Suhteet Ei vois ol vituttatavampaa et mummo tulee siivoo...

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Aattelin et yötöide jälkee pääsee nukkuu sellaset 10h mut arvatkaa mitä vittu mummo tulee soittaa ovikelloo, herään siihe ja rupee siivoo tääl saatana. Se tiesi et mä nukun vielä ja silti tuli saatana ihan oikeesti. Kerkesin nukkuu vaa 4h.... arvatkaa vituttaako ja nyt on muutenki sunnuntai ):
Tekis mieli heittää se pihal vaa
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Onpa ajattelematonta ja törkeetä D: Juu ei ehkä aatellu asiaa tuolta kantilta, mutta on toi musta kuitenkin inhottavaa kun ties että olit väsyny ja nukuit vielä. Jatkossa jos koittaa tulla häärimään ja pyörimään sinne, nii todellakin voit päättää saako hän tulla vai ei. Siun pitää saada olla kotonas omassa rauhassa etkä oo velvollinen päästämään ketään sisään vaikka henkilö tuttu oiskin.
 

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Onpa ajattelematonta ja törkeetä D: Juu ei ehkä aatellu asiaa tuolta kantilta, mutta on toi musta kuitenkin inhottavaa kun ties että olit väsyny ja nukuit vielä. Jatkossa jos koittaa tulla häärimään ja pyörimään sinne, nii todellakin voit päättää saako hän tulla vai ei. Siun pitää saada olla kotonas omassa rauhassa etkä oo velvollinen päästämään ketään sisään vaikka henkilö tuttu oiskin.
Ennenku se lähti nii se sano et tulee torstain luutaa lattialt, sanoin sil et luutaan enne torstait ite ne ja sit se vaa tokas et vaik luutaat nii tuun luutaa tänne silti. Ei saatana oikeesti, sanoin sil et nukun pitkää ku torstaiyö o mul vapaan & aion ottaa kaike irti siit nii sit se sano et tulee taas herättää mut ja se rämpyttää nii kaua summerii ja ovikelloo et pääsee sisäl ): Oikeesti vituttaa tuo torstai jo, must tuntuu et mun suku on muita sukui vielä pahempi D:
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
Ennenku se lähti nii se sano et tulee torstain luutaa lattialt, sanoin sil et luutaan enne torstait ite ne ja sit se vaa tokas et vaik luutaat nii tuun luutaa tänne silti. Ei saatana oikeesti, sanoin sil et nukun pitkää ku torstaiyö o mul vapaan & aion ottaa kaike irti siit nii sit se sano et tulee taas herättää mut ja se rämpyttää nii kaua summerii ja ovikelloo et pääsee sisäl ): Oikeesti vituttaa tuo torstai jo, must tuntuu et mun suku on muita sukui vielä pahempi D:
Anteeksi sivistymättömyyteni, mutta mitä tarkoittaa "luutaaminen"?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Ennenku se lähti nii se sano et tulee torstain luutaa lattialt, sanoin sil et luutaan enne torstait ite ne ja sit se vaa tokas et vaik luutaat nii tuun luutaa tänne silti. Ei saatana oikeesti, sanoin sil et nukun pitkää ku torstaiyö o mul vapaan & aion ottaa kaike irti siit nii sit se sano et tulee taas herättää mut ja se rämpyttää nii kaua summerii ja ovikelloo et pääsee sisäl ): Oikeesti vituttaa tuo torstai jo, must tuntuu et mun suku on muita sukui vielä pahempi D:
Voi herranjumala D: Kuulostaa niin raivostuttavalta, et mua alkaa ihan ärsyttämään. Jos oisin sie nii pitäsin kaikki ovet visusti lukossa enkä päästäs sisälle vaikka kuinka inttäs. Tosin tuossakin on se ongelma ettei hän lopeta sitä ovikellon rämpytystä vaan jatkaa sitä niin kauan et sulla menee hermot, jonka lisäks oot vielä nukkumassa sillon ku se alottaa ton D: En osaa oikein sanoo mitään muuta ku et laita tyyliin korvatulpat tai jotkut ja älä anna periks kun se pimpottaa, koska veikkaan ettei kuitenkaan jaksa sitä loputtomiin. Jos ei mikään muu auta nii voit tehä poliisille ilmotuksen kotirauhan rikkomisesta, mikä tietysti voi sinänsä tuntuu aika vaikeelta kun kyseessä on sukulainen, mut tuohan on jo pimeetä häiriköidä noin.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Ennenku se lähti nii se sano et tulee torstain luutaa lattialt, sanoin sil et luutaan enne torstait ite ne ja sit se vaa tokas et vaik luutaat nii tuun luutaa tänne silti. Ei saatana oikeesti, sanoin sil et nukun pitkää ku torstaiyö o mul vapaan & aion ottaa kaike irti siit nii sit se sano et tulee taas herättää mut ja se rämpyttää nii kaua summerii ja ovikelloo et pääsee sisäl ): Oikeesti vituttaa tuo torstai jo, must tuntuu et mun suku on muita sukui vielä pahempi D:
mitä ih- siis???? mä oon kuullu kyl kaikenlaisista ihmisistä, mut ny menee yli ymmärryksen. sun ei tosiaankaa tarvii päästää häntä sisää, jos sä et halua. sä saat pitää pääsi tässä asiassa! D: sinun koti eikä kenenkää muun. itse asias täyttääköhän se kotirauhan häirinnän merkit ku rämpyttää toisen summerii ja/tai ovikelloo jos se jatkuu kauan yht soittoo? mietin vaan, et jos ei muuten ni poliisille soittoa
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Olisin esittänyt että nukun tai etten olisi kuullut.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Öö oonko ainoa jonka mielestä toi on tosi ihana ele? Oikeesti olisin tosi tosi kiitollinen jos joku siivoais mun puolesta etenkin nyt kun on vaikeampi tilanne itsellä, joo olis tottakai voinu ehkä valita paremman ajan mut kuulostat kyllä aika kiittämättömältä :(
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
Öö oonko ainoa jonka mielestä toi on tosi ihana ele? Oikeesti olisin tosi tosi kiitollinen jos joku siivoais mun puolesta etenkin nyt kun on vaikeampi tilanne itsellä, joo olis tottakai voinu ehkä valita paremman ajan mut kuulostat kyllä aika kiittämättömältä :(
Avun tarjoaminen on kiltisti tehty ja monesti varsinki nää mummot tarkottaa hyvää. Kaikki ei kuitenkaan pidä siitä että toinen tulee sun kotiin ja kaivelee sun henkilökohtasia tavaroita. Joku saattaa potea huonoa omatuntoa siitä että muut tekee palveluksia eikä halua ottaa niitä vastaan. Mulle ainaki tulee mummon pakkoauttamisesta vaan semmonen olo että mä ite olen huono enkä osaa mitään ku vanhan mummon pitää niska limassa hoitaa.

