Musiikki Biisit jotka kaikki tappaa mua enemmän tai vähemmän

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Ok tää on aik paha koska tulee niin törkeen pahasti yläaste mieleen :D
Jotenki tuntuu että on derealisaatiot tulilla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Siis... Miten stop crying your heart out on varmaan maailman lohduttavin biisi. Emt tos on jotain sellasta mikä vittu poistaa ahistuksen. Tai jos ei kokonaan niin kuitenkin tuntuu auttavan aika paljon. Tosin hitto Liam ku rakastan sen ääntä niin sit vaa aattelen sitä koko ajan ja aaaaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Joo en jaksa vittu mitää oon iha vitu väsyny ja loppu kaikkeen. Kuuntelen nyt tätä
Mut en jaksa ku koko ajan kaikki biisit mitkä tulee tuntuu et ne tulee just sillo ku en oo henkisesti valmis kuulemaan niitä. Esim äsken kuuntelin mitä jos ne näkee ja oon jotenki iha vitun ahistunu siitäki. Tuntuu et kaikki vaan ahistaa niin paljon. En ymmärrä miten oon tämmöses loukussa missä kaikki vaan ahistaa ja ahistaa ja sattuu. Oon oikeesti niin väsyny ja ei vois enää paljon huonompi olo olla.
Nytki kaikki on iha vitu paskaa koska oon ihan sekasin siit et mitä tapahtuu ja ketä ajattelen ku välil tuntuu etten ees muista ketää muita ku 1) timpan ja 2) jarpin. En tiiä onks nyt joku vitun vaihe taas että noi on liian pahoi keissei etten aattele muita vai???????? Niin tai no kylläkin mietin noelia tänään aiemmin. Mut siinäpä ne oikeestaa on. Ja joo hp ehkä mut ei se oo niiiin. Tai no on se kai jollain tasolla sellane mitä myös ajattelen. Oon vaa nii väsyny tähän epätietoisuuteenkin enkä edes JAKSA ajatella montaa ihmistä, toi muutama on ihan maksimi mut sit taas tulee joku emppu mielee ja oot sillee mitä vittua eikö me just sovittu että ei montaa ku en mä jaksa henkisesti sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Sksksksksk tää pitkästä aikaa omg yläaste 😭 tyylii joku seiskaluokka tulee niin elävästi mieleen:
Jestas. Itkettää kans koska: syyt. Syyt nimenomaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Tää on järkyttävää ku tää biisi oli alunperin jarppiin liittyvä ja se muistuttaa mua aina siitä:
MUTTA sit sen jälkeen se on muistuttanu mua vähän timpastakin koska Obvious reasons. Hehehe. Perkele. Mut ihan alunperin se oli kyllä mielestäni jarppi-biisi ja semmosena mä sen kai kaikista parhaiten muistankin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Tää on järkyttävää ku tää biisi oli alunperin jarppiin liittyvä ja se muistuttaa mua aina siitä:
MUTTA sit sen jälkeen se on muistuttanu mua vähän timpastakin koska Obvious reasons. Hehehe. Perkele. Mut ihan alunperin se oli kyllä mielestäni jarppi-biisi ja semmosena mä sen kai kaikista parhaiten muistankin
Joo anteeks mitä. Miks noi kaks on oikeesti mun elämäni about suurimmat rakkaudet :D siis miten ja miks. Niiku ihan oikeesti. Mitä

Ja niiku miks mun elämäni suurimmat rakkaudet on julkkiksia. Paitsi no se yks opettaja kans ehk menee kärkeen. Mut ei ehkä ole ihan niin paha ku nuo kaksi. Että tota joo. Siis miten en OIKEESTI nyt siis ihan aikuisten oikeesti en oo KOSKAAN rakastunu kehenkään irl-tyyppiin niin pahasti ku julkkiksiin, en ikinä. Koska timppaa ja jarppii rakkaampia mulla ei oo tainnu olla niin mitä vittua nyt taas. Siis ei yhtäkään irl-ihmistä joka yltäis noiden kahen tasolle. Tää..... On jännää. Niiku ei saatana siis mä rakastan tätä et mä en ees vedä tätä päästäni vaa tää on oikeasti aivan fakta. En oo ELÄESSÄNI rakastunu kehenkään irl-tyyppiin niin paljon ku näihin kahteen oon rakastunu. Ei jumalaut. Siis mä en oikeesti kestä sitä et yleensä ihmiset muistelee tuntemiaan tyyppejä joihin on rakastunu ja mul taas jos mietin niitä keihin oon rakastunu ni mietin vaa julkkiksia. En ees vitsaile, tää on fakta. Voi vittu oikeesti. Haluun itkee D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Tää biisi on kyllä jotain niin hirveetä:
Niiku mitä noi neljä ihmistä oikeesti on. Mitä nää oikeest on ja miks mä en pääse IKINÄ yli.

