Musiikki Boikotoitko mitään bändiä ja/tai artistia?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kertokaa ehdottomasti syy sekä mikä bändi/artisti on kyseessä.

Harmittaa kun itselläni on pari lempi biisiä bändeiltä, joiden jotkin jäsenet ovat tehneet kauheita asioita jotka liittyy esim punkstoohon. Niin mietin että onko oikein sit kuunnella niitä biisejä enää vaikka tykkäänkin niiden musiikista ihan sikana?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Kaikkia, jotka tekevät yhteistyötä Sanoma Median kanssa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
En, kuuntelen useamman ihan kamalan ihmisen musiikkia.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
En, kuuntelen muutamien aika paskojen henkilöiden musiikkia, ja sitä paitsi henkilön ja sen tekemän musiikin voi aina erottaa toisistaan, voi tykätä musiikista, vaikkei pitäisi sen tekijästä. Ääntähän se vain loppujen lopuksi on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,848
Reaktioarvo
2,892
En helvetissä boikotoi vaikka olis raiskarimurhaaja. Toki siihen saattaa tulla ikävä sivumaku kyllä. Mutta tuollaisen takia en silti lähde boikotoimaan vaikka teon tuomitsisinkin. Enhän ole lopettanut mayheminkään kuuntelua vaikka sen bändin jäsenet nyt on vähintäänkin kyseenalaisia. Tai siis entiset jäsenet, ei kai nykyiset nyt kuitenkaan 🤔
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
kyl mulla pari on D: jos kuulen jostai ihmisest häiritseviä juttuja tai sellasia hmmmmm-asioita, ni kierrän sen vaa kaukaa. marilyn manson, jeffree star (ei enää tee musaa, mut kuuntelin hänen biisejä silti), drake - vähä sellasia iffy groomaus-juttuja ja olin vaa sillee okhei oli mite oli ni i'm out bye - ja olikos viel joku... chris browniakaan en kyl kovin mielelläni soita, eli joo kyl sillee hänki varmaa on boikotissa. hmm, r kellyä en oo koskaan kuunnellukaan, mut boikotissa on kuitenkin.

ei muita tuu ny mieleen, mut varmaan niit löytyy vielä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,848
Reaktioarvo
2,892
kyl mulla pari on D: jos kuulen jostai ihmisest häiritseviä juttuja tai sellasia hmmmmm-asioita, ni kierrän sen vaa kaukaa. marilyn manson, jeffree star (ei enää tee musaa, mut kuuntelin hänen biisejä silti), drake - vähä sellasia iffy groomaus-juttuja ja olin vaa sillee okhei oli mite oli ni i'm out bye - ja olikos viel joku... chris browniakaan en kyl kovin mielelläni soita, eli joo kyl sillee hänki varmaa on boikotissa. hmm, r kellyä en oo koskaan kuunnellukaan, mut boikotissa on kuitenkin.

ei muita tuu ny mieleen, mut varmaan niit löytyy vielä
Boikotoitko Michael Jacksonia? Siitähän ei tiedetä varmaks, oma veikkaus on et ei tehny mitää rikollista oikeesti mutta en voi tietää
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Boikotoitko Michael Jacksonia? Siitähän ei tiedetä varmaks, oma veikkaus on et ei tehny mitää rikollista oikeesti mutta en voi tietää
joskus kuuntelin, mut muistaakseni niihi aikoihi ku noit syytöksii alko tulla ni olin sillee yikes enkä oikee oo sen jälkee kuunnellu. toisaalt no, hän on kuollu aikoja sit jo ni en tiedä voiko sitä sinänsä boikotoida - tai niinku et vaatiiko boikotointi siis sen, että ihminen on elossa vai ei 🤣 ei hän kuitenkaa enää siit niinku ns. hyödy ni sitä mie vaan mietin siis
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
En boikotoi. Tekisi kyllä välillä mieli. Osaa en kuuntele spotifyn kautta ollenkaan, pelkästään youtubesta koska ilmeisesti spotify maksaa enemmän per striimi kuin youtube.
 
Ylös Pohja