Aihe vapaa Ei hitto kun melkein aina tuntuu pahalta kattoa tota yhtä screenshottii

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Vedän aina kauheet kriisit ku nään ton screenshotin D: tai melkein aina

Se on siis keskustelu mun kaverin kanssa josta on aikaa jo jonkun verran, mut nii siis en muista tarkkaan mut siin lukee jotain että ois shadyy jos 50v ja 20v seurustelis

Vaikka mä TIEDÄN ettei yhden ihmisen mielipide oo sama kun totuus ja mun ei pidä välittää mut silti jotenkin tuntuu vaa pahalt et jonku mielest siin ois jotain shadyy jos oisin yhdessä sellasen ihmisen kaa ketä rakastan

Aaa ei tätä jaksa oikeesti kun omat tunteet on aitoja ja sit joidenkin mielestä taas oon ihan perseest tai jotain. Ei vaa vittu jaksa. Miks oon muute ees ottanu tost screenshotin. En haluu sitä kyl poistaakaan

Jotenki tosi ristiriitanen olo koska samalla eihän siinä mitään mut... Silti, jotenki vaa raastaa aivan helvetisti. Onpas tää nyt saatana. Mut ku aina on vaa se olo ettei kukaan ymmärrä ja oon tosi yksin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En tajuu kui mun kaveri oikeesti voi olla tota mieltä... Mut i guess olkoon sitte. Tuntuu vaa paskalt ku ei mua vissiin arvosteta sellasen ku oon.

En oo kyl hetkeen jutellu ton tyypin kaa, mut jos puhutaan viel jossai vaihees tai nähää ni täytyy varmaa kysyy silt et mitä se oikeesti must edes ajattelee et pitääkö se edes must sellasena ku mä oon. Koska jos ei pidä ni miks se on mun kaveri.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ihmiset ei taida tajuta kuinka arka asia tää mulle on. Vitun helposti mut kyl saa sellaseen tilaan että itsetunto hajoo. Luulis että ne ymmärtäis, koska onhan tämmöset nyt vitun henkilökohtaisii asioita. Tuntuuha se samal taval pahalt ku jos vaik mua haukuttais siit et oon bisse tai jotain. I guess, suuntautuminen ku suuntautuminen.

Ja luulen viel et mitä isompii tunteit ni sitä enemmän se viel sattuu kosk esim villu ja timppa nyt on ollu täs todella merkityksellisii keissei. Ni sit se et ku itelle se on niin vitun todellista, mut joku toine ei vaa tajuu sitä asiaa. Eikä mua edes se haittais jos se vaikka sanois et joskus se voi olla shadyy koska munki mielest se voi jossain tapauksis olla shadyy jos se rakkaus ei oo aitoo ja tällee, mut mun mielestä se on vaa sama ku muissaki suhteis et voi olla shadyy tai sit ei. Mut miks sen pitää olla vaa sillee "joo se on aina" niiku??????? Ahaa. Eikä sillä ku enhän mä edes seurustele kenenkään kanssa, mut siitä huolimatta.

En tajuu ku tuntuu et mua vaan torjutaan joka suunnalta ja jokasen asian suhteen. Mikään mussa ei riitä kellekää ilmeisesti.

No jaa ei siinä mitään.. vittu. En jaksa sitä että mä elän tän asian kanssa 24/7 ja sit jonku mielestä siin on jotain vikaa et millane mä oon. Ja ku niit ihmisii kuitenkin on aik paljon jotka pitää tätä outona ja vääränä

Iha niiku tää ei muka olis luonnollista ja normaalia. Pakkohan sen on olla

Ylös Pohja