Demin legendaarinen RAKKAUSTESTI?

Nostalgiapärinä

Harjoittelija
Liittynyt
11.4.2021
Viestejä
4
Reaktioarvo
13
Hei kaikki ihanat ex-demittäjät. Eihän kenelläkään vain ole tallessa sitä ihanaa rakkaustesti, ei raskaustesti -keskustelua?
Sitä jossa oli kymmeniä kysymyksiä, joihin vastattiin kyllä, ei tai en tiedä. (Tiedätkö hänen harrastuksensa, onko hän sinua pidempi, haluaisitko nähdä hänet NYT jne). Lopuksi rastit jaettiin sarakkeittain kolmen ryhmiin ja ylijäävistä sai kolmimumeroisen koodin, josta taas sai vastauksen siihen, mitä sinun ja testatun henkilön välillä on tai tulee joskus olemaan. Esim 000 - menet hänen kanssaan naimisiin
021 - hänellä on joku toinen
Jne...

Tuolla testillä on vuosien ajan tutkittu ajan kuluksi pienimmätkin ihastukset ja järkytys oli kova kun se demin mukana poistui.

Tallensiko joku kaukonäköinen nero tuon testin ennen demin tuhoa? Kiitän jo valmiiksi miljoonasti jos joku jakaisi sen tänne!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Ei hitsi mää muistan sen D: Rutto ku en tajunnu tallentaa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Ei kun itse asiassa se saattaa olla mulla vielä jossakin! Wait a seconddd
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Hei mulla on semmonen muistikuva, että lapsuudenkodissani olevassa kirjassa Rakkaus on ihana tauti olisi juuri tuo sama testi! Ainakin toi kuulostaa hirveän tutulta. Oon nimittäin todellakin jokaisen ihastuksen kohalla tehnyt ton testin :DDDDDD

Eli jos ei löydy internetistä niin kyseisestä opuksesta ainakin. On näemmä saatavilla peräti kirjastoista. En harmi vain ole hetkeen käymässä lapsuudenkodissani, joten en voi luvata tsekkaavani niitä varaaneille vielä ainakaan pariin viikkoon.

Toivottavasti jostain tärppää.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Hei mulla on semmonen muistikuva, että lapsuudenkodissani olevassa kirjassa Rakkaus on ihana tauti olisi juuri tuo sama testi! Ainakin toi kuulostaa hirveän tutulta. Oon nimittäin todellakin jokaisen ihastuksen kohalla tehnyt ton testin :DDDDDD

Eli jos ei löydy internetistä niin kyseisestä opuksesta ainakin. On näemmä saatavilla peräti kirjastoista. En harmi vain ole hetkeen käymässä lapsuudenkodissani, joten en voi luvata tsekkaavani niitä varaaneille vielä ainakaan pariin viikkoon.

Toivottavasti jostain tärppää.
Kivaa! Nyt siis ainakin tiedetään, mistä se löytyy. :D
 

Nostalgiapärinä

Harjoittelija
Liittynyt
11.4.2021
Viestejä
4
Reaktioarvo
13
Hei mulla on semmonen muistikuva, että lapsuudenkodissani olevassa kirjassa Rakkaus on ihana tauti olisi juuri tuo sama testi! Ainakin toi kuulostaa hirveän tutulta. Oon nimittäin todellakin jokaisen ihastuksen kohalla tehnyt ton testin :DDDDDD

Eli jos ei löydy internetistä niin kyseisestä opuksesta ainakin. On näemmä saatavilla peräti kirjastoista. En harmi vain ole hetkeen käymässä lapsuudenkodissani, joten en voi luvata tsekkaavani niitä varaaneille vielä ainakaan pariin viikkoon.

Toivottavasti jostain tärppää.
Sieltähän se löytyi, valtava kiitos vinkistä!
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Voi :(

Mies, jonka kanssa ollaan oltu yhdessä 6 vuotta ja kohta vuoden kihloissa ei halua huomata mua :(

Pitää varmaan erota ja muuttaa pois.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En oo koskaan kuullut tosta mut vaikuttaa kyl mielenkiintoselta testiltä :D
 
Ylös Pohja