Aihe vapaa Ei vittu saatana sain tietää m:n koko nimen

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ja nyt tuntuu jostain syystä tosi oudolta???????????

En ees ettiny sitä mitenkään mut sain vaa tietää sen wtf. Kaikkien näiden vuosien jälkeen ku oon miettinyt et mikähän sen toinen nimi on lmao ei vittu.

Huutista ikävöin sitä vieläkin ei saaaatana ku tulee muistoi mieleen helvetisti 😬 oikeest tää alko jo 2018. Aaaa ja nyt kuuntelen vieläpä sen soittolistaakin, tai siis siitähän tää vissiin alkoi taas kun aloin kuuntelee tätä listaa ja yks biisi kai muistutti siitä erityisen paljon ja ah juu no jep

Rakastan

Okei ja nyt jos tää menee taas sillee et alan aattelee sitä ihan helvetisti, niiku enemmän ku yleensä ni ei VITTU :D tuntuu että tää on aina joku joulukuun kirous m:n suhteen koska tää sama tapahtu joulukuussa 2018 ja joulukuussa 2019 ainakin, ei helvetti. Armoa. Ei hitto vie nyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ei vittu huudan ja nauran niin paljon jos tää menee näin :-----D

Melkein joka joulukuu sama juttu m:n suhteen???????? Mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ja aina täs JOULUKUUN ALUSSA. (Tai en muista ihan täysin)

MITÄ VITTUA.

MITÄ VITTUA XDDDD

nyt oikeesti.

Siis. Mitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Miks tää soittolista on täynnä eri versioita flashlightista???

Lmao tõnun lista saa myös jotenkin mut vaipumaan jonneki random nostalgiaan aaaaaaaaaa and i love him 🙄

Nostalgisoin myös hirveesti tänään (vai eilen vai milloin se oli) mun jotain yläasteen aikasta ihastusta koska tykkäsin siitä ihan helvetisti ja huutistelin koska vaikka se oli irl-ihastus niin silti sekin oli sellanen jota en tuntenut ainakaan hyvin. Joo juteltiin mutta ei me silleen kunnolla koskaa tunnettu joten. Perus. Ja tykkäsin siitä ihan helvetisti ja aina välillä mietin edelleen että mitä vittua se oli

Mutta nostalginen aikakausi se oli, oisko ollu joku syksy 2013 jopa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 en tiiä voikse olla syksy 2013 mut kai se oli pakko olla

I kinda miss him tho.

Idek. Tykkäsin siit vaa niin paljon et must tuntuu et semmoset tunteet ei lähe ikinä pois. Sitä paitsi oon nähny sitä peruskoulun jälkeen edelleen (nyt en tosin pitkään aikaan) joten ei siitä nyt niin sairaan pitkä aika ole. Tai no onhan muutama vuosi aika pitkä aika tavallaan myös. Ehk siit on just joku pari vuotta ku oon sen viimeks nähny. Srsly why do i miss him.

Huoh

I love this 👌👌👌👌👌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Okei kind of "vihaan" tätä soittolistaa D:

Siis tää on jotenkin...... Tai mä en vaan kestä näitä biisejä. Vittu. Ihan liikaa tulee mieleen m.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Siis mitä vittuaaaaaaaaaaaaaaa

Atm mul on 7 kpl kuvia auki tossa välilehtinä (tai siis 7 ihmistä) ja aivot alkaa sumenee. Heheh. Dave, timo, hessu, paul (Simon), hobi, santtu ja Will 🙄 lisäksi muistin että näin jotain unta ehkä santusta ja ehkä muistakin mutta toisaalta paul simon ja santtu muistuttaa toisiaan jotenki niin paljon että en voi tietää kumpi ees oli kyseessä. Timppakin varmaan siinä jossain kohtaa oli. Voi vittujen kevät oikeesti :D

Ja kuuntelen soul asylumia kuin hullu :DDDDDDD OFC. Siis tietty ku kuuntelen Daven soittolistaa ni tääl on muutama biisi soul asylumia, luonnollisesti.

