Aihe vapaa Ei 😭

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
SydÀn huutaa hoosiannaa tÀs vaihees ja oksettaa ja pÀÀhÀn sattuu

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
NÀÀ tunteet ei lopu ikinÀ.. ....................

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
kas kummaa elÀmÀni pahimmat ihastukset on KAIKKI miehiÀ ja KAS KUMMAA, elÀmÀni pahimmat ihastukset on KAIKKI yli 40v.

I guess kaikki muu on vÀhÀn niinku second best joten,,,,, onhan tÀÀ nyt aika selkeetÀ.

Emt ei tÀstÀ enÀÀ selkeemmÀks voi mennÀ.

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Aaaaaaaaa

Kari 😑 timppa 😑 hessu 😑 villu 😑

Aaaaaaaaaa

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Ei saatana totakin miestÀ.

KyllĂ€ jumalauta jotenki niin liikaa taas muistuttaa timppaa 😑

Voi ettÀ noiden kanssa.

MitÀ vittua oikeasti miks vielÀkin

Helvetti mulla menee moti

Vittu toi:

Ai jumankauta nyt 😂 crisse đŸ„șđŸ„șđŸ„șđŸ„șđŸ„ș aina vaan ja aina vaan

Ja kuuntelen pitkÀstÀ aikaa jen fosterin she D: tÀÀ on jokseenkin... Voiko sanoo nostalgista :D ja niin snif snif tasoo muutenki.

SIis ihAN oikeesti

Ei mikÀÀn ihme ettÀ tykkÀÀn chrissyst ja niiku edelleenkin. Ku se muistuttaa niin timppaa. Et kai mÀ ny sit tommosiin rakastun aina.

Tallentelin muutenki taas hiukan kuvia chrissyst xd jooh......... Vittu. Moti: menee

Mutta ny tÀytyy syödÀ jotain ettei mee taas sillee et panikoin koko yön jotain turhaa enkÀ syö ees mitÀÀn

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Miks kuuntelen nÀin paljon kpoppia

Miks nÀÀ tietyt biisit on niin tÀrkeitÀ mulle aaaaaaaaaa

AAAAAAAAAAAAAAAAAA oikeasti

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Aivan jÀrkyttÀvÀÀ olla edelleen rakastunu crisseen ja timppaan mutta sitÀ nyt osasin enemmÀn odottaa mutta Chris jotenkin.. no en tiiÀ voiko sanoa ettÀ se yllÀtti mitenkÀÀn superisti mutta kyllÀ se kuitenkin vÀhÀn shokeeraa ettÀ edelleen se on mieles.

Timppa taas oli selvempÀÀ jo kauan sitten ettÀ totta helvetissÀ se on vielÀ tÀssÀ vaiheessa mielessÀ.

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Voi ettÀ kun "nÀitÀ samoja biisejÀ pitÀÀ aina vatkata" (kiitos hessu mÀ tykkÀÀn tÀstÀ ilmaisusta) nytkin kuuntelen i wanna be your girlfriend ihan ku tÀtÀ ei ois kuultu jo tarpeeks :D ja muutenki samat biisit kaikilla listoilla en tiiÀ pitÀskö laajentaa musamakuu tai jotain

Koht vois ehk kuunnella liamin listaa ja sielki on nÀit perus battle cry mikÀ on kaikkialla, kuten myös everything is alright ja yms.

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Ei voi olla nÀin

EI helvetti miks mÀ oon eka sillee "aattelen pelkÀstÀÀn timppaa" sit taas aattelen muitaki sit taas aattelen pelkÀstÀÀn timppaa sit taas aattelen muitaki sit taas pelkÀstÀÀn timppaa jne jne jne. VÀlillÀ vaan tuntuu niin saatanan vahvasti siltÀ ettÀ en haluu ketÀÀ muuta mut sit taas tuntuu et rakastan muitaki iha helvetisti mut sit taas oon sillee eeeiiii ei kukaan muu oo sama asia ku timppa

vittu :D no vittu hoitoon pitÀs mennÀ tÀn rakastumisen kaa

Ei vittu miten kukaan ei oo niin paha ku timppa

Aivan jÀrkyttÀvÀÀ

Vaikka jarppi nyt on ollu aivan yhtÀ saatanaa ja villu mut

Silti

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Ei vittu nyt saatana noi kaks

Ja musiikki on paskaaaaaaaaaaaaaaaaa oon taas lisĂ€nny helvetisti kappaleita tiedĂ€t kyllĂ€ kenen soittolistalle (😂)

Vitun timppa

Eeeei vittu kaikki

Mutta sen vaan sanon ettÀ asiat tuntuu siltÀ ettÀ ne rupee kirkastumaan ja ajan myötÀ vaan tajuu tiettyjÀ juttuja.

Sillee jos ei tÀhÀn mennessÀ oo pÀÀssy yli timpast ja jarpist ni pÀÀseekö sitÀ OIKEASTI ikinÀ? Jos en tÀssÀ vaiheessa oo jo niin en kai oo koskaan. Ja tarkotan ihan vakavissani tÀtÀ koska mul on oikeasti sellanen olo ettÀ noista nyt ei ainakaan pÀÀse yli

KyllÀhÀn mÀ niitÀ molempia pystyn olee aina vÀlil hetken aikaa ajattelematta mut lopulta sekin jÀÀ aika lyhyeks

JA VITTU NYT TÄÄ BIISI :D

EttÀ tÀÀ syksy on kyllÀ ollu pahinta

PAHINTA

ja tÀÀ vitun biisi

En oo hetkeen kuunnellu tÀtÀ ja tuntuu et siin vÀlis oon about kuollu ja syntyny uudestaan ja nyt oon jossain seuraavas elÀmÀs koska on taas ollu nii elÀmÀÀ suurempii asioita tÀssÀ vÀlissÀ

Niinku since when asiat on ollu nÀin

Ei siit oo vittu kauaa aikaa ku tÀmÀkin biisi ensi kertaa kuultiin ja nyt oon vaa sillee "mitÀ vittua ees se oli"

đŸ€·đŸ€·đŸ€·đŸ€·đŸ€·đŸ€·đŸ€·

Oikeasti tuntuu niinku ois joku kymmenen elÀmÀÀ tÀs vÀlissÀ

En ees muista vittu :D

En tiiĂ€ mitĂ€ tĂ€s on tapahtunut oon aatellu j:tĂ€ sillon joskus mut mitĂ€ vittua sekin oli :-----D niinku ihan tosissaan en voinu kuvitella :DDDDDDD et j koskaan vois vetÀÀ vertoja esim noille kahdelle :D mikÀÀ vitu jii ei tĂ€ssĂ€ paljon paina :D sen mĂ€ vaan sanon 💀💀💀💀💀💀

Ylös Pohja