Ei jumalaut ja ny kuuntelen erakossa:n nollausta ja en oo ikinä samaistunu näin :D ehhhhh :D nyt olis kyllä viinalle käyttöä. Paitsi jos nyt tällä sekunnilla vetäisin kännit nii mul on aavistus et lopputulos ois sama ku sillon yks ilta ku itkin timppaa jatkuvasti :DDDDD
Että tota juu... Se saattais mennä hysteeriseks jopa.

Mut joo en mä tiedä mitä noi neljä sankarii oikee on olevinaa come on vittu. Siis timppa, hessu, jarppi ja hp. Siin on sellanen vitun porukka et ei saatana nyt. Hirveetä

En edes TIEDÄ että ketä mä rakastan eniten ei niitä voi edes verrata. Ei vaa voi. Tietysti timppa ja jarppi on ollu sinänsä ehkä isompii keissei mut eipä nuo kaks muutakaa iha mitää merkityksettömiä oo. Tosin must tuntuu et hp alkaa vast nyt mennä kunnolla tunteisiin.

En vaan ymmärrä nyt sitä että MIKSI mul aina käy näin että samasta porukasta pitää vähintään se kaks olla 😭😭😭 voi vittu tätä elämää. Ei saatana. Siis varsinkin timppa ja jarppi about tuhoo mun elämän siis nää tunteet repii mut kappaleiks also hp mitä vittua 😭😭😭😭😭 nyt 😭😭😭 eihän tässä enää tiedä mitä ajatella sitä paitsi mua pelottaa että oon vaaravyöhykkeellä ehkä muidenkin suhteen mutta ei.

Voi vitun timppa :DDDDDDDDDD tässä semmoset 9kk sekoiltu. Tavallaan enemmän mut tavallaan ei. Voi vittu. Mut...... Eih :DDDDDDDDDDDDD

HUUTISTA ku tuntuu et alan aina nauraa ku kuuntelen mitä jos ne näkee XDDDD miks sen ensimmäiset sanat pitää olla viel "kuunnellaan oasista"

SALALIITTO MUA VASTAAN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Siis vittu tää on järkyttävää rakastan noit kahta

Niin paljon


tää ei oo ok xDDD

PYSTYISIN NÄKEE TIMPAN jos mul ois vittu mahis liikkuu mihinkään DDDD: en kestä tätä

Kyl mä tiiän ettei siit tuu mitään mut vittu mua raastaa etten pääse sinne
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Joo no mitä vittua

Mitä vitun vittua oikeesti. Siis miten mä rakastan tota idioottia niin paljon. Siis niin paljon. Tää ei oo ees mahollista enää. Vittu miten kaikki voi ahistaa näin paljon. Tuntuu että ainakin tää koko lokakuu on ollu sellasta että mua ahistaa aina vaan enemmän. Enemmän ja enemmän ja enemmän. En tiedä onko syysmasennus. Mut aivan järkyttävän paha olo jatkuvasti.

MUTTA. nää biisit on maailman rauhottavimpia biisejä:




Toisaalta tuo oasiksen biisi on sinänsä ei-rauhottava koska noel ja liam mutta muuten se on ihan vitun lohduttava/rauhottava biisi jotenki en ees tiiä mutta joo silti vähän ahistavaa eHKÄ. Steal my love taas on siitä rauhottava kun se muistuttaa mua... En ees tiiä jarpist kai ni sit tavallaan pystyn ankkuroida mun ajatukset johonkin ku tuntuu että koko maailma vaa hävii ympäriltä (derealisaatio??) Ni pystyn jotenki ajatella et hei et nyt ollaan niiku todellisuudessa kiinni ja silleen. Jotenki tollaset biisir auttaa mua i guess.

