Opiskelu Ei ssaatana mikä koulutehtävä (musiikin opiskelu)

Opiskelu ja itseopiskelu

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Nyt pitää miksata joku vitun jazz kappale ihmisenä joka omistaa jonku chromebookin (kun naiivina ihmisenä uskoin gigantin setää ostamalla 100€ chromebookin enkä ees älynny kyseenalaistaa pari seikkaa) jolla ei voi tehä mitään ja ainoo pelastumiskeino on joku IPadin garageband. Ja siinä on aina jotain niin vitun hassuja efektejä etten uskalla kyllä sillä lähtee tekee yhtään mitään miksauksia tosissaan varsinkaan jazz-musiikkiin. Vituttais kyllä alkaa opettelee jonku uue ohjelman käyttöä mut eihän toho chromebookiin saa ladattua mitään hyvää ohjelmaa eikä mulla oo todellakaan kohta varaa elää jos laitan osan tilistäni hyvään tietokoneeseen vaik haluttais sellainen nyt ostaa…
Ei musta oo tulossa miksaajaa eikä mua kiinnosta miksaus edes vaan enemmän biisinteko ja luovuus musiikissa, se taiteellisuus. Mut kaikkien on pakko tehdä nää ja vituttaa kun kaikki on nykyään niin tietotekniikan varassa. Ihan perus mikseri vois kesyttää tämän aggressiivisen tulta syöksevän Minkeliin. Houkuttelis kyllä jättää ihan protestoidakseni koko tehtävä tekemättä, mut ei sovi mun moraaliin semmonen, et eiköhän tää yö valvota miksaten jollakin leluohjelmalla…

Ja yleisesti (keskustelun aloitukseen liittymättä) olen päättänyt sen etten anna kenellekään opettajalle täällä mun omissa oloissani kirjoittamiani lyriikoita luettavaksi, paitsi ehkä parille opelle voisin uskaltaakin…
 
Ylös Pohja