Muu Eii apua, nolasin itteni :D

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Nolasin äsken itteni, kun olin Hesen jonossa. Sain vasta vähän aikaa sit ekan pankkikortin ja oon hankkimassa S-etukorttia, mutta viimeks kun kävin siellä niin en vielä saanu sitä kun se tietokone herjas jotain, joten sain semmosen väliaikasen kortin. Nää jutut on miulle siis todella uusia, joten sinänsä kyllä ymmärrän et tämmösiä kiusallisia tilanteita voi hyvinkin sattua. Tää Hesen myyjä siis kysy onko miulla S-etukorttia ja sanoin että on, laitoin sen sit siihen lukijaan ja tietenkään en tienny miten päin sen pitää olla D: Sit kun se myyjä neuvo niin onnistu hetken päästä kyllä, MUTTA se kysy sen jälkeen et millä mie maksan. En tiedä mitä hittoa miun päässä liikku, mutta aattelin jotenkin että kyllähän se ateria on nyt maksettu kun laitoin sen S-etukortin, vaikka sehän ottaa pelkästään ne bonukset eikä sillä makseta. Kun tää myyjä kysy millä maksan niin tietenkin ymmärsin sen väärin, ymmärsin et hän ois kysyny jotenkin vaihtorahoista että haluunko ne käteisellä vai kortilla (niinku... mitä ihmettä, en tosiaan tiedä itekään miten aattelin tuon mutta joka tapauksessa väärin, aivot meni solmuun :D). Voi helkkari sentään että nolotti kun vastasin oikein vaivaantuneesti kiusallisen hiljasuuden jälkeen, että "vaaikka käteisellä" ja sit hän katto mua silleen hämmentyneesti et "mm siis oliko sulla jo sitä käteistä siellä vai?" Ja sit menin ihan vaikeeks ku tajusin et se tarkotti sitä että miun pitää vielä lisäks maksaa sillä pankkikortilla eikä S-etukortti riitä.

Tää oli todella monimutkanen selitys, mutta toivottavasti edes joku ymmärtää D: Hävettää vaan vitusti kun nyt se varmaan luulee et miulla on ymmärryksessä jotain vikaa ja etten tiiä mistään mitään ja aaaa

Tää on varmaan todellisuudessa vaan miun oman pään sisällä, eiköhän aika monelle tuu tommosia aivopieruja sillon tällön ja oishan elämä aika tylsää ellei ikinä sattus mitään noloa. Mutta silti tärisen tyyliin vieläkin :D

Kirsikkana kakun päällä tääl on meneillään joku remontti, joten korvat kuolee ja päänsärky vaan kovenee kun nuo porailee tuossa niin kovaa että on ties miten paljon desibelejä :D:: Ai saatana.. onneks tajusin ottaa kuulokkeet, pitääpä kaivaa ne esiin
Edit: ei ne kuulokkeet ookaan mukana, vaan jätin ne latautumaan kotiin ::D Hyvin menee täällä
 
Viimeksi muokattu:

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Voi ei. No, mut sentään siel ei ollut tuttuja näkemässä, eikä kukaan varmaan pian muista, että sulle kävi siellä noin. Kyllähän kaikille välillä tommosia sattuu. D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Voi eii, kamalaa! :D Mulla on yleensä viikossa yksi päivä, jolloin en nolaa itseäni mitenkään. Ollaan samankaltaisia.
No älä vaan, ois melkein tehny mieli itkee kun nolotti niin paljon :'D Noh mutta, kaikkihan me vaan ihmisiä ollaan :) Ja ihanaa kun miulle löyty kohtalotoveri :D
 