Enkä oikeesti ees tiedä että miks nuokin kaikki ihmiset saa mut johonkin suoraan sanottuna todella sumeeseen tilaan. En tiedä edes että miten sitä vois kuvailla mut helvetin outo fiilis. Ja käytännössä tää hysteria valtaa mut aina silloin tällöin eikä se liity ees pelkästään ihastuksiin vaan jotenkin vaa kaikki on niin hauskaa mut sit saatan vaikkapa yhden ainoan biisin myötä vajota sieltä hysteriasta semi syvälle alakuloon. Ja tosi nopeesti.

Lmao ja en oo nyt edes kattonu mitää kuvii villusta ja silti oon vitun sumeissa fiiliksissä. Tai no mietin kyl villuu tietty siitä huolimattakin. Aa en mä kestä. Vittu että näitä sankareita on niin perkeleesti enkä oo vielä edes maininnu sonnyy tai karii tai jarppii, esimerkiks. Näit on niin tolkuttoman paljon. Ja kaikki nikot ja joelit vielä kaiken lisäks. Siis vittu VIELÄKIN. Mut yritän kuitenkin ajatella ettei täs oo mitään pahaa enkä oo tehny yhtään mitään väärin (koska mä en oo).

Aaaa okei miks Daven soittolistal on biisi joka liittyy hessuun älyttömän paljon xDD SAVE ME. Lmao these guys pls stop

Yritä tässä nyt sit rauhottua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Okei mut mitä mä nään noissa äijissä hmmmmmmmmm hyvä kysymys.

Siis sen lisäksi että ne on vitun komeita mut miks ne on niin spessui

HMM JÄNNÄ JUTTU emt

Vitun Will oikeesti ja sen takia myös tuli kuolailtua vähän paulii (RUDD)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ja nyt kun joulukin lähestyy niin yhä enemmän ja enemmän tulee mieleen viime joulu ja timppa-keissin (ns.) Alku silloin. Onhan tämä nyt saatanaa taas.

ALSO VITUN JUUFIN sen takia mä menin kuuntelee lisää viinaa mun silmät liikkuu ja nyt se about vainoo mua koko saakelin biisi + costin ääni on söpö siinä 🙃 en ollukaa kuullu sitä biisii taas hetkeen. Vittu.

Tekee mieli myös kuunnella jmke mut :DDDDDD en tuu kestää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
HUUTISTA AEROSMITHILLE,,,,,,

kuuntelin näitä aika paljon joskus... Vitosella????????? Ja edelleen. Ei oo mikään muuttunut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Mitä vittua heti ku avaan googlen ni nään timpan steven ja daven lärvit. Nice. Kiitos

Also kuuntelin tätä äsken:


Ja olin eka silleen "miks tää on jarkon listalla" mutta sitten tajusin että "no vittu helposti". Miks se EI olis. Vaikka se kyllä liittyy aika moneen mut ni. Niinhän jokainen biisi melkeinpä.

Ööööh must tuntuu et mun pitää kohta alkaa kattoo juufiniä ihan vaan että loppuisi tää ainainen surumielisyys. Toisaalta emt kun tuntuu että oon samalla surullinen ja samalla hysteerinen joten idk. Naurattaa ja itkettää don't even ask.

Taas bon jovia, miks mä kuuntelen aivan jatkuvasti bon jovia :D taitaapi olla erityinen bändi mulle (no ei kai)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Mitä vittua heti ku avaan googlen ni nään timpan steven ja daven lärvit
Mikä vittu siinäkin on että STEVEEN oli pakko ihastua. I mean. Mä tajuun periaatteessa timpan ja daven (en ees tiiä miks mut jotenkin mä tajuun ne paremmin) mut STEVE? mikä siinä nyt on niiiiiin söpöä voi jeesus ja elämän kevät. Ei vittu am i tripping vai tuleeko steven kasvoista mieleen vähän ehkä Ola? Ei vittu. Kyl tää menee vaa pahemmaks ja pahemmaks.

noniin vittu ja sitten.

