Pukeutuminen auttakaa mua löytämään toppatakki D:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
tässä kriteerit:
-melko lyhyt, sellanen about tämän pitunen: https://m.aboutyou.fi/p/nike-sports...m_channel=PSM-PLA&utm_term=496021044339833393
-musta tai ruskea
-naisten
-ei mitään isoja logoja / tekstejä, kuvioita yms. vaan ihan simppeli takki
-muuten sais vastata kokoa l tai xl, mutta mulla on aika isot käsivarret ja allit, joten hihoissa pitäs olla reilusti tilaa

tämmöstä on oikeesti hirmu vaikee löytää D: viimevuotinen takki mahtuu kyllä edelleen, mutta siinä on vähän epämukava olla, kun ohuen paidan kans se menee vielä nippanappa (vaikka sekin on vähän epämukavaa), mutta jos laittaa vähänkin paksumman paidan alle niin ei. kokeilin bikbokissa kahtakin eri takkia ja ne oli kooltaan tosi hyvät (toinen oli ruskea ja koko m, toinen taas musta ja koko l), mutta tietenkin ne mun tuurilla oli malliltaan huonoja, koska näytin niissä joltain michelin ukolta basically :D
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
991
eikös tuo linkkaamasi takki täyttänyt aika hyvin kriteerit. mutta jos ei, niin kannattaa vain aktiivisesti etsiä urheilukaupoista ja muista ja miksei vaikka kirpparilta tai käytettynä, niin uskoisin kyllä se hyvä takki vielä vastaan tulee. tsemppiä takin hankintaan!
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
991




tässä nyt muutama minkä äkkiseltään löysin.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
eikös tuo linkkaamasi takki täyttänyt aika hyvin kriteerit. mutta jos ei, niin kannattaa vain aktiivisesti etsiä urheilukaupoista ja muista ja miksei vaikka kirpparilta tai käytettynä, niin uskoisin kyllä se hyvä takki vielä vastaan tulee. tsemppiä takin hankintaan!
niin täytti, mutta mua häiritsee kovasti tuo selkäpuolella oleva iso logo :D:: toisaalta jos takki on muuten tosi hyvä, niin en tiiä haittasko se logo oikeestaan. mutta joo, pitää koittaa ettiä, eiköhän se vielä joskus löydy D:




tässä nyt muutama minkä äkkiseltään löysin.
kiitos myös linkeistä! :3 käyn tutkimassa tarkemmin, millasia nuo on.
 
Ylös Pohja