Keho Dysforiajuttuja

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Oon alkanu viime kuukausien aikana tuntee jonkinlaista dysforiaa mun yläkroppaa kohtaan ja vasta viime viikkoina tajunnu, että se on sukupuolidysforiaa. No, selvitin sitten sukupuoleni ja nyt oon myöntäny ittelleni, että tarviin tosissani bindaavat nudet liivit. Ongelma on vaan se, ettei mulla oo mitään hajuu, mistä sellaset löytys?? Kaikis kaupois on lähinnä mustaa, valkosta tai värikästä, eikä ne oo se, mitä mä haen. Kyllähän mulla on perusliivejä ja käytän niitä edelleen, kun ei oo dysforiat pääl, mutta mustien urheiluliivien käyttö dysforisina päivinä ei oo kaikista mukavinta, koska mulla olis muitakin kun tummii paitoi

Onks tääl ylipäätään ketään, jolla on mitään vastaavii ongelmii tai yleensä vaan asioista perillä olevii? Siis alkaa jo oikeesti vituttaa sellasten aivan kujalla olevien ihmisten neuvot. Tää homma kun ei ratkee kivoilla pitsistringeillä ja extrapushup-liiveillä
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
siis etitkö nudeja urheiluliivejä vai ihan binderia?
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
siis etitkö nudeja urheiluliivejä vai ihan binderia?
Nudeja urheiluliivejä. Sellanen kunnon binderi vaatii multa ihan liikaa opettelua ja sitä kautta energiaa, kun taas urheiluliiveil bindaaminen on jo semi-tuttuu ja siks turvallisempaa
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Nudeja urheiluliivejä. Sellanen kunnon binderi vaatii multa ihan liikaa opettelua ja sitä kautta energiaa, kun taas urheiluliiveil bindaaminen on jo semi-tuttuu ja siks turvallisempaa
Ootko kokeillut sitä teippaamista?
Niitä teippejähän löytyy vaikka missä värissä ja voi käyttää myös uidessa ja suihkussa jne. Tietääkseni pysyy myös useamman päivän
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Itse en siis oo kokeillut mitään noista.
Toki välillä oon katellu noita bindereitä koska välillä tuntuu että en tykkää miten isoilta mun rinnat näyttää ja miten paljon ne näkyy. Koen kyllä olevani nainen silti, joten suoranaisesti dysforiasta ei ole kokemusta.
Voisitko tilata jonkun läheisen kanssa sitten ihan oikean binderin? (Esim sateenkaarikaupasta saa beigeä väriä myös. Ne perusperus maksaa n. 40e)
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Ootko kokeillut sitä teippaamista?
Niitä teippejähän löytyy vaikka missä värissä ja voi käyttää myös uidessa ja suihkussa jne. Tietääkseni pysyy myös useamman päivän
oon kuullu ettei teippaaminen oo turvallista. en oo kyllä viimeaikoina seurannu tilannetta, nii en voi varmaksi sanoa.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Itse en siis oo kokeillut mitään noista.
Toki välillä oon katellu noita bindereitä koska välillä tuntuu että en tykkää miten isoilta mun rinnat näyttää ja miten paljon ne näkyy. Koen kyllä olevani nainen silti, joten suoranaisesti dysforiasta ei ole kokemusta.
Voisitko tilata jonkun läheisen kanssa sitten ihan oikean binderin? (Esim sateenkaarikaupasta saa beigeä väriä myös. Ne perusperus maksaa n. 40e)
mä tilasin etsystä Ompelimo Harakanpesältä, joka on suomalainen pienyritys. niillä saa valita värin ja kokoja voi säätää. hinta n. 40€
arvostelujen perusteella päätin, kun oli enemmän tähtiä saanut verrattuna Sateenkaarikauppaan :D
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Nudeja urheiluliivejä. Sellanen kunnon binderi vaatii multa ihan liikaa opettelua ja sitä kautta energiaa, kun taas urheiluliiveil bindaaminen on jo semi-tuttuu ja siks turvallisempaa
ahaa. en kyllä tiiä mistä löytys, nopeesti googlaamalla ei löyvy ku just mustia :(
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
oon kuullu ettei teippaaminen oo turvallista. en oo kyllä viimeaikoina seurannu tilannetta, nii en voi varmaksi sanoa.
Siis tarkotin sitä missä tehdään kineesioteipillä niin että teippi ei mene rintakehän ympäri. Oon kuullu just siitä että vedetään jesaria ja mitä ikinä koko rintakehän ympäri ja et sillä vois murtua kylkiluita ja olla vaarallista.
En toki tiedä yhtään mut tämmösen käsityksen oon saanu et ihan kineesioteipillä voisi niitä teipata jos löytää hyvät ohjeet ja siis niin ettei teippi tule kokonaan rintakehän ympäri.

Korostan vielä että kyse on siitä miten olen itse ymmärtänyt, en kuitenkaan ole varma enkä edes väitä tietäväni
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
mä tilasin etsystä Ompelimo Harakanpesältä, joka on suomalainen pienyritys. niillä saa valita värin ja kokoja voi säätää. hinta n. 40€
arvostelujen perusteella päätin, kun oli enemmän tähtiä saanut verrattuna Sateenkaarikauppaan :D
Hmm toi kuulostaa kyllä hyvälle paikalle et ap kuuntele sitä jolla on kokemusta (eli puriliitä)
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Siis tarkotin sitä missä tehdään kineesioteipillä niin että teippi ei mene rintakehän ympäri. Oon kuullu just siitä että vedetään jesaria ja mitä ikinä koko rintakehän ympäri ja et sillä vois murtua kylkiluita ja olla vaarallista.
En toki tiedä yhtään mut tämmösen käsityksen oon saanu et ihan kineesioteipillä voisi niitä teipata jos löytää hyvät ohjeet ja siis niin ettei teippi tule kokonaan rintakehän ympäri.

