Alkaa olla jo vähän kulunut aihe, mutta kys. vitsin ilmiantajana on pakko tulla sanomaan, että niin siis. Tuohan ei ollut mitään yleistä poliittisesta toiminnasta vitsailua - mikä olis vielä ymmärrettävää, koska, no, kyseessä on poliitikko - vaan verhottua ulkonäköä vastaan hyökkäämistä, sillä nerokkaalla verukkeella että tää on nyt vaan zoukki hei ja mehän yritetään olla vähä niinku epäsuorii. En muutenkaan tajua miten tuollaiset perustelut jotenkin maagisesti pyyhkäisevät pois homman kyseenalaisuuden, kun vitsailun ja epäsuoruuden varjossa värjöttäminen on aivan yhtä lapsellista ja lisäksi raukkamaisempaa kuin suora huutelu.
Jos tuollaiselle "huumorille" etsii sopivaa paikkaa (henkilökohtaisesti suosittelen mm. roskakoria), niin se ei ole julkinen nuorten tyttöjen ja naisten suosima foorumi. Täällä on paljon sekä täysi- että alaikäisiä ihmisiä, jotka ovat sanoneet tuon nimenomaisen hassunhauskan piirteen (tai siihen liittyvän negatiivisen kommentoinnin, ts. kiusaamisen koulussa ja muualla) aiheuttaneen itseinhoa ja/tai -tuhoa.
Alleviivaan vielä että mulla ei ole mitään erityisiä antipatioita sua tai Skeletoria kohtaan (etenkin sinusta oli aikaisemmin jäänyt mieleen lähinnä hyvä kirjamaku), vaikka liputinkin Saarikko-keskustelun varmaan sivun mittaisilla saatesanoilla ja suosittelin, että teille molemmille annettaisiin sen perusteella varoitus. Jos näen täällä haitalliselta vaikuttavaa toimintaa, niin yritän tarttua siihen aina kun on energiaa ja aikaa (ihan riippumatta siitä, onko sanojana Franciscus vai Crowley).
No, meni vähän ohikseksi tämä nyt. Jos keskustelun varsinaisesta aiheesta puhutaan, niin Skeletorille annettujen bannien pituus on mun mielestäni selkeä virhearvio joka pitäisi pyrkiä korjaamaan, ja oon tämän ylläpidolle sanonutkin aikaisemmin. Persukeskustelua en viitsinyt enää nostaa kun tuuletin on lennättänyt jätöksiä ympäriinsä ihan riittämiin, mutta oon siinäkin samoilla linjoilla kuin mm.
@kromi viimeisimmissä viesteissä.