Aihe vapaa Ei kai tää paikka tuhoudu tän persujutun takii?

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Alkaiskohan sit jotkut täällä Varasija-lakkoilee tän asian takii? 🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
tämä. ittee kyllä vähän rasauttelee kun joku sanoo ettei persut oo rasistinen puolue tai sanotaan että joku ehdokas ei ole rasistisimmasta päästä (haloo rasismiin pitäisi olla nolla toleranssi) mutta moderaattorin pitää hillitä tunteensa ja toimia sääntöjen mukaan. sääntöihin voi tarvittaessa tehdä sitten muutoksia.
On persuissa rasismia mutta en sanois että jokainen persu on rasisti.
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
359
Reaktioarvo
590
Mä saatan ehkä jonkin aikaa jos Varasijalta tulee virallinen linjaus et "vääriä mielipiteitä" ei saa sanoa
Vääriä mielipiteitä saa olla ja sanoa. Kaikki eivät siitä pidä, se on selvää. Politiikasta on vaikeaa keskustella loukkaamatta muita. Siinä ei ole samanlaisia oikeita tai vääriä vastauksia kuin matematiikassa.

Julkinen internet on huono paikka harjoitella sivistynyttä keskustelua tulenaroista aiheista. Oikeassa elämässä poliittinen keskustelu voi olla paljon kiusallisempaa. Kasvokkain keskustelevat voivat pyrkiä olemaan hienovaraisia ja olla polttamatta siltoja. Tätä harvemmin tapahtuu internetissä.

Omasta puolestani saatte haukkua toistenne poliittisia mielipiteitä minkä kerkiätte. Mutta yrittäkää olla haukkumatta toisianne, jos pyritte saamaan tuntemattomat, tuttunne ja ystävänne ajattelemaan niin kuin te itse ajattelette.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Kyllä tämä vähän sellaiselta ensimmäiseltä naulalta arkkuun vaikuttaa, kun Skeletor ensin saa naurettavan ylimitoitetut bannit kesken normaalin keskustelun, mutta sen jälkeen niitä ei ole saanut oikeasta kiusaamisesta ollenkaan ja pontso saa riehua miten tahtoo. Jos virheitä ei korjata ja sääntöihin tehdä selvennyksiä, niin linja on tietty sama eikä tulevaisuudessa ole mitään muutosta ilmapiirissä, vaan sama paska jatkuu. Tuskinpa sellainen mihinkään hyvään johtaa.
Pitäis olla säännöissä sellanen kohta, jossa määrätään siitä, kuinka pahasti ylläpitäjä saa käyttäytyä ennen kuin saa potkut "virasta". D:
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Höh, kyllä niitä riitoja ja tappeluita tullee parhaimmissakin piireissä. Ja musta tuntuu et siellä oli vaan muutama jotka koitti heittää sitä vettä vaan lisää myllyyn. Ite yritin pysyä asiallisena ja selitin vaan et mitä rasismi meinaa eräälle bao-nimiselle käyttäjälle joka taas yritti provosoida mua aliarvioimalla mua ikäni takia. Eli en sinänsä ottanut kantaa tähän persujuttuun enkä tuomitse ketään puolueen kannattamisesta, jokaisen oma asiahan se on. Joo tää kuulostaa siltä et koitan nostaa itteeni muita korkeemmalle jalustalle, mut en koita niin tehä.
Mutta anyways, ei tää paikka tähän kaadu. Aina tulee ristiriitoja, niiltä ei voi välttyä. Vähän aikaa voi olla kireyttä ilmassa, mut kyl se siitä, ellei joku haluu vaan jatkaa ja jatkaa aiheesta väkisin.
Samaa mieltä. D:
 
Ylös Pohja