Sit toi boys will be bugs on vaa nii rauhottava melodia tai en tiiä jotenki ihana ja silti kamala D: oon liian herkkä tämmöseen musiikkiiiiiinnnnnnnn

Ja no pahanilmanlinnut on ihan ajsjdjddjdkdkdkdksldlsksksksk rääääääääh tarviiks sanoo enempää mutta on se silleen lohduttava biisi mutta silti niin AHISTAVA eiiii en tykkää

Aaaa siis kiva kun nää kaikki tulee olee sellasia mitä kuuntelen joskus vuoden päästä ja valitan taas siitä kuinka "näist tulee mieleen lokakuu 2021 😭😭😭😭" vittu iha varmana. Tai tuo oasiksen biisi ehkä enemmän syyskuun juttuja mut kuitenki. Toisaalta keväänkin. Miten sen nyt ottaa.

Aaaaaaaaaa 😭 liikaa. Liikaaaaa liikaaaaaaaaaaaaaaaaaa varsinkin jarp ja no muutkin esim TIMO 😑 kaikki

Toi derealisaatio on muute oikeesti ihan mitä vittuu keissi koska en ees tiiä onko tää derealisaatioo mutya just sellane tunne et jotenki koko maailma vaa hävii tai jotenki katoo ja mikään ei oo niinku luulen ja kaikki tuntuu vieraalta? Sit luin viel et tollaset epätodellisuuden tuntemukset (ja outouden tuntemukset kehoo kohtaan) voi liittyy dysforiaan ja mä en edelleenkään tiedä onko mulla dysforiaa mutta joka tapauksessa en tiiä. En ees aio transitioitua (enkä edes varsinaisesti oo transmies) mutta välillä kans mietin että voiko silti osa näistä asioista olla oikeesti dysforiaa. Tai sitten se ei liity tähän mitenkään. Jonkin sortin bigender mun on pakko olla varmaan. Kai. Mutta sitä en tiedä että liittyykö toi asia sit taas tähän vierauden kokemukseen. Mun mielestä kokonaisuudessaan mulla on ihan hyvä olla mun kehossa mutta sitten taas kuitenkaan en ihan tiiä. Ja että onko tää itsetunto-ongelmia vai sukupuoleen liittyvää. Vai jotain muuta. Siis mitä vittua tää onnnnnn kaikki

Saan ainakin vitusti euforiaa ja oon onnellinen jos mua luullaan mieheks (eipä sitä kyllä nyt oo tapahtunut varmaa lapsuuden jälkeen, johtuisko tisseistä) joten jotain tässä kuitenkin nyt on varmana. Mut kyllä toisaalta mua hämää se että olinko onnellinen siitä vaan siks että olin ylpee siitä että oon "maskuliininen nainen" vai onko tässä kyse bigenderiydestä. Joko se johtu siitä että koen olevani (myös) mies tai sitten se johtu vaan siitä että oon ja olin ylpee mun maskuliinisesta vaatetyylistä. Mene ja tiedä.
Toisaalta jotenki ei luulis pelkän tyylin tms olevan näin iso asia. Niin luulis et kyse olis sillon oikeesti sukupuoli-identiteetistä. Tai no jaa-a. Mut jotenkin se vaa vaikuttais silt et kyse on ennemminkin siitä koska miks mulle olis näin iso juttu tää muute ja sitä paitsi jos mul on dysforiaa ni ehhhhh??? Mut en oo varma onkse vai mitä se on ku mä en ymmärrä näitä tunteita en sitten yhtään. Siis mä katon kateellisena transmiesten transitiokuvii mut silti mua hirvittää et jos mä ite tekisin niin koska mun mielestä se ei silti oo mua varten se prosessi ja tekisin virheen jos lähtisin siihen. Mut silti must vaan tuntuu joskus että haluun ja välillä taas ei.