Avun tarjoaminen on ok, tuputtaminen ei. Se että joku kieltäytyy avusta ja siitä huolimatta auttaja väkisin "auttaa" ei todellakaan oo ok eikä kivasti tehty. Apua saa tarjota mutta pitää hyväksyä kieltävä vastaus eikä väkisin tunkea toisen kotiin.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Avun tarjoaminen on kiltisti tehty ja monesti varsinki nää mummot tarkottaa hyvää. Kaikki ei kuitenkaan pidä siitä että toinen tulee sun kotiin ja kaivelee sun henkilökohtasia tavaroita. Joku saattaa potea huonoa omatuntoa siitä että muut tekee palveluksia eikä halua ottaa niitä vastaan. Mulle ainaki tulee mummon pakkoauttamisesta vaan semmonen olo että mä ite olen huono enkä osaa mitään ku vanhan mummon pitää niska limassa hoitaa.

Avun tarjoaminen on ok, tuputtaminen ei. Se että joku kieltäytyy avusta ja siitä huolimatta auttaja väkisin "auttaa" ei todellakaan oo ok eikä kivasti tehty. Apua saa tarjota mutta pitää hyväksyä kieltävä vastaus eikä väkisin tunkea toisen kotiin.
Muita kommentteja lukematta hän ei tainnut itse kyllä sanoa mummolle suoraan että ei kiitos ja kyllähän asiat voi nätimminkin ilmaista, ei oo eka kerta kun tältä samalta tyypiltä tulee tälläistä tekstiä
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
Muita kommentteja lukematta hän ei tainnut itse kyllä sanoa mummolle suoraan että ei kiitos ja kyllähän asiat voi nätimminkin ilmaista, ei oo eka kerta kun tältä samalta tyypiltä tulee tälläistä tekstiä
Viittaan kommenttiin jossa alottajan mummo kerto tulevansa uudelleen torstaina, alottaja kerto siivoavansa ite ennen sitä ja mummo totesi tulevansa siitä huolimatta. Alottaja kertoo nukkuvansa ja mummo aikoo seistä ovella metelöimässä kunnes pääsee sisään.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Viittaan kommenttiin jossa alottajan mummo kerto tulevansa uudelleen torstaina, alottaja kerto siivoavansa ite ennen sitä ja mummo totesi tulevansa siitä huolimatta. Alottaja kertoo nukkuvansa ja mummo aikoo seistä ovella metelöimässä kunnes pääsee sisään.
Aaa joo no sitten, en tosiaan lukenut kommentteja
 
Ylös Pohja