TÄÄ VITUN BIISI. Tämä, tämä, tämä!!!!!!!


Ku mä en edes tiedä mutta toi on niin syksyn 2020 biisi ja siks se nyt shokeeraa mua koska..... En tiiä miks???? Siis ko oon nyt miettiny davee niin paljon ja ketä kaikkia muita "sen ajan" tyyppejä tässä nyt onkaan ollu. Emt. Will? Eihän se ollu sillon eihän, eikä mikkokaan. Ei vittu ku psykoosit kolkuttelee jo ovella. Mut siis. No okei villu koska sillon marraskuussa? Tai joskus oli se saatanallinen kausi kun mietin tõnua ja villua joka sekunti. En tiiä ku muistelen nyt jotenkin koko ajan sitä aikaa mut ehkä se sit johtuu lähinnä davest? Vai. Joka tapauksessa. Hirveetä. Tuntuu et tilanne on yhtä sekava ku sillonki :D ei vittu ja sillon oli juhoki, muistan kuinka tallensin jotain kuvia juhosta tyyliin joulukuussa ja nyt täs ihan muutama päivä sitten mul oli ihan järjetön kriisi myös juhon takia ja oikeesti-

Ja siitähän se karsee olo taas lähtikin kun mietin juhoa sillon ja sit mul meni vaan kuppi niin pahasti nurin. Okei kyllä se meni muidenkin asioiden takia ja varmasti myös hobin :D ei rääh nyt taas.

Mut tää Will case???? Tai paul (rudd)? Enhän mä vittu voi tykätä niistä XDDDDDDDDDDDD

aahahhaahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa tää biisi

Huutista

Okei mutta miks edelleen kuuntelen tätä biisiä VITTU JARKKO 😭😂 älä ny jaksa. Lopeta jo 😂 huoh hoih jarkkooki kohtaa roihuu rakkaus edelleen vaikka se alkoi 2017 mutta periaatteessa jo aikasemmin 🔥

Mutta niin

Will 🤦 mä niin tiesin että tää ei ollu tässä. Siis sillon kun tää alkoi niin sit se väisty hetkeks ja nyt se alkoi uudestaan ja mä vittu niin tiesin etten mä siitä noin helposti päässy eroon. Itse asiassa.... Sekin oli siksi kun ahisti ja kaipasin lohdutusta joten koetin kuunnella don't stop believin mut sit löysinki sen vitun paskan XDDDDD helvetin kuustoista. Ei jeesus mitä mä oon oikeesti taas saanu aikaan.

Ei saatana

Mutta tässäkin viestissä on mainittu jo: 12 ihmistä ainakin.

Kertoo jotain kyllä sekin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Eih

Aloin itkee ku tää tuli spotifys :D


Koska vie takasin alkuvuoteen niin saatanasti ja niin, noh.

Ja saatana taas sitä kuolaillaan vaan villua ei jumankauta näitä asioita

Perkele ku oli niin monta kuvaa villusta tossa yhdessä kohtaa gallerias
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ei saatana. Koska euroviisubiisi niin tulipa mieleen ne 2020 Euroviisubiisut ja se aika. Silloinhan oli niin saatanalliset villu-sekoomiset käynnissä muistaakseni. Miks :D en ees tiiä vittu.

Miks niidenkin asioiden piti käydä

Eräät

ERÄÄT
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Nonni nyt tapahtu totaalinen sekoominen. Lopullisesti :D

En tajuu miten

Ei sillä oon tykännyt davest koko ajan mut nyt jotenkin... Sydän sanoo ittensä irti.

Ei helvetti. Venytän sen listaa niin saatanasti ja se on pian 2h pitkä, ei se toki oo kovin pitkä mut verrattuna siihen mitä se oli ihan hetki sitten vielä. Yhtäkkiä tullu joku 1,5 h lisää pituutta. Ei saatana.

