Aihe vapaa Eiiii vittu näit unia

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Hhhhhhhhhhhhh

Turha yrittää kenenkään enää selittää että "no älä vaa ajattele niitä" vittu ku seikkailevat mun unissa joka saatanan yö 😑 viime yönä näin unta ainakin: timpasta, jarpista (kai???) Ja olikohan siinä crissekin ja ehkä muitakin mut.... Niinku.... Seis.

Ja muutenkin nyt eletään kyllä sen verran random aikoja ihastusten suhteen että ei vittu,,,,,, jooh tykkään siitä että nään juhanii joka hemmetin ilta bb:ssä, sen lisäks kaikki muutkin jaa voi hemmetti oikeesti ja mietin koko ajan sitä et miksen pääse tampereelle ku siel on se jutska 🧐😭 oisin siel vittu todellakin jos tää ei ois näin vaikeeta tai oikeestaan mahdotonta

ALSO nää tyypit on pilannut suurimman osan biiseistä 😂😂 en pysty kuuntelemaan tätä:
Ilman että mietin hp:tä koska syyt:D

Sit tää:
Taas oli aiemmin hyvinkin Timppa biisi mut nyt se on myös jarppi biisi kuten jotkut muutkin liittyy noihi kahtee.

Ja niiku seis????????

Sen vaan sanon että ei muut nyt sillä tavalla häiritse (siis samalla tavalla) mut nuo KOLME oikeesti mitä vittua siis timppa jarppi hp niin ei nyt vittu. Pp on kyllä jostain syystä ollu viime aikoina aika paljon mielessä emt mistä johtuis. Mul hajoo aivot ei tämmösiä ihmisiä saa olla 😭 ei helvetti ja totta kai mul soi päässä nyt se toinen biisi mist tulee nykyään mieleen hp elikkäs.... Pohjanmaalla 😑 älkääs nyt oikeesti viittikö taas voi vittu miten tää hp keissiki lähti näin käsistä. Eih mun sydän on jo revitty miljooniks palasiks ei enää tämmöstä viel lisäks voi vittu hp sun kanssas. Siis miten elämä lähtee aina näin älyttömästi raiteiltaan. Also JUHA 😭😑 ei vittu. Enkä vieläkään pääse yli pepen ja Juhanin yhdennäköisyydestä.......... Oikeest mitäh

Joo spämmään tänne nyt mun pn pakko spämmätä en kestä enää, hei jos vittu herään joka aamu siihen että nään joistain tyypeistä ain unta ja puolet niist on kans painajaisia ja joka saatanan yö joku noista on mun unissa nii vittu juu tää on kyllä ihan sairasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Pepe 😭💖 ja also tekis mieli sanoo jontusta että "no se ei ny mua paljo kiinnosta" (heheh, paras lausahdus) mutta se ois kyllä kusetusta koska i guess jonttukin on edelleen.... Jotain 😭💔 voi viiiiitun vittuuuuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
"Rakkauden hinta on nimensä veroinen" on kyllä big mood jos miettii mun tilannetta hshah

Ei SIIS MITENMÄ VOIN RAKASTUA HP:HEN NÄIN PAHASTI

ja miten edelleen rakastan jonttua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
NO NYT oli taas vuosisadan uni!! :D: mitä helvettiä.

Ensinnäkin nukuin tai makoilin anssin vieressä???????? Ei luoja miks mun pitää näköjään tykätä siitäkin. Eihhh. Siis olin jo aikasemmin sillee hmm se on söpö ja taisin nähä siitä unta aikasemminkin, mutta nyt oli paha kun tää tais voimistua siit ku se meni auttaa jassua siin tehtäväs ni jotenki olin heti sillee ei helvetti lopetaaaaaaaaa tommonen söpöys 😂😂😂😂 mitä ihmettä oikeesti. Nii ilmeisesti se oli sit liian paha kohta ja sit se ilmesty uniin
........ Muistan vaan että sen vieressä oli liian hyvä olla xDDDDDDD huutista. (Onko tämä kaikkien aikojen pahin bb-kausi.........)

Mutta siis ei SIINÄ vielä mitään. Sit hp ilmesty mun uniin ja se vast järkyttiki. About roikuin siin siis muistan vaa et se suojeli mua joltai (tyypeilt?) Ja mä vaa muistan et tunsin sen niin intensiivisesti ku olin sen halauksessa silleen jännästi ja en vittu tiiä ees aaaaaa siis silittiks se mua jopa vähän

HUOMAA TAAS SEN että koen sen maailman turvallisimmaks ihmiseks ei saaaaaaaatana jos se kerran toimi jonain mun henkilökohtasena suojelijana siinä :------D about kiljun täs vaihees. Ei todellakaan vittu kestä xd sit muistan että jarppiki oli siin mut jotenki muistan sen niin katkonaisesti että en tiiä??? Mitä siin tapahtu?????? Sit hessuki tuli jossain vaiheessa sinne mun luo (oltiin jossain kauppakeskuksessa ehk ja en tiiä oliks HP siin vaihees viel paikal mut huutista) ja olin about sillee aaa hessu sua mä just tarviinki sunki pitää tulla auttamaan mua XDDDDDDD kiljun :------D kaiken lisäks pp:ki oli siinä räääähhhhhhhhhhhhh siis se on yhtä hämärän peitossa ku jarpin osuus siinä mutta muistan että se oli and i oop-

Hmm, mitäköhän pirua siinä tapahtu, ehkä en ees haluu tietää

Ei vittu.... Sit ihan ku Chris ja Juhani olis myös ollu mut mitä ne ny siin teki🙄🙄🙄🙄 wHAT
Ei saatana

Siis ainoot jotka muistan jotenkin selkeesti on hp, anssi ja hessu, ainakin jotenkuten, sit hämäriä muistikuvia on jarpist, pp:st, juhanist ja crissest :D niiku??????? En tiiä oliko timppakin, mahollisesti mut en sitäkään kyllä muista ainakaa hyvin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
joo mitä vit... ei todellakaa saa olla näin. ihan karseeta että näin äsken tuon kummeli-mainoksen ja nyt vittu ei en halua nähä tota enääää ainakaan jos vanhemmat on tos koska en pysty olemaa normaalisti huoh xd ei vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
siis mitä vittua juuri kun en oo aatellu annaa niin nään sen uutisis ei ei ei nyt jumankauta......... mitä nyt oikeesti
 
Ylös Pohja