Ihastuminen Ei vittu tämäkin paska tästä taas vielä puuttui

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,504
Reaktioarvo
2,892
Eih shut the fuck up oikeest XDDDDDDDDFFFFFFFFGG en vittu jaksa.

Ensinnäkin näin vissiin timpast unta TAAS VOI VITTU. mitä............ D: ja nyt si vissiin aattelen sitä sen unen takia????????????? Eih vittu nyt. Eikö tää tuska koskaan lopu????? Miten oon ees voinu pilata elämäni näin. Eih oikeesti mä-

En vaan voi kestää tätä oloa enää. Eiiiih.

Ja koska se ei oo vielä tarpeeksi niin oon myös miettinyt liikaa chanii ja han jisung also skksskdkdldlnfbf eih shut the fuck up.

Ja + vielä se yks uni hobista minkä näin täs jokin aika sitten?????????????? Ihan silkkaa tuskaa. Ei mikään vitun ihme että en pysty muuta kun panikoimaan

Oikeasti... Hobi ...... Miks aina. Kuinka vitu kauan mä oon tykännyt siitä. Periaatteessa kauemmin kuin timpasta ja molemmat tuntuu että ne on ollu ihan helvetin kauan ja emt mihin tää kaikki johtaa ei vittu mihinkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,504
Reaktioarvo
2,892
Ohhohhooo vittu kuuntelin äsken bts:n let go XDDDDDD samaa paskaa aina vaaaan

Vittu tää hobi-playlist on kyllä masentava

Joskus once upon a time se ei ollu nii masentava mut nykyään on. Ainakin suurelt osin.

Yhtä masentavaa ku elämä yleensäkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,504
Reaktioarvo
2,892
Kamalaa kuunnella Juhan soittolistaa pitkästä aikaa.

Sattuu ????????

En oo nähny sitä pitkään aikaan. Vaikka en kyl koskaa jutellu sil sillon ku keikoilla kävin.

Ai kauhee se yks päivä.....
Ei oikeesti mikä mua vaivaa. Miks oon tämmönen.

Kaikki on ihan kamalaa. Kaikki. Eikä se kamaluus lopu koskaan.

+ En tajuu mut l. Mul on ikävä l:ää. Vieläkin. Että jaa. En ymmärrä. Mä en koskaan ollu valmis elämään niin kenen mielestä oli hyvä idea antaa mulle se elämä?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,504
Reaktioarvo
2,892
Onko tämä oikeasti muka tarkotuksenmukaista.

Musta vaan tuntuu että mikään ei oo. Kaikki menee just niinku ei pidä.

Kaikki on väärin. Koko elämä. Se että synnyin oli väärin.

Ja oikeastiko kuuntelen yhtä biisii ja mietin tyyppiä jonka näin vittu öööö kerran enkä ees puhunu sille ja mitä vittua nyt taas. Mitä vitun järkeä missään. Turhaa paskaa ja nii.

Turhaa. Paskaa. En ymmärrä miten kukaan muu ei näytä tajuuvan kuinka kamalaa elämä on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,504
Reaktioarvo
2,892
Ei saatana mikä vittu nyt on. Näin näköjään unta sugast ja hobist. Ei helvetti. Tämähän parantaakin tilannetta. Niin vitusti. Ei kyl jaksa.

Sen lisäksi koko ajan seurana se ajatus että voin kuolla hetkenä minä hyvänsä joten onpa helppoa rentoutua.

Tosin ammattilainen kyllä sanoi mulle että en oo kuolemassa koska oon terve nuori ihminen. Mutta silti Mul vaan on sellainen olo. Tosiaan, kylläpä taas on ihanaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,504
Reaktioarvo
2,892
Mitähän unta näin viimeks ku nukuin (ei viime yönä koska nukuin enemmänkin päivällä) koska jostain syystä mulla oli m mielessä heti kun heräsin???? Ehkä muutkin. Mutta se ainakin häiritsevästi. Voi vitun m kun pidän siitä vieläkin ja ajattelen sitä. Kiitti.

Also..... Thom................... I don't know 😭 miks vieläkin. Tai no aiemmin se ei ollu mikään kunnon case mut nyt se on? Näköjään ihan vitusti liikaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,504
Reaktioarvo
2,892
Mitäh OIKEASTI :D kuinka monta kpop idoli ihastusta mulla oikein on. Mitä tää on oikeesti.

Ja viel silleen et on niin monta niin PAHAA KEISSIÄ

tai no ehkä ne kaikki on pahoja ja vahvoja. En tiiä onks mikään niistä vaa sellane pieni ihastus tai en vittu tiiä enkä tiiä miten erotella laimeet ja vahvat ihastukset toisistaan koska aina oon sillee "toisaalta laimee mut toisaalta ei ees kauheen laimee sittenkään" joten mitä vittua nyt taas

Mitä vittua nyt taas

Also Thom... Vituttaa...... (Ei liittynyt asiaan mut anyway)

Mut onkohan hui oikeesti pahin kaikista (idoleista). Koska se on vitu paha mut on niit muitaki kuten öö hobi jne mut silti. Okei en tiiä kyl. Mut hui ainakin on .... Very interesting case .......... 😭 Help

HELP i still love him.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,504
Reaktioarvo
2,892
Tosin seungkwan ja woozi alkaa mennä jo yli rajan 😭😑 i'm so in love i-

En tiiä tosin mut i guess i love them smh

Mut THOM

JA HUI

JA TAEIL 😭 oikeesti miksi lmaooooo
 
Ylös Pohja