Ihastuminen eilinen viestittely AE:n kaa ;w;

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
en vaan kestä miten ihana hän on...

illalla hän laitto taas randomisti, "oot ihan hiton söpö" ja hymyili siinä kuvassa niin sulosesti ;w; laiton sit samat sanat ja sulkuihin muita kehuja, ja voi...voi miten sulonen hymy hällä olikaan...

jatkettiin snäppäilyy (en snäppäile kenenkään muun kaa, kun se on miusta maailman turhin asia :D mutta miusta on ihana katella hänen upeeta naamaa) ja hän aina väliin laitto jotain random viestejä. "pääsispä halimaan", "haluun siun viereen", "tuu tänne" ;w; laitoin sit jossain vaiheessa jotenkin, "ois ihana köllötellä siun vieressä ja silitellä siun hiuksia", johon vastas että samoin.
...muutenkin tykkään, miten...no ennen ekaa tapaamista ne viestit oli jokseenkin seksuaalisia ja semmosia "pääsispä panemaan", mutta nyt ne on muuttunu tommosiks ihaniks, "pääsispä halimaan" (tai ei tuu semmosta oloo, että oisin vaan joku objekti).

jossain vaiheessa taas kehu, "cute" ;w; ...oon tullu siihen lopputulokseen, että oon enemmin söpö kuin kaunis :D tai tottakai oon myös kaunis, mutta tiiättekö kun toisinaan ihminen on joko selkeemmin söpö tai sitten kaunis (jos käy järkeen).

hän sit laitto, "haluun pusuttelemaan ja halimaan", mikä kyllä kelpais ;w; ...tykkään miten läheisyyden kipee hän on :D oikein kiva, kun oon itekkin aika läheisyyden kipee (ja halit on oikeesti parhautta. ...nautin niistä oikeesti enemmän, mitä vaikka seksistä :D).

laitto sit, että loppusodan jälkeen jos hällä on iltavapaita, niin pitää nähä. tottakai laitoin, että ehottomasti pitää (jos vaan niitä suinkin on, mutta jos ei... noh, ei enää montaa viikkoo kotiutumiseen). hän vastas sit jotenkin, "sit halimaan" ;w; halit on oikeesti ihan best!!!

-------------

voi kun haluisin jo päästä halaamaan häntä... mutta tän viikon jälkeen enää pari viikkoo, että koitutuu. tää viikko on oikeesti ihan kohta ohi ja...voinpahan ens viikolla sit keskittyy koeviikkoon, eli...kun hän tulee, niin sillon on super rento jakso ja aikaa nähä vaikka kuinka (ei tarvii koeviikkoo stressata) :)! muutenkin miulla on ens jaksosta maanantait vapaata ja hänkään ei aio nyt hetkeen tehä mitään (ymmärrettävää... jos oisin itekkin ollu vuuen intissä, niin haluisin hetken chillata :D).

mie vaan toivon parasta tän jutun suhteen... mutta oon maltillinen :) tajusin mutenkin sen eilen lenkillä, että oon ekaa kertaa maltillinen ja on semmonen olo, ettei oo kiire mihinkään. ensimmäistä kertaa pystyn vaan nauttii tästä kaikesta ja olemaan...levollinen. hänen kaa hengailu tuntuu super hyvältä, rennolta ja luonnolliselta. mutta jos mitään ei tapahu, niin...sit se ei vaan oo kohtalo ja siinä vaiheessa kohtalo ohjaa sen oikeen luo.

mutta hitto... voi kun haluisin jo hengata AE:n kaa... haluisin syyä pitsaa viltin alla ja kattoo Jojo -sarjaa hänen kaa.
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Siis pakko sanoa että mä oon lukenu sun joka ikisen ihastumiseen liittyvän kesun, nenälävistyksistä / mäkkärin pirtelöihin ja kaikkee siltä väliltä. Ihana ku joku jaksaa oikeesti panostaa ja kirjottaa omasta elämästään näin antaumuksella ja (just rakkaus elämästä❤️) toivottavasti AE tosiaankin olis muunkin asian perässä kun vaan seksin ja ihanaa kuulla et tykkäätte molemmat halimisesta, se on kyllä parasta🥰!!! Nää keskustelut on tosi kivoja lukee ja toivottavasti jatkat niitä vielä, ois ihana kuulla päädyttekö tulevaisuudessa yhteen vai miten asiat tulee menemään😊
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Siis pakko sanoa että mä oon lukenu sun joka ikisen ihastumiseen liittyvän kesun, nenälävistyksistä / mäkