Musiikki Biisit jotka kaikki tappaa mua enemmän tai vähemmän

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Listaan niitä tänne 😭 koska oon nyt jonkun aikaa nyyhkiny tässä näille:


HUOH.

tappaako nää biisit ketään muuta täällä? Vai olenko ainut jolla nousee pala kurkkuun noiden kans lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Tosta frozen biisusta pakko sanoa se että ei jumankauta tää reaktio siihen on samankaltanen ku let it go:n kuullessani silloin öö 2013????? Olin kattomas sitä leffateatteris sillon ja olin varmaankin 14v ellen ollu täyttäny jo 15. Ja sit ku let it go:n kuuli ni jotenki se resonoi vaa nii vitusti. Ja nyt tää biisi, ei vittu, ihan samalla tavalla resonoi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Ja tuo bts:n biisu on varmaan kaikista bts:n biiseistä tärkein mulle, ei vittu. Oon kuunnellu sitä tässä kevään ja kesän aikana niin vittuna että. Toki aiemminkin mut. Muistan sillon joskus kun olin kävelemässä jonneki mihin lie psykologin tapaamiseen tai jotain ja tuo biisi alkoi soimaan ja mul oli just sillon joku villun ajattelemis vaihe menossa ja se oli jotenki niin aaaaaaAAAAaaaaAaaa you know. Se tais olla viime vuoden puolella toi tapaus kyllä. Mut kuitenkin se oli niin vitun snif snif settiä. Ja nyt tänä vuonna toi biisi on vaan tullu tärkeemmäks ja tärkeemmäks koska oon kuunnellu sitä silloin ku oon vihannu itteeni ja kaikkee ja aaaaa vittu. Enpä vittu edes tiedä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Löysin jälleen pari uutta kuuskymppistä pappaa niin tää nyt vaan yhä enemmän ja enemmän todistaa tän koko kesun pointin 🤔🤔🤔🤔🤔🤔 hmm. Gerontofiliat tulille! Perkele tätä maailman menoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Ei saatanaaaaaa oon liian väsynyt koska itken koht silmät päästäni tälle:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Ei saatanaaaaaa oon liian väsynyt koska itken koht silmät päästäni tälle:
Okei HIRVEETÄ tajusin et Phil Collins näyttää oikeesti yhdeltä mun öööh no siis entiseltä ihastukselta tai jotain HHHH ei vittu nyt HUOMIO HUOMIO, VAARANPAIKKA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Listaan taas tänne lmaoo mut tää biisi aiheuttaa kylmii väreitä 😭:

Juuh. Aikamoista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Mitä jos ne näkee
Mikä mä oon, oon
Mitä jos ne näkee
Et mä oon, oon

HUUTOITKUA 😭😭😭😭😭😭 no okei ehkä vähän liioteltu ilmaus mut joka tapauksessa. KUOLEN 😭😂 oh lord.

also huutista tolle philin biisille kosk en vittu kestäääää vieläkään tota yhtään. Toi on jostai syystä varmaan kaikista versioista tunteellisin tai ainakin mulle toi on jollain tapaa ehkä semmonen mikä kolahtaa enemmän ku ne muut. True colors on kyllä semmonen saatanan biisi että ei sitä kestä. Mut saanks mä kysyy miks Phil on tos videos niiku joku söpö turvallinen isähahmo noille lapsille ei vittu huutista taas xD niin söpöä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Miten tärkee voi biisi olla:
Miten tärkee voi biisi olla:
Ja tää mut oikeestaa tää ny lähinnä vaa herättää sellasia ajatuksia että miten vitussa en pääse paulist yli ikinäääääää ja vittu haloo miks, miks ees kuuntelen mitään missä joudun kuulee paulin äänen koska oh ggoooooddddddd:
Ja huvittavaa että youtube ehotti mulle ton jälkeen tätä:
Toinen Paul siinä jota rakastan :Ddd ei helvetti.

Ja kuin tilauksesta, spotifysta alko soimaan always on my mind (Willie Nelsonin versio) huuuuuutista. Nimittäin. I love Chris. Ja joo, i also love Neil, oops 😌 eih helvetin huutis nyt. Niin siis jos tota pitää selittää niin siis koska pet shop boys ja koska oon nyt kuullu tota always on my mind vähän liikaa niin huvittavaa että toi piti alkaa nyt soimaa xDd

Tää koko viesti on vaa pelkkää pappojen kuolailua wtf 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 i'm so ded.

HUUTISTA alko soimaa yks biisi joka muistuttaa karista, i'm-

Okay bro.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Ei helvetin perse mä en vaan voi sanoilla selittää kuinka tärkeä biisi tuo it's a sin on 😑 niin vitun. Also kuin söpöi noi pällit voi olla 😌😶 HUOH VITTU samaistun joka sanaan tossa biisissä, joka ikiseen sanaan ei juma ei juma ei juma. Miten. En tiedä enää mitä ajatella :DDDDD

Joka kerta ku ihastuu johonkin uuteen ni: "it's a, it's a, it's a, it's a sin 🎶" alkaa yhtäkkiä soimaan päässä 😶 BRUH-

HUUDAN. Dave on myös niin vitun söpö aaa ja rakastan sen ääntä helpppppp
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Se tunne ku tajuut et sun tukka on yhtä sotkunen ku daven tos videos-

Varmaan itse asias viel sotkusempiki-

Mut dave on 🖤🖤🖤🖤🖤
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Ei helvetti mikä mul on hätänä xd miten tää voikin aina mennä näin.

Also miks kaikki on brittei-

No ei ees kaikki mutta jotkut 🥴💀

Ai jeeeeesus häpeän aalto pyyhkäisee ylitseni 🌊 mitä jos ne näkeeeeeeeee, mikä mä oon, oon 🎶🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892

MINUSSA ON ONGELMA
JOKIN VIRHE OHJELMOINNISSA 🎶😭

FIILIS ON: SOS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Okei mut kuolen ku aloin kuuntelee chrisin soittolistaa ja aaaaa mua ahdistaa ja tää on täynnä kaikkia itsensä hyväksymis biisejä D'::::::::: koska miksi ei. Muutenki ahistaa tunteet chrisii kohtaa öhhhh rakastan aivan liikaa.

Mitä vittua täällä tapahtuu.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaä

Rakastan dead by aprilin versiota let it go:sta 😭 rakastan. Tuo biisi on oikeesti tehty mulle, geez, i'm telling u.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Aaaaaaaaaa savage garden voi vittu this is so intense SO INTENSE. STOP.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Aaaa

Mitä tapahtuu

Miten tärkee voi biisi olla:
Tai tämä:

Nyyh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Löysin tämän pitkästä aikaa Brianin listalta 🥺💖

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Ja muistin just et taisin nähä villust unta ni nyt tuli ikävä 😑🖤

Also tost the middle biisust tulee mieleen l 😭 ikävä sitä myös.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Kauheeta ku tulee mieleen 2019 :D tosta scarred by yousta ja muutenkin brianist ja simonist jne. Oh no.

Tääki on vitun tärkeä biisi tho:

Ei siks että lgbt+ vaan siks että yleensäkin minä, u know :D mutta en vaan tiedä sitä että onko tää pappojen kuolaus asia sellanen born this way keissi vai että onks se jotenki kehittyny jostain syystä. Haluaisin kyllä uskoa ensiksi mainittuun mutta vainoharhailen ja en tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Tää biisi:

Myös: willow. Varsinkin willow'sta tulee mieleen timppa, en tiiä tost toisest mut ehkä siitäkin timppa mut ehkä joku/jotkut muutkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Listaan taas tänne lmaoo mut tää biisi aiheuttaa kylmii väreitä 😭:

Juuh. Aikamoista.
Vittu tätä biisiä taas :DDDDDDDDDDD on tää ny aika huutiskamaa taas ku nykyään tykkään noelist ja tos biisiski mainitaan oasis ja oon kuunnellu tota biisii niin paljon ja aina kuolen sille et ööh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Lol tää saa mut kyl about itkee :

Aaaa eikä ees vähiten sen takia että toi soi jatkuvasti radiossa silloin kun oli a keissi menossa.. oonkoha mä muute yli siitä. Tarkotan siinä mielessä et tuunko viel aattelee sitä ja tällee. Kosk nythän en oo sitä sillee aatellu mut voi olla et tuun viel monet kerrat muistelee sitä vaikka en sitä näekään, iha niiku l:n kaa, nään siitä silti unia edelleen :DDD a:sta en oo kyl hetkee nähny unia..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,850
Reaktioarvo
2,892
Ai kauhee kuuntelen tätä biisiä lähinnä siks et pepen ääni ❤️❤️❤️:

On se muutenki iha kiva biisi mut siis :D rakastan pepsin ääntä 🥺🥺🥺❣️
 
Ylös Pohja