessaan ei saa mennä yksin. Aina joku kissoista oven takana huutamassa ja/tai raapimassa, koska "Minut jätettiin sniff".

Tuohon aloitusviestiin liittyen, tämä on oma mielipiteeni; Kissat eivät haise, ja jos hiekkalaatikon puhdistaa useammin kuin kerran päivässä, ei haise asuntokaan. Toisaalta kun siihen on tottunut, ei sitä kai huomaa enää itse.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
mulla ei oo kissoja muttei kaikkien kissanomistajien taloissa kyllä haise. yhden asunnon tiedän jossa haisee mut se johtuu siitä et siellä ei siivota muutenkaan niin usein kuin pitäis. kissankuset on laatikossa yhtä kauan kuin tiskit homehtumassa altaassa.
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Kyllähän kissan omistajan asunnossa, myös usein itse omistajassa on se tietty tuoksu. Sama pätee koirien omistajiin ja asuntoihin.
Mun nenään kumpikaan tuoksu ei oo erityisen paha, ennemminkin vaan.. noh.. tunnistettava tuoksu:D
Toki sitten kun on vaikka siivoamaton kissanhiekkalaatikko, niin se haisee kyllä hiton pahalle.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
706
Reaktioarvo
811
Omistan kissan ja silti monet kissataloudet haisee mun nenään hirveälle.
Varmasti meilläki on se oma hajunsa mutta omasta mielestä se on aika minimi kun ei oo kissankarvaa, kissa ei kuse laatikon ulkopuolelle eikä syö teollisia ruokia jotka haisee jo kupissa ihan paskalle. Toisaalta mun kissa haisee usein hielle :'D
Muut eläimet meillä haisee silti enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Tää. Pidän kyllä kissoista, mutta se haju on yksinkertasesti sietämätön ja vaatteet haisee siltä vielä sen jälkeenkin kun käyn kissanomistajakaverini luona. Lisäksi nää frendien kissat lähinnä piileskelee kun oon siellä, mutta varmaan ne on seurallisempia oman perheen kanssa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,542
Reaktioarvo
2,891
En haista meidän himassa muuta kuin tuo kisujen ruuan tuoksu joka on kieltämättä hirveä xD mutta senkin haistaa enemmän vasta silloin kun tulee muualta takasin kotiin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,542
Reaktioarvo
2,891
Kyllähän kissan omistajan asunnossa, myös usein itse omistajassa on se tietty tuoksu. Sama pätee koirien omistajiin ja asuntoihin.
Mun nenään kumpikaan tuoksu ei oo erityisen paha, ennemminkin vaan.. noh.. tunnistettava tuoksu:D
Toki sitten kun on vaikka siivoamaton kissanhiekkalaatikko, niin se haisee kyllä hiton pahalle.
Nyt mietin että miltäköhän minäkin sitten haisen :D kaikki varmaan sitten tietää että mulla on kissoja 🙄
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Nyt mietin että miltäköhän minäkin sitten haisen :D kaikki varmaan sitten tietää että mulla on kissoja 🙄
Ei se paha haju ole, eikä kaikki sitä ehkä edes haista, mutta mä ite väitän tunnistavani kissanomistaja tuoksusta. Toki oon myös sen verran allerginen, että usein kissojen omistajatkin aiheuttaa mulle reaktion. Joten ehkä se ei ookaan haju, vaan tunnen vaan nenässä, kun allerginen nuha iskee.. :D
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Ei se paha haju ole, eikä kaikki sitä ehkä edes haista, mutta mä ite väitän tunnistavani kissanomistaja tuoksusta. Toki oon myös sen verran allerginen, että usein kissojen omistajatkin aiheuttaa mulle reaktion. Joten ehkä se ei ookaan haju, vaan tunnen vaan nenässä, kun allerginen nuha iskee.. :D
Joo. Mäkin olin testin mukaan allerginen kissoille, niin ehkä se sit vaikuttaa siihen miten koen kissat ja kissataloudetml.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Oon kai jo tottunut kissan hajuun, mutta täällä ei ainakaan mikään kusi haise kun siivoan tuon hiekkalaatikon säännöllisesti ja se hiekka imee hajut aika hyvin.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Koiratkin kyllä haisee, että ei sen puoleen.

Meillä on ollut kissoja, mutta ne onkin ulkokissoja eli sisätilat ei haise ja autotallissa ei ole mitään mikä haisisi. :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
samaa mieltä D: juu kissat on söpöjä, mutta siitä hajusta en pidä yhtään. enkä tosiaan vois ite varmaan asuu samassa taloudessa kissan kans.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Meillä on kissa eikä meillä haise kissalle. Kissan kusi haisee kieltämättä hirveälle mutta onneksi meidän kissa ulkoilee joten se ei sisälle kusi. Joskus portailla saattaa haista toisen kissan kusi.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Meillä on kissa eikä meillä haise kissalle. Kissan kusi haisee kieltämättä hirveälle mutta onneksi meidän kissa ulkoilee joten se ei sisälle kusi. Joskus portailla saattaa
joo dap aloitus oli ehkä hieman harhaanjohtava piste ei kaikki kissa taloudet haisee pahalta piste Jos kissa on pitkän aikaa ulkona joka päivä minikai c haju Tartu asuntoon niin vahvasti piste
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulla ei ole hajuaistia niin en ota kantaa. Vessaa kun siivoaa säännöllisesti niin ei se pisu ja Gaga haise. Mies sano yksi päivä että meidän kissa haisee oluelta. En tiedä miksi 🤔 ulko-kisu tosta on tulossa että tulevaisuudessa voi pissiä pihalle. On vielä liian nuori että uskaltaa päästää ilman vahtia pihalle.
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Koiratkin kyllä haisee, että ei sen puoleen.

Meillä on ollut kissoja, mutta ne onkin ulkokissoja eli sisätilat ei haise ja autotallissa ei ole mitään mikä haisisi. :D
No jep. Mun kaverilla on kissa ja koiria ja niillä haisee ihan karsealle! Tosin sielä on muutenki sotkusta ja niin. Ja sen vaatteet on aina karvaset ja ällön hajuset..

T. Minä jonka kotona on viis ULKOkoiraa joten ei haise
 
Ylös Pohja