Aihe vapaa eilinen baarikierros ei päätyny hyvin...

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,195
Reaktioarvo
8,526
siis hän sormetti minuu, mutta siinä kohtaa olin sanonu että voit hieroo vähän alempaa (vaikka sit yhessä kohtaa muistan sanoneeni "oota", mutta oltiin anyway jatkettu, etten sit muista mitä olin pyytäny oottaa... ellei sit tossa kohtaa tullu jo vähän katumusta).
hälle en oikeestaan mitään tehny. yritin hälle antaa handjobin ja bj:n, mutta ei ollu oikein suostunu, niin annoin olla (runkkas ite ittensä).

kaikki on fine :)
Ettäs tiedät @bassokissa
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Just tätä olin tulossa kirjoittamaan!! Siis tosiaan se onko tuollainen hyväksikäyttöä riippuu paljon tilanteesta, jos toinen on vähän hiprakassa ja toinen umpitunnelissa/vaikkapa talutettavassa kunnossa niin menee mustakin kyseenalaiselle puolelle. Nuo ovat niin erilaisia päihtymyksen vaiheita kuitenkin, vaikka sainkin sen käsityksen ettei tossa ollut ihan noin isoa aste-eroa kännien välillä.

Tosin tuohon toiseen pointtiin sanoisin että vaikka tietenkin tärkeintä on oma kokemus, niin aika harvoin läheisiä ihmisiä haluaa syyttää hyväksikäytöstä. Helposti tulee ajateltua ettei sellaista oikeastaan ole tapahtunut, ei se sitä varmaan tarkoittanut jne. Jää olo että "tehtiin" jotain, vaikka oikeasti kyse olisi siitä että toinen tekee jotain ja toinen ei kieltäydy tai vastustele.

En siis väitä että tässä ois käynyt näin, kunhan sanoin yleisesti ettei ns. uhrinakaan ole aina ole kovin helppoa todeta itselleen tai muille että onko tullut kohdelluksi väärin.

Niin ja @azgeda mulle jäi vähän epäselväksi että teittekö siis yhdessä juttuja toisillenne vai tekikö se niitä sulle? Kyllähän sä puhuit monikossa välillä, mut varmistan silti kun tuo "olin sellaisessa kunnossa etten tajunnut reagoida" kuulosti vähän huolestuttavalta. (Eikä siis tarvitse tulla tänne avaamaan tämän tarkemmin jos ei halua, mut kannattaa miettiä että osoititko/pystyitkö oikeasti osoittamaan suostumusta tai mukanaoloa tuossa tilanteessa.) + Jos asia ahdistaa, niin aina voi tosiaan puhua sekä R:n itsensä että tarvittaessa vaikka ammattilaisten kanssa!
Totta, uhri ei aina tunnista olevansa uhri tai uhri ei aina kehtaa myöntää sitä tai haluaa suojella tekijää. Vaikka aloitus kuulostaa kieltämättä epäilyttävältä niin raja oikean ja väärän tai vahingon ja rikoksen raja on häilyvä. Toivottavasti aloittaja ei silti syytä itseään tai koe joutuneensa vääryyden uhriksi, olis varmasti hyvä puhua R:n kanssa asiasta ettei tapahtuma enää toistuisi =( mutta ihme vääntöä koko keskustelu täynnä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,195
Reaktioarvo
8,526
Totta, uhri ei aina tunnista olevansa uhri tai uhri ei aina kehtaa myöntää sitä tai haluaa suojella tekijää. Vaikka aloitus kuulostaa kieltämättä epäilyttävältä niin raja oikean ja väärän tai vahingon ja rikoksen raja on häilyvä. Toivottavasti aloittaja ei silti syytä itseään tai koe joutuneensa vääryyden uhriksi, olis varmasti hyvä puhua R:n kanssa asiasta ettei tapahtuma enää toistuisi =( mutta ihme vääntöä koko keskustelu täynnä.
En vieläkään tajua, mikä tuossa aloituksessa menee epäilyttävän käytöksen uhriksi joutumisessa kun aloittaja meni omasta halustaan R:n luokse ja harrasti siellä mitä harrasti, yhdyntää ei aloituksen mukaan ole koska kieltäytyi kuitenkin siitä.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
En vieläkään tajua, mikä tuossa aloituksessa menee epäilyttävän käytöksen uhriksi joutumisessa kun aloittaja meni omasta halustaan R:n luokse ja harrasti siellä mitä harrasti, yhdyntää ei aloituksen mukaan ole koska kieltäytyi kuitenkin siitä.
"mutta mie olin oikeesti semmosessa kunnossa, etten ollu tajunnu reagoida mitenkään. jossain vaiheessa hän sit myös pysähty halaamaan ja suutelemaan..."
"mutta toisaalta R kyllä huomas missä kunnossa olin (kun se näky selvästi)... "
"siis hän sormetti minuu, mutta siinä kohtaa olin sanonu että voit hieroo vähän alempaa (vaikka sit yhessä kohtaa muistan sanoneeni "oota", mutta oltiin anyway jatkettu"

