Aihe vapaa Ei helvetti

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Kaikki loksahtaa niin saatanasti taas paikoilleen

Tiiättekö miltä tuntuu kattoa ihan vitun pitkästä aikaa uudestaan kontio & parmas vika jakso ja mä oikeest tukehdun tähän siis olin unohtanu kaiken niin vitusti ja nyt lähes itken :D

Ja nyt muistan vaa ne ajat kun demikin oli vielä hengissä kosk tammikuu

Mun silmis sumenee tho

Olin sitä paitsi unohtanu ton yhen kohtauksen ei helv,,,,,,

Tai siis en todellakaan unohtanu mut en muistanut miten kuuma se oli ":D" pelkään henkeni puolesta nyt

Ainii ja voi vittu mä katoin k&p muistaakseni viimeks sillon, kun hessu casee ei ollu periaatteessa edes tapahtunut vielä 😭 kiva tb siihen kun hessu ei vielä ollu ongelma, ainoastaan timppa. Mitä vittua. Ei vittu mää meen taas lattialle nyyhkii koht. Ei vittu ei vittu nyt, miten kaikki voi olla näin helvetin ... Meant to be. Kaikki psykoosit yhdistyy ja nyt on vittu maaliskuu. Maaliskuu. Missä oli se tauko näistä psykooseista mitä odotin et ois tullu??? Luulin et jossain vaiheessa edes tulis vähän taukoo etten ajattelis näit tai jotain. Mut ei? Ei mitään taukoo, yli kaks kuukautta vaan jatkuvaa panikointia ja sekoilua :'D ja hyperventilointia.

MITÄ VITTUA 😭

huutoitken pian

Miks mun piti tehdä toi

Oisinpa jättäny ton kattomatta :D odotan aivan vitun kauhulla sitä kolmatta kautta ja leffaa

Ei vittu mulla lähtee henki oikeesti

Millon must tuli tämmönen

En mä ihan tätä odottanu vaikka ajattelinki että joskus vielä kummelitkin käydään läpi mutta voi vittu ai tämmöstä sitte :DDDDDDDDDD KAKS VITUN KUUKAUTTA

anteeks ny tää jatkuva spämmi mut mult lähtee järki ja se et nyt on kevät ja aurinko alkaa paistaa enemmän sekottaa mun pään vielä enemmän oikeest mua pelottaa tää kevät aivan helvetisti. Siis... Mä.... Mä en osannut odottaa tällasta.

Miten must tavallaa tuntuu et rakastun joka päivä enemmän timppaan vaikka toisaalta se alku oli kyllä ihan sairasta mut toisaalta yhtä sairasta se kai on edelleen että joo en tiiä?

Yritän kerätä itteni ennen ku muut herää ja on sillee mitä sä romahdat tääl :D must vaa tuntuu etten koskaan voi kerätä itteeni Timpan jäljiltä THO aaaaa mä- 😭

Toisaalta kyl tää mental breakdown johtuu ehkä muustaki ku timpast mut se ny on yks aika suuri syy siihen

Ei vittu vaadin korvauksia kivusta ja särystä

Miks

Ja tää on yhtä tuskaa kuunnella mun kahilainen-soittolistaa koska nää biisit on sellasta asdfghjkl kamaa kaikki

Huudan

Tää ei oo enää turvallista kokea tämmösiä tunteita :D vittu nyt muuten eletään reunalla

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Miks tos biisis sanotaa et "i was 22 when i met you" huudan :DD haha koska oon 22 paitsi no siis tavallaan tää alko aikasemmi ja tavallaan ei. Tavallaan tää alko vast nyt 22-vuotiaana, mutta toisaalta pieni case oli jo silloin kun olin.... Öö 20? Mutta oikeasti vasta nyt oikeesti kunnolla rakastuin timppaan hahahahahahh tosin en oo koskaan tavannu sitä.

Ei saatana näitä biisejä

Also vitun k&p mä aina rupeen "himoitsee viinaa" ku katon sitä -.-' huoh kosk siin puhutaan koko ajan alkoholista :D juu ei hyvää päivää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei helvetti veli tais nähä et timppa on mun taustakuvana ku tarvin sen apuu kännykän kaa ni se näki xd mitäköhän sen pääs liikku ku randomisti mul on joku vanha äijä taustarina

Se aikaisemminkin tais nähä tyylii jonku arton kuvan joka on lähes yhtä vanha xd astun mesofilia kaapistani :D vai onks tää mesofiliaa vai gerontofiliaa XD en ihan tiiä tho