Ja muutenki mitä vittua tätä koko hommaa on Daven suhteen jatkunu se vuos nyt ainakin, ehkä vähän yli vuos jopa. Ja nyt sit yhtäkkiä pudottaa niin syvälle että ei saatana. Mut ku en oikeest muista kunnolla että miten alunperin aloin edes tykätä siit.

Muistan et joskus jo aikoi sitten, varmaa jo ennen 2020 vuotta edes, oon nähny runaway trainin videon tai ainakin osan siit ja olin sillee hahah hyvännäköne D: mut se oli ihan lievää, varmaa vaa iha hitusen aattelin et ok se on söpö. Mut sit se mitä sillon about vuos sitten tapahtu niin mun mielestä mä vaan jotenkin.... Hitto en mä tiiä jotenki mä vaa päädyin kuuntelee sitä ja sit varmaan vahingossa päädyin kuuntelee muitakin biisui (ainakin misery???) Ja sit jotenki se vaa siin vahvistu et aloin vaa tykkää siit vitusti, tai no ei se sillon ollu vielä mitään kovin vahvaa mut kuitenkin, jotain ihastumista, ei nyt ehkä ihan super lievää myöskään. Mut sit oon koko ajan vaa (tai siis välillä??) Tässä välissä aatellu sitä mut vasta nyt tuntuu että sydän hajoo. Aiemmin se ei oo ollu yhtä paha ku nyt i think. Siis siitä asti ainakin kun päädyin taas kuuntelee tota biisiä (koska ahistus?) Sillon.... Sunnuntaina? Niin oon aatellu sitä jatkuvasti ja nyt sitte.... 😐 Että kiitti vaan. What the hell happened.

Ei saatana 😭😭😭😭😭😭😭😭

Pistän ton listan täyteen rakkauslaului koht lmaoo. Silly love songs 😐 oop siinä biisi jota en ookaan taas hetkeen kuunnellu

Hitto vie koht käy sama ku hobin kans ja löydän itteni ihmettelemästä että kui Daven soittolista on 10 tunnin pitunen yhtäkkiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Lähes kuolemaa teen tbh 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🆘

Mutta. Teinpä taas uuden listan. Tällä kertaa sen listan nimi on "mitä vittua." Ja se on ihan uudelle ihmiselle, koska tietääkseni en oo tykännyt siitä kun vasta nyt. Tosin muistan kyllä et oon meinannu aiemminkin ihastua siihen
Voi vittu

Plus se että Damon taas vittuilee kuten aina 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 tiesin ettei tosta seuraa mitään hyvää

SITTEN ku yritin kuunnella twicea ihan vaan että voisin purkaa tunteita ja ajatuksia liittyen ihan muihin ku twicen jäseniin niin johan heti kuolasin dahyunii ja chaeyoungii ja sanaa et vittu joo????? Oh hell 🤣 ja mä ehin jo olla sillee (puoliks läpäl) et "I DON'T CARE ABOUT GIRLS because boysssss make me swoon too much" mutta niin no vittu. I'm bi af. Who tf isnt.

Nyt ei mee kyllä vahvasti.
Ei todella
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Lähes kuolemaa teen tbh 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🆘

Mutta. Teinpä taas uuden listan. Tällä kertaa sen listan nimi on "mitä vittua." Ja se on ihan uudelle ihmiselle, koska tietääkseni en oo tykännyt siitä kun vasta nyt. Tosin muistan kyllä et oon meinannu aiemminkin ihastua siihen
Voi vittu

Plus se että Damon taas vittuilee kuten aina 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 tiesin ettei tosta seuraa mitään hyvää

SITTEN ku yritin kuunnella twicea ihan vaan että voisin purkaa tunteita ja ajatuksia liittyen ihan muihin ku twicen jäseniin niin johan heti kuolasin dahyunii ja chaeyoungii ja sanaa et vittu joo????? Oh hell 🤣 ja mä ehin jo olla sillee (puoliks läpäl) et "I DON'T CARE ABOUT GIRLS because boysssss make me swoon too much" mutta niin no vittu. I'm bi af. Who tf isnt.