Nää kohdat jäi vähän mietityttämään enkä tiedä ymmärsinkö nämä edes oikein, ei ne välttämättä tarkoita mitään sen ihmeellisempää mutta itsellä jäi mietityttämään että miten sekasin tai selvä aloittaja (tai R) oikeen oli. Eihän mitään väärää (saati laitonta) välttämättä tapahtunut, tai ei aloittajan mukaan tapahtunut, mutta nuo pisti silmään. Aloittajan lisäselvitys toki valaisi ettei koe R:n hyväksikäyttäneen hänen humalatilaansa. Voi olla että omalla historialla jotain tekemistä sen kanssa en tiiä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,959
Reaktioarvo
5,747
Oikeesti nyt kaikki, myös azgeda, aina pysytään alkuperäisessä suunnitelmassa varsinkin myöhään yöllä ollessa. Siinä ei oo ikinä käyny hyvin jos lähtee extrmporee johonki huitelemaan ja muuttaa suunnitelmia yhtäkkiä.
Tän täti-saarnan jälkeen en voi toivottaa muuta ku tsemppiä<3
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,195
Reaktioarvo
8,526
"mutta mie olin oikeesti semmosessa kunnossa, etten ollu tajunnu reagoida mitenkään. jossain vaiheessa hän sit myös pysähty halaamaan ja suutelemaan..."
"mutta toisaalta R kyllä huomas missä kunnossa olin (kun se näky selvästi)... "
"siis hän sormetti minuu, mutta siinä kohtaa olin sanonu että voit hieroo vähän alempaa (vaikka sit yhessä kohtaa muistan sanoneeni "oota", mutta oltiin anyway jatkettu"

Nää kohdat jäi vähän mietityttämään enkä tiedä ymmärsinkö nämä edes oikein, ei ne välttämättä tarkoita mitään sen ihmeellisempää mutta itsellä jäi mietityttämään että miten sekasin tai selvä aloittaja (tai R) oikeen oli. Eihän mitään väärää (saati laitonta) välttämättä tapahtunut, tai ei aloittajan mukaan tapahtunut, mutta nuo pisti silmään. Aloittajan lisäselvitys toki valaisi ettei koe R:n hyväksikäyttäneen hänen humalatilaansa. Voi olla että omalla historialla jotain tekemistä sen kanssa en tiiä.
Kuten jo sanoin sille suuhengittäjälle, päihtyneet ihmiset ovat hyvin huonoja arvioimaan toisten päihtyneiden päihtyneisyyden tasoa. Myöskin jälkeenpäin ihmisillä on tapana vähätellä omia tekoja, joita katuu ja samalla liioitella toisten tekoja.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Kuten jo sanoin sille suuhengittäjälle, päihtyneet ihmiset ovat hyvin huonoja arvioimaan toisten päihtyneiden päihtyneisyyden tasoa. Myöskin jälkeenpäin ihmisillä on tapana vähätellä omia tekoja, joita katuu ja samalla liioitella toisten tekoja.
Siksi ulkopuolisena on vaikea sanoa juuta tai jaata kun ei ole ollut paikalla itse arvioimassa tilannetta. :/ lähinnä tuli mieleen että onko sellainen vaihtoehto mahdollinen (mutta kuten aloittaja selvensi niin ei ole mikä on hyvä). Ihan vaan koska maailma on täynnä niin saastaisia ihmisperseitä jotka käyttää toisen humalatilaa tai muuta hätää törkeästi hyväksi. Liian paljon siitä teininä omakohtaista kokemusta..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,195
Reaktioarvo
8,526
Siksi ulkopuolisena on vaikea sanoa juuta tai jaata kun ei ole ollut paikalla itse arvioimassa tilannetta. :/ lähinnä tuli mieleen että onko sellainen vaihtoehto mahdollinen (mutta kuten aloittaja selvensi niin ei ole mikä on hyvä). Ihan vaan koska maailma on täynnä niin saastaisia ihmisperseitä jotka käyttää toisen humalatilaa tai muuta hätää törkeästi hyväksi. Liian paljon siitä teininä omakohtaista kokemusta..
bassokissan kaltaiset ihmisethän ovat heti kännisten ihmisten ruhoilla.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,195
Reaktioarvo
8,526
Joo totta ettei saisi tehdä hätäisiä johtopäätöksiä, varsinkaan jos ei tiedä asiasta juuri mitään. Ensin tutkitaan eikä hutkita
Niinpä, mutta valitettavasti maa on täynnä AsiallinenIhmisen kaltaisia putkiaivoja.
 
Ylös Pohja