Korostan vielä että kyse on siitä miten olen itse ymmärtänyt, en kuitenkaan ole varma enkä edes väitä tietäväni
mun pitäs googlailla.. kyllä siis varmasti on turvallisiakin tapoja teipata!
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
nyt kaivoin syvemmälle ja löysin ainakin tälläsiä :D

 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
mun pitäs googlailla.. kyllä siis varmasti on turvallisiakin tapoja teipata!
nyt kaivoin syvemmälle ja löysin ainakin tälläsiä :D

Aa hmm mäkin yritin googlata mut aika vähän löytyy tosiaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,535
Reaktioarvo
2,891
En tiiä asiast hirveesti, ko en oo ite koskaa tosissani harkinnu mitään tollasten hankkimista, mutta tulin vaan sanomaan että.... Vooooi vittu oon taas yhtäkkiä tosi kateellinen jätkien ylävartaloista mitä helv. Just ku luulin taas että oon cis. Ei saatana :D mikähän vittu tässä oikeest on

Ja siis niinku tää keskustelu aiheutti sen mulle yhtäkkiä vaan :D lololol
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Ootko kokeillut sitä teippaamista?
Niitä teippejähän löytyy vaikka missä värissä ja voi käyttää myös uidessa ja suihkussa jne. Tietääkseni pysyy myös useamman päivän
oon kuullu ettei teippaaminen oo turvallista. en oo kyllä viimeaikoina seurannu tilannetta, nii en voi varmaksi sanoa.
Siis mähän oon jo ostanu yhtä teippii, joka on nimenomaan tehty rintojen teippaamiseen. Toki sen "oikee käyttötarkotus" on käyttää esim mekon kaa, ettei liivit näkyis, mutta periaattees sitä voi käyttää sellasen 8h myös bindaukses. En vaa oikee jaksa askarrella sen kaa, aika iso työmaa vaan 8h takia :D
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
nyt kaivoin syvemmälle ja löysin ainakin tälläsiä :D

Näähän vaikuttais hyviltä, kiitti! Pitäs vaa vielä ymmärtää noi kokomerkinnät, mitä ihmettä noi meinaa
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
En tiiä asiast hirveesti, ko en oo ite koskaa tosissani harkinnu mitään tollasten hankkimista, mutta tulin vaan sanomaan että.... Vooooi vittu oon taas yhtäkkiä tosi kateellinen jätkien ylävartaloista mitä helv. Just ku luulin taas että oon cis. Ei saatana :D mikähän vittu tässä oikeest on

Ja siis niinku tää keskustelu aiheutti sen mulle yhtäkkiä vaan :D lololol
Zori, ei pitäny levittää dysforiaa muille :D
Itte pohdin asiaa kunnolla monta viikkoo ja lopulta määrittelin itteni bisukupuoliseks. Lopulta vaan tuli seinä vastaan ja totesin, etten voi mitenkää olla cis, kun en tunne niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,535
Reaktioarvo
2,891
Zori, ei pitäny levittää dysforiaa muille :D
Itte pohdin asiaa kunnolla monta viikkoo ja lopulta määrittelin itteni bisukupuoliseks. Lopulta vaan tuli seinä vastaan ja totesin, etten voi mitenkää olla cis, kun en tunne niin
Ei se mittään :D hyvä jos oot nyt enemmän tietonen siit mikä oot.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
no en minäkään ymmärrä :p
Ilmeisesti siinä on ensin kuppikoko ja sit vielä lisäks koko yleensä. Nyt ujutin yhteen perhetilaukseen 9 liivit ja yhen ison teepparin, katon ne ensin ennen kun alan tutkii miten toi xxl toimii verkkotilausten suhteen

Ei se mittään :D hyvä jos oot nyt enemmän tietonen siit mikä oot.
Oon itekkin aika onnellinen tästä tietosuudesta, mutta kyllä mullakin toi kateellisuus miesten ylävartaloista vaan yllättää. Katoin just yhtä homosarjaa ja olin iha liian kateellinen niille jätkille - sillee miks ne näyttää siltä, mut mä en?? :DD
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Ilmeisesti siinä on ensin kuppikoko ja sit vielä lisäks koko yleensä. Nyt ujutin yhteen perhetilaukseen 9 liivit ja yhen ison teepparin, katon ne ensin ennen kun alan tutkii miten toi xxl toimii verkkotilausten suhteen


Oon itekkin aika onnellinen tästä tietosuudesta, mutta kyllä mullakin toi kateellisuus miesten ylävartaloista vaan yllättää. Katoin just yhtä homosarjaa ja olin iha liian kateellinen niille jätkille - sillee miks ne näyttää siltä, mut mä en?? :DD
Ud: sain hankittuu itelleni kahet hyvät liivit. Toiset on nudet, toiset vaaleenpunertavat. Nyt enää pitäs opetella käyttää niit
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Ud: sain hankittuu itelleni kahet hyvät liivit. Toiset on nudet, toiset vaaleenpunertavat. Nyt enää pitäs opetella käyttää niit
Mitä oon lukenu ni kannattaa rintakudos aselella mielummin siihen kiinnittymiskohdan päälle kuin eteen ja ylös niinku normisti urkkaliivien kanssa
 
Ylös Pohja