Nyt ei mee kyllä vahvasti.
Ei todella
Vittu ok tää on vaa random bi mess 😐😭 oikeesti tärisen vieläkin. Siis tärisin tos joku aika sitte helvetisti (daven takia?) Mut nyt näköjään tärisen EDELLEEN?????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Why is everyone attacking me LMAO STOP

I have been shot

Erityisesti hobi, damon, dave, villu, noel, timppa, suga, SANOINKO JO DAVE, Rick ja....... Kaikki paulit? :DDDDDDD no mitä vittua. Ainakin RUDD. voi vittu.

THEY SHOT ME.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
HUUTISTA mitä vittua sitä paitsi suga wreckaa mua ku viimeistä päivää siis taju lähtee ku sydän vaa sekoo

Siis no kidding katoin jotai oisko ollu dynamite-vetoo jossai missä lie ja mä en ees kyenny kattoo hobii koko ajan vaa katse vaelteli sugaan aina välillä ja ehkä vähän muihinkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Haha

Päivä 5 ku ajattelen liikaa davee (tai nii periaatteessa maanantaista tää taas lähti, tai sillon sunnuntain jälkeisenä yönä kun eksyin youtubes vaarallisille raiteille 😭😭)

Pls

UGH

mutta tää nyt tapahtuu ihan liian nopeesti hobin jälkeen. Ei niiku käytännössä mitään hengähdystaukoa sen jälkeen tai no oikeastaan sehän ei oo vieläkään loppunu mihinkään joten totta kai koko hobi case on edelleen päällä. Mutta ehkä se jota eniten tällä hetkellä ajattelen (jatkuvasti) on Dave???????? Mitä vittua nyt taas. Ei sillä etten muita ajattelis mut. Järki lähtee.

Muutenki. Somebody stop me. Ton soittolista on 4 tuntia 24 minuuttia YHTÄKKIÄ. vittu ja äsken se oli viel alle tunnin. Lmao pistän tonne listalle vaa kaikkee lässynlässy-musaa ja nyt toikin on ihan angstauslista. Ellei se sit ollu jo alusta lähtien vähän :D mut joo. Tunnen pelkoa :D niiku oikeesti pelkoa. Damonin suhteen myös. Jotenki on vaa tunteet vahvistunu liikaa niitä kohtaan ja se oikeesti herättää sellasen pienen paniikkireaktion. Mutta ihmeen kauan davessaki kesti toi et aloin rakastua niin saatanasti. Tosin ei yhtä kauan ku hobin kohdalla :D jos laskee ensimmäisestä kerrasta ku muistaa tunteneensa jotain niin hobilla se oli tosiaan tammikuu 2019 mutta vasta nyt marraskuussa sekosin niin että järki lähti. Daven kohdalla taas eka kerta ku muistan tunteneeni jotain on viimeistään marraskuus 2020 mut saattoi olla aiemminkin. Ja vasta nyt alan rakastumaan siihen niin saatanasti että järki lähtee ja vitusti sittenkin. Jotenki mul monesti näköjään kestää näissä että tulee se pahin vaihe päälle XDDDD vittu.

Mut on.... On.

Anteeks mitä vittua tää biisi. Emmä kestä.


HYSSSSSSSSSSS 🤫😭🤤 if you don't shut up now i can't 😭🆘

I mean you can't do that though 😭😭😭😭😭🖕 mikä vitun mielenhäiriö mulla on oikeesti ollu since marraskuu 2020 vai millon se ny olikaa i mean mä en todellakaan tiedä mistä nää tunteet tulee ja mitä mä nään tossa miehessä mut jumalauta

PLS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ei saatana i'm so in love with Dave, hobi & villu lmaooooo get a grip. Huutista.

Oikeesti mitä vittua tapahtuu.