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei helvetti koht mun koko perhe tietää tyyliin täst xd äitiki tietää sen et oon kattonu kontio & parmasta mut jos se ei osaa epäillä ni sen ei KAI pitäis tietää että rakastan timppaa,,,, aaaa hirvee stressireaktio itken.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ainii huudan mutsi näki myös äsken jotai sivui mis oon käyny ja sit siin oli mm. Aseksuaalisuus.fi XD hauskinta on varmaan se että se tuskin edes tietää mikä on aseksuaalisuus ni sit se varmaan luulee et se on literally joku seksuaalisuuteen liittyvä asia XD tai siis onhan se tavallaan tai seksuaalisuuden "puutteeseen" mut siis :------D kiljun ei saatana

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Minä itselleni kun oon laittanu timpan taustakuvaks:

:DDDDDDDDDDDDDDDD ei vittu tirskun

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hhhhhhhhh luin mun jtn joulukuun aikasii kirjoituksia timpasta ja löysin:
"Mutta en mä tiedä onko tää totta jostain syystä mä vaan salamarakastuin ihan sata prosenttia häneen että okei sitte

Hieno päätös tälle vuodelle 🖤😂 yhtä hieno ku alku..... Ja ensi vuosi alkaa myös upeissa tunnelmissa koska varmaan silloin edelleen timoa ajatellaan"

Joo varmaan silloin edelleen timoa ajatellaan, no kyllä ajatellaan ja vielä maaliskuussakin ajatellaa ku viimestä päivää että :DDD ja naurattaa toi ton pätkän eka kappale koska siit huomaa sen kuinka alussa ainakin mul oli niin vahvasti se olo että en ees tiedä onkse totta ja mitä se on ja mitä häh. Muistan ku olin iha sillee et mitä vittua tää muka on. Oli vaikee tajuta ja hyväksyä sitä. Niin epätodellinen olo oli silloin. No joo, on kyllä vieläkin. Tavallaan pahenee vaan xd ku en vieläkään käsitä sitä et tää asia on tapahtunut oml en tiiä ees

mut onkyl aik jännä lukee noit vanhoi tekstei ku siin huomaa niin konkreettisesti sen kuinka kauan aikaa on menny. Ahdistavaa. Ja sitte ku selailee noita muistioita välillä ja huomaa sen et siin on 26 muistioo timpasta ja se on kunno rykelmä niit ja välis on vaa muutama hassu joilleki muilleki ihastuksille. Sitten ku kattoo sitä mist ne timppa-muistiot alkaa ni siel on just ennen timpan ekaa muistiota ni joukosta ja levanist ainaki ja anterosta muistiot ni se kertoo et kuinka kauan tätä on jatkunu. Ja siin ekan timppa-muistion jälkeen oon tehny viel nikolle jonku mis ei oo melkee yhtää tekstiä mut vähän. Ni seki tuntuu et siit on iha saaaaakelin pitkä aika ku oon aatellu nikoa, en ees vittu tiedä. Ihan oikeesti ku miettii et se on ollu joulukuu ja viime vuotta vielä. Hhhh ihan outo tunne. 26 vitun kpl emmä pysty oikeest ajattelemaa ees kuinka paljon se on. ja muut laahaa niin kaukana perässä. Tavallaan en ois uskonu et ikinä kirjotan kenestäkään noin paljon kaikkea paskaa et tarvii jatkuvasti tehdä uusia muistioita. Aivot menee solmuun ku ajattelee tätä kaikkea

ja mitä vittua miks mul soi pääs capito tutto :DDDDD voi ny vittu ja kylmät väreet menee ku miettii sitäkin et kuinka pitkält ajalt se tuntuu ku oon nähny sen ekaa kertaa ja monet muutkin. Hajottaa ku muistelen et joskus oli jopa aika etten ollu kattonu k&p vielä ollenkaan paitsi no youtubest jotai pientä ja arvoin sillo viel et jaksanko alkaa kattoo sitä sarjaa ees ruudust :D HUUTISTA entä jos en oiskaa ruvennu kattoo sitä ei lmao en osaa kuvitella sitä oikeest

mietin myös gaalasta et jaksanko oikeest alkaa kattoo sitä, huudan, miten oon voinu ees kyseenalaistaa sen, totta kai se katotaan läpi jos vaan on mahollista

hitto pitäs varmaan se a-ryhmä boksiki hankkia mis on kaikki kummeli jaksot, ei ehkä niin niiden jaksojen takii ku katon niit muutenki areenast mut lisämateriaali 😭😭😭😭💔 plus tarvin myös kipeesti leffat ja lisämatskut niistä :'( jos ei muuta ni kirjastost mutta kun en vieläkään löydä mun kirjastokorttia xd aaaaaaaaa haluun nähä kaiken :-------( ok pls i need to chill mut also oon vitun utelias i need to watch everythingggg

mä en muuten tiedä sit ku se leffa tulee syksyllä ni miten hemmetissä pystyn mennä kattoo sen, vannon et en pysty :D ahistaa ajatuskin, ehkä vaa odotan et voin katella sen jostai dvd:lt tai jotai

Ylös Pohja