Joops mutta kaikki on kyllä niin perseestä. Toisaalta ehkä mä alan nyt vähän hyväksyä sitä että oon probably bigender. Tuntuu niiku alkaisin tajuumaa asioita, mietin näit kaikkii merkkei ja tällee. Mut sit .. muistanko nää merkit väärin. Ehkä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Oikeesti mitä helvettiä,,,,,,,

Sanokaa ny mikä hitto siinä on.

Miten tämän nyt taas selittäisi.

En ees muista mitä kaikkee oon tänne hölissy mutta jutut nyt on joka tapauksessa aina yhtä psykoositasoa joten ei kai sillä mitään väliä ole mitä tänne kirjottelen, maine on menny jo siitä lähtien kun oon ensimmäisen viestini tänne kirjottanu ja oikeestaa jo ennen sitä

Ei siis syytä hävetä enää psykoosijuttujani

Mutta siis: katsoin tämän pitkästä aikaa:

Sitte katoin myös tämän:
Ja tämän:
Ja nyt olo on vähän sellanen: mitä vittua.

Ensinnäkin: se että pitää kattoo mikkoo + ferrelliä nii on jo psykoosisettiä itessään ei siihen muuta edes vaadita BUT WAIT, THERES MORE.

muita juttuja jotka saa aikaan psykoosin:
- katoin (basically vahingossa, en siis hihkunu riemusta että jes pääsen kattomaan tämän mutta se vähän niinku vahingossa osu silmään) tota Jeffrey dahmer dokumenttia (i know i know, mulle täysin sopimatonta niiku kaikki henkirikoksiin liittyvät jutut yms mutta.... Ahistus oli muutenkin siinä vaiheessa jo niin pahasti päällä että en kyenny edes ottaa kaukosäädintä käteen ja vaihtaa kanavaa, enkä siis kattonu sitä mitenkään kokonaan vaan semi vähän mut mulle sekin on jo liikaa, jos miettii oikeasti mun psyykettä niin idk it's fucking disrespectful, jo se että toi dokumentti on tehty on disrespectful af :D) ja tajusin että toden totta se näyttää jollain tasolla villulta, siis dahmer, ja oon tajunnut tän jo aikasemmin esim varsinkin yhdessä kuvassa tulee jotenkin mieleen Jeffrey varsinkin kun sillä on sellaset lasit siinä mut joo anyway. Niin nyt jotenkin on "vähän" sellanen hämmentynyt olo. I mean... Idk. En tiiä tai sit vaa i'm tripping mut iha ku niis ois samaa näköä. Mut niiku joo tost tuli todella outo olo jo itsessään siis siitä että tuli villu mieleen ja kaikki se, mut tietty ensisijaisesti myös tulee "vähän" sellanen olo et mikä tätä maailmaa oikee vaivaa :D niiku toi on jo basically liian pahaa ollakseen totta tai et niiku emt lakkaan uskomasta Jumalaan oikeesti at this point. No jaa. Enpä tiedä mitä tästäkään sitten aattelis. Jotenki tulee vaa sellane liian epätodellinen olo? Tuntuu et pelkästään sen tietäminen et tollast on voinu tapahtuu aiheuttaa mulle traumoja. Mut joo. Nyt en voi enää kattoo villuu ilman et tulee mielee joku dahmer :D siis en tiedä miten pitäs reagoida. Enkä tiedä miten voi nyt häiritä niin paljon mut mua oikeestaa häiritsee kaikki muukin mut joo ETEENPÄIN ->
- unohdin jo mistä puhuin mutta, niin, jutut jotka saa aikaan psykoosin. Se että noi pari vidii muistuttaa mua siitä "kaudesta" kun (olikohan se..... No, ennen tätä hobi-casee ainakin mut emt tuntuu et siit on ikuisuus, marraskuussa tai lokakuussa se varmaan oli) tapahtu tää mikko case ja Ferrell case. Ja nyt ei kyllä tunnu hyvältä ei. Ihme psykoosi ku tuntuu et tost on noin miljoona vuotta? En oikee tiedä mitä tästäkään aattelis mutta mulla on semmonen random tunne että... En pääse yli............ Mutta koska oon ihan sekasin tällä hetkellä (tai siis aina) niin en osaa jotenki nyt........... Edes ajatella koko asiaa tai analysoida tunteita. Tuntuu et päässä vaa jotenki humisee joku tyhjyys vaikka ei periaatteessa mutta sellanen shokkitila?????? Emt