Emmä jaksa enää miks aina sama homma en vittu ymmärrä. Plus taas alan obsessoimaa siitä kuinka "yhy yhy onko pakko tykätä aina noin vanhoista" come on mitä se haittaa 🤦 huoh.

Täytyypä taas ettiä muutamat biisit joita käytän tässä näiden asioiden kanssa pärjäämiseen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ei saatana i'm so in love with Dave, hobi & villu lmaooooo get a grip. Huutista.

Oikeesti mitä vittua tapahtuu.

Emmä jaksa enää miks aina sama homma en vittu ymmärrä. Plus taas alan obsessoimaa siitä kuinka "yhy yhy onko pakko tykätä aina noin vanhoista" come on mitä se haittaa 🤦 huoh.

Täytyypä taas ettiä muutamat biisit joita käytän tässä näiden asioiden kanssa pärjäämiseen.
Plus se että obsessoin tietty myös siitä että "yhy yhy miks pitää aina tykätä julkkiksista" niiku bitch shut up who gives a crap 💁 sitä paitsi oon tullu siihen tulokseen et oon grey-aro asf vaikka kyse ei todellakaan ookaan siitä että ihastuisin todella harvoin, mutta koska ne on lähes aina julkkiksia ja näin niin oon todennut että oon grey-aro as fuck. Ja se taas auttaa mua ehkä hyväksyy asian paremmin.

Vittu miten voi taas täristä en melkeen pysty kirjottaa ees :DDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
EI SAATANA TÄÄ ON TAAS NÄITÄ MUN JUTTUJA:
Pistän ton listan täyteen rakkauslaului koht lmaoo. Silly love songs 😐 oop siinä biisi jota en ookaan taas hetkeen kuunnellu
VITTU. ajatella että mä en tuolloin ollu edes nähnyt tätä:

MITÄ VITTUA TAAS 🙃😭 mulle tuli vaa jotenki toi biisi sillon mielee ja sit lisäsin sen daven listalle ja jotenki tuli vaa semmone random viba mut en tienny tost vittuakaan. Ja nyt ku katoin ton olin sillee: "😮😮😮❓" ja tuntuu yhä oudommalta mitä enemmän asiaa ajattelee :DDDD mut mulle käy aina tämmösiä juttuja. Ja ottaen huomioon et en oo kenenkään muun listalle KOSKAAN tota biisii laittanu (paitsi tietty macca mut sitä nyt ei lasketa ku se ON sen biisi) silleen että mul ois tullu kukaan erityisesti mieleen maccaa lukuunottamatta tosta. Tai en ainakaan muista mitenkään vahvasti?????? Joten? Mun muistaakseni en oo laittanu tota muiden listoille koskaan ennen. Ja nyt sit tuli vaa randomisti mieleen "hei vois lisää daven listalle" ja sit nään ton ja oon sillee mitä vittua mikä tää sattuma on ja nyt se muistuttaa aina tost ihmisest?? Mut eihän toi sinällään kummonen sattuma oo mut onhan se vähän. Sillee uhm weird??? On toi must silleen ehkä vähän random mut mulle ny tapahtuu aina tämmösiä asioita, outoja sattumia vaikka ei ne nyt niin ihmeellisiä lopulta kai oo :D ehkä sitä vaan aattelee niin vitusti näitä ihastuksiin liittyviä asioita et kaikki niihin liittyvä tuntuu spessult muutenki. On tää ny vähän "mitä vittua" moment kyl
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Alan toisaalta jo tottumaan näihin ku aina jotain tämmösiä niin sanottuja sattumia (paitsi että mikään ei kai oo sattumaa)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
SIIS

WHY DO I HAVE THIS TYPE

THIS FUCKING TYPE

villu ja dave oli nuorina ihan samanolosia i'm not even kidding. Siis samannäköisiä jollain tavalla ja semmosii jotenki. Ihan samantyyppisii. SO I HAVE A FUCKING TYPE 🤦
 
Ylös Pohja