Viimeksi muokattu:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
No sellaista sattuu :))
Niin sattuu mutta tuntuu aika absurdilta edelleen, että miten tuossa voi möhliä noin pahasti :D Toisaalta se nainen puhukin aika epäselvästi, joten se sekotti varmaan miun päätä vielä entisestään. Ja kun miulla on yleistyny ahdistuneisuus, niin sekin lisää sitä jännittyneisyyttä. Mutta silti, ai kauheeta :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Voi ei. No, mut sentään siel ei ollut tuttuja näkemässä, eikä kukaan varmaan pian muista, että sulle kävi siellä noin. Kyllähän kaikille välillä tommosia sattuu. D:
Jos siellä ois ollu joku tuttu, niin oisin varmaan hypänny järveen :D Ja onneks ei ollu kauheesti porukkaa tai ylipäänsä kun ehkä kaks ihmistä näkemässä sen kassatyypin lisäks. Eiköhän kaikki muista parhaiten ne omat toilailut ja muiden unohtuu äkkiä, ainakin pitää toivoa niin D: Ja oot kyllä oikeessa. Nuo tuntuu aina kamalilta siinä hetkessä, mutta myöhemmin niille voi kuitenkin onneks nauraa yleensä :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Niin sattuu mutta tuntuu aika absurdilta edelleen, että miten tuossa voi möhliä noin pahasti :D Toisaalta se nainen puhukin aika epäselvästi, joten se sekotti varmaan miun päätä vielä entisestään. Ja kun miulla on yleistyny ahdistuneisuus, niin sekin lisää sitä jännittyneisyyttä. Mutta silti, ai kauheeta :D
Voin uskoa että on ollut kamala tilanne, mutta se on toisaalta aika inhimmillistä. Varmaan kaikille sattuu kömmähdyksiä ja noloja tilanteita, mutta yleensä onneksi ajan kanssa pääsee yli eikä se nainenkaan enää parin päivän päästä muista koko tapausta.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Voin uskoa että on ollut kamala tilanne, mutta se on toisaalta aika inhimmillistä. Varmaan kaikille sattuu kömmähdyksiä ja noloja tilanteita, mutta yleensä onneksi ajan kanssa pääsee yli eikä se nainenkaan enää parin päivän päästä muista koko tapausta.
Totta :D Tänään on kyllä muutenkin ollu kaikkien absurdien sattumusten päivä D: Valehtelematta tapahtunu varmaan oikeesti kymmenen eri outoa asiaa, jos kaikki pienetkin haluu laskea mukaan :D Ja ne kaikki ei siis liity siihen että oisin nolannu itteni, vaan esim. törmäsin johonkin random mummoon, joka selitti lähes koko elämäntarinansa ja sai oikein kunnon puheripulikohtauksen. Näin kans bussissa jonkun papparaisen, joka puhu kaikkee outoa jollekin toiselle matkustajalle ja käyttäyty muutenkin erikoisesti, en tiiä mitä aineita se oli vetäny.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Jos siellä ois ollu joku tuttu, niin oisin varmaan hypänny järveen :D Ja onneks ei ollu kauheesti porukkaa tai ylipäänsä kun ehkä kaks ihmistä näkemässä sen kassatyypin lisäks. Eiköhän kaikki muista parhaiten ne omat toilailut ja muiden unohtuu äkkiä, ainakin pitää toivoa niin D: Ja oot kyllä oikeessa. Nuo tuntuu aina kamalilta siinä hetkessä, mutta myöhemmin niille voi kuitenkin onneks nauraa yleensä :D
Hyvä. Itse ainakin unohdan varmaan aika nopeasti, jos joku tuntematon tekee jotain tollasta, kun se ei kuitenkaan niin erikoista oo vaan aika tavallista, eikä mua kuitenkaan tommonen niin paljoa kiinnosta. Mutta erikoisemmat jutut, mitä itelleni on sattunut, kaverit saattaa jopa muistaa paremmin, kuin mä ja mäkin muistaisin varmaan aika hyvin, jos mun kaverit, tai luokkalaiset olis tehneet jotain kunnolla noloa. Mun pikkusiskokaan ei muistanut hirveen hyvin yhtä noloa juttua, mikä sille kävi, mutta sen kaverit muisti tosi hyvin. Eli aina ei voi luottaa siihen, että muut unohtaa, mutta varmasti tommosissa tapauksissa voi.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Totta :D Tänään on kyllä muutenkin ollu kaikkien absurdien sattumusten päivä D: Valehtelematta tapahtunu varmaan oikeesti kymmenen eri outoa asiaa, jos kaikki pienetkin haluu laskea mukaan :D Ja ne kaikki ei siis liity siihen että oisin nolannu itteni, vaan esim. törmäsin johonkin random mummoon, joka selitti lähes koko elämäntarinansa ja sai oikein kunnon puheripulikohtauksen. Näin kans bussissa jonkun papparaisen, joka puhu kaikkee outoa jollekin toiselle matkustajalle ja käyttäyty muutenkin erikoisesti, en tiiä mitä aineita se oli vetäny.
No toivottavasti huomisesta tulis sitten parempi päivä ja asiat sujuis muutenkin hyvin. Itekin oon usein turhautunu ja juuri tulevaisuus pelottaa ja kaikkea mutta elän vaan silleen päivän kerrallaan ja yritän rauhoitella itseäni ://
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Hyi, kuulostaapa inhottavalta. Mutta näitä sattuu, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Semmosta sattuu kaikille! Jos lohduttaa, niin voin kertoa oman kassamokani. Tää ei oo edes paha, mutta kerran annoin kassalle sentin kolikon muiden rahojen mukana (olin käynyt ulkomailla) ja siinä mä sitten vaan "hups, sori :D mä voisin ottaa sen takas :D"
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,881
Reaktioarvo
1,406
Nää tällaset kassa mokat on kaikkein pahimpia ainaki mun mielestä, muistan kun kerran olin ostamassa itelleni kaupasta suklaalevyä ja olin unohtanu puolet mun rahoista kotiin, ja mun rahat ei sit riittäny siihe levyyn ja tuli sellane hirvee oikosulku aivoihin et mitäs nytte ja mun kiusaaja sattu just oleen siinä viereisellä kassalla ja katto varmaan että ei vittu mikä vähä-älynen :D
Nolotti niin vitusti sillon ja muistaakseni päädyin ostaan sitten sen suklaan sijaan pari tikkaria.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,950
Reaktioarvo
8,463
Nää tällaset kassa mokat on kaikkein pahimpia ainaki mun mielestä, muistan kun kerran olin ostamassa itelleni kaupasta suklaalevyä ja olin unohtanu puolet mun rahoista kotiin, ja mun rahat ei sit riittäny siihe levyyn ja tuli sellane hirvee oikosulku aivoihin et mitäs nytte ja mun kiusaaja sattu just oleen siinä viereisellä kassalla ja katto varmaan että ei vittu mikä vähä-älynen :D
Nolotti niin vitusti sillon ja muistaakseni päädyin ostaan sitten sen suklaan sijaan pari tikkaria.
Jo on ravia!
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Ää oisin itekkin iha nolona kos ois käyny tollee.. Mut onneks et (kai? ) joudu näkee sitä myyjää enää. No jokatapauksessa sille myyjällekki on joskus tapahtunu jotai noloo ja et varmastikkaa oo ainut joka on joskus mokaillu kassal:) tsemii
 
Ylös Pohja