Ei saatana oon aloittanut taas

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Jotkut asiat ovat triggeröineet mua aloittamaan uudestaan tupakan polton. Vaikka oma vikanihan se on kun olin niin heikko enkä enää pystynyt taistelemaan himojani vastaan. Tästä paskasta ei pääse koskaan eroon. Mutta ennen sitä pystyin olemaan kolmisen vuotta polttamatta.
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Kyllä sä pääset siitä vielä eroon D:

(Minä en)
Jokainen pääsee tupakasta eroon, jos oikeasti haluaa. Itse poltin 7 vuotta ja eräänä päivänä poltellessani askin viimeistä savuketta päätin, että taidankin lopettaa tän tänään, asennoiduin siihen, että niin tulee tosiaan tapahtumaan. Ei ollut edes vaikeaa, kun oli oikea asenne. Enkä käyttänyt mitään nikotiinipurkkaa yms turhaa. Myös moni mun kavereista on lopettaneet tähän samaan tyyliin, eli ihan mahdollista jokaiselle :)
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
En oo polttanut yli kahteen viikkoon eikä ees oo ollut vieroitusoireita…
Mahtavaa, hyvä sinä!!
Mä oon ite ollut n.2,5vuotta polttamatta ja oon vähän sitä mieltä että tärkeintä on olla polttamatta edes sitä yhtä.
Kun on ollut näin kauan savuttomana huomaa helposti ajattelevansa "kyllä yhen vois mielenkiknnosta maistaa, ei siihen koukkuun jää"... Hitto kyllä jää.

Joten tsemppiä kovasti sulle! :)
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mahtavaa, hyvä sinä!!
Mä oon ite ollut n.2,5vuotta polttamatta ja oon vähän sitä mieltä että tärkeintä on olla polttamatta edes sitä yhtä.
Kun on ollut näin kauan savuttomana huomaa helposti ajattelevansa "kyllä yhen vois mielenkiknnosta maistaa, ei siihen koukkuun jää"... Hitto kyllä jää.

Joten tsemppiä kovasti sulle! :)
Kiitos!
 
Ylös Pohja