- toinen asia mikä saa aikaan psykoosin. Katoin leffaa missä oli seksikohtauksia ja näin VITULLISEN aversion seksiä kohtaan omaavana niin oli yhtä helvettiä ja päädyin vessan lattialle istumaan ja odottamaan oksennuksen tuloa (mut en oksentanut). Melkein tuntui siltä et ei saatana nytkö pitää laatata. Jännää että voi tulla noin paha ahdistusreaktio. Mut tääkin oli vittu avan syytä okei en kato avaa vittu enää koskaan :DDDD vaikka kieltämättä mikä tahansa kanava on sellanen että sielt voi tulla joku leffa tai sarja missä on seksikohtauksia, joten..... Kiva. Vielä ku niitä on todella usein leffoissa ja sarjoissa, jopa Salkkareissa ainakin nykyään on vähän liikaa ällöttävää menoa sen suhteen. Niin tosi mukavaa kieltämättä.
- ok emmä tiiä oon nyt jotenkin tosi shokissa ensinnäki siit leffasta (seriously tho, lopettakaaaaa) toiseks siit dahmer dokumentista ja kolmanneks kaikesta muusta. Mutta siis. Kaikki vähän nyt sulautuu mun aivoissa mössöks ja ahistaa. Mut nii. Ja nii, sitten tosiaa toi bon jovin biisi nii kuuntelin sitä ja tuli ihan liikaa ajatuksia koska oon kuunnellu sitä jo vuonna 2010 ainaki ja 2010 syksy oli vähän samantyyppinen ku tää syksy on ollu eli aikas paha. I'm not even kidding. Mua ahisti niin vitusti silloin, ja niin nytkin. Ja kind of samoista syistä. Ni sit jotenki menin mentaalisesti sinne kans ja mietin sitä aikaa ja mietin et kui mä selvisin siitä. En oikee tajuu miten selvisin. Sit mietin kans et aika usein mulla tulee näitä helvetin pahoja kausia syksyisin et onks tää ny joku vuodenaikaan liittyvä. Koska: 2010 se oli syksyllä, muistan viel ku katoin bb:tä sillon (DDDDDDDDD: SEIS) ja 2015 oli kans koko ajan jotain random paniikkikohtauksia ja se oli syksyllä, 2016 oli kans ihan ihme setit, ei nyt ehkä samanlaista mental breakdownia mut kuitenkin vitun outoo, sit 2019 muistan kans että just sillon syksyllä sain niit ihme paniikkikohtauksii mut toisaalta oli joskus tammikuussakin, vähän sen jälkeen kun aloin tykätä hobista?? Muistaakseni. Et siis no ei tää varmaan pelkästään syksyisin oo mut tuntuu jotenkin että se joskus saattaa pahentuu, ehk pimeydestä tai jostain? En tiiä. Mut joo biisi joka varmaankin auttoi mua selviytyy sillon ja nytkin, tai sitten ei auta :D tavallaan auttaa, tavallaan ei mikään meinaa auttaa. Mut kai se vähän. Silti, tos on jotenki semmone tunnelma et.... That fucked me up. Mut siis, oon niin tajuttoman herkkä et musiikki aina fucks me up ja kaikki tämmöset muistot. Kuten nähdään tässäkin että joku yks ainut vidi ferrellistä tai mikosta saa mut kans johonki "mitä vittua on elämä" tilaan. Niiku mitä helvettiä. Nii joo herkkyys on taas vittu ihan tapissa tai jotain. Mut tämmönenhän mä oon aina, smh.
- oh godddddddd lisäks aattelin et kuuntelisin runaway train mut emt sksksk. Se on aika.. 2020 syksyyn liittyvä biisi. WAIT. oliks sekin syksy semmone samantyyppinen ku tää. I mean ainahan mä oon sekasin mut et olikse tavallista pahempi. En tiiä. No, joka tapauksessa. Niin. Mut runaway train on myös biisi joka saa aikaan psykoosin.

