ehdotuksia synttärilookkiin

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
mulla on tulossa 20v synttärit jotka vietetään yökerhossa. tällähetkellä asuun on hankittu vain mekko ja sukkahousut:




Toi on vielä aika simppeli ja tylsä mut ehdotelkaa jotain kivaa :D oisko esim helmikaulakoru?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
simppeli ja hyvä minusta! D: toki jos/kun haluut somistaa asusteilla ni miksipä ei, minust helmikaulakoru vois sopia tosi kivasti :3
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Totta onhan toi ihan söpö noinkin D: helmet ois kivat tai sit joku strassi kaulakoru tai korvikset + rannekoru combo
kuulostaa kivoilta ideoilta, must helmet tai strassikoru vois molemmat sopia. toisaalt rannekoru + korvikset vois ol kans tosi kiva - hmmmmh aikamoinen pähkinä D: millon noi sun synttärit on?
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
991
helmikaulakoru kuulostaa hyvältä, laita ihmeessä jos siltä tuntuu. nätin mekon oot hankkinut!
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Noi molemmat mekot on hienoja ja helmikaulakorut sopii hyvin niihin btw mulla on enä viis viikkoo omiin synttäreihin ja ootan niitä innolla ja samalla mulla loppuu työharjottelu ja sit seuraavana päivänä on synttärit
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
hmm, aattelin että tämmöset vois olla kivat


simppelit mut näyttävät, ja noita vois sitten käyttää muutenkin juhlissa tms. Huomenna käyn kattoon onko paikallisessa glitterissä noita :D sormet ristiin et ois
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
hmm, aattelin että tämmöset vois olla kivat


simppelit mut näyttävät, ja noita vois sitten käyttää muutenkin juhlissa tms. Huomenna käyn kattoon onko paikallisessa glitterissä noita :D sormet ristiin et ois
oikein kivat! :3 toivottavast löytyy
 
Ylös Pohja