Oonko nyt puinu kaiken :) tuskinpa mutta ei se mitään. Kohta kuuntelen varmaa runaway train ja sit tuun tänne itkee lisää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
oH MY GOD ny mä sit aattelen villuu ei vittu KIITTI

kiitti tästä kaikesta hyvästä :-----D kiitos elämä, kiitos tv, kiitos 👋 kiitos maailma, kiitos musiikki, kiitos true crime dokumentit ja kaikki muu random shitti. Oikea älynväläys ollu jollain kun piti tehdä tuo dokumentti :DDDDDD nyt oon vaa sillee "..... Villu ❓❓❓❓" koska oikeasti tulee liikaa mieleen se ja en saa sitä nyt pois mielestä ha-ha-haa ":D" ei vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
EI VITTU :--------D seis nyt jo

Ensinnäkin runaway train on liian samanlainen biisi jotenki ku someday i'll be saturday night. That's bad.

Toiseks mietin et eihhhhh mul on varmaa joku add tai en vittu tiiä miks mä en ikinä osaa kirjottaa mitään selvästi :-----D aina samaa paskaa en itsekään edes tajua raapustuksistani mitään. Mahdoton keskittyä koskaan ikinä mihinkään täähän on aivan vitun sekavaa taas.

Kolmanneks miten kaikki voi tuntua näin epätodelliselta. Joskus kun on sellasia hetkiä et kaikki tuntuu turvalliselta (esim eilen mulla oli jokseenkin turvallinen olo,,, ihmettelen kyllä miten mutta kun katoin carpool karaokeee ni jostai syystä mul oli "turvallinen" olo ainakin hetkittäin ehkä, enkä yhtään tajua miten se on mahdollista) tai niiku et.. jotenki kaikki on semmost normaalia. Mut sit on näit hetkiä ku mikään ei oo normaalia.

Mitähhhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Ja siis. Mistä tämmöset yhtäkkiset niin sanotut flashbackit tulee. Tässä nyt mikään ei tietääkseni liittyny siihe mikä mulla äsken tuli mieleen. Tai riippuu vähän. Ehkä se periaatteessa liittyy näihin asioihin en tiiä mut miks just se. Mist näit asioita vaa yhtäkkiä tulee mieleen silleen ainiin tämäkin tapahtui

Vittu oon ihan fucked up person

Emt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Ei mut oikeesti mitä vittua en pysty elää näiden asioiden kanssa?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892

No OKEI vittu?????????? :D

Sitä paitsi miks mul tulee davestaki vähän mieleen villu nuorena. Ah.. vittu kuinka epätodellista :D olenko olemassa oikeasti. Elämä tuntuu unelta.

Herranjumala jos oisin joskus tienny

Oikeesti

Mä-

En osaa puhuu enää kokonaisia lauseitakaan.

Oikeesti mitä vittua 😭 tää tuntuu ihan sika pelottavalta

Oksettaa ja mietin vaa esim tätä vuotta niiku vaikka esim marraskuuta ja mietin et miten oon pystyny oikeest tähän. Ja rupee oksettaa ja tuntuu et sisuskalut kääntyy ympäri ku muistelen sitä iltaa ku veli oli saatanan kännissä ja riehu täällä. Mietin et miten oon voinu sen jälkeen ees olla normaalisti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Ei mullakaa vittu mikää iha normaali nuoruus ja lapsuus oo ollu ku oon ihan pienenä joutunu kattoo vierestä isoveljen sekoilua ja sit tosiaa myös toisen veljen sekoilua. Sit 2010 se tais olla ku toi ajo kännissä autoo ja joutu sairaalaan. Ei ihme et oon ihan sekasin. Sit viel seki mikä tapahtui 2017.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Saan ainakin vitusti euforiaa ja oon onnellinen jos mua luullaan mieheks joten jotain tässä kuitenkin nyt on varmana. Mut kyllä toisaalta mua hämää se että olinko onnellinen siitä vaan siks että olin ylpee siitä että oon "maskuliininen nainen" vai onko tässä kyse bigenderiydestä. Joko se johtu siitä että koen olevani (myös) mies tai sitten se johtu vaan siitä että oon ja olin ylpee mun maskuliinisesta vaatetyylistä. Mene ja tiedä.
Kieltämättä samaistun tähän.
 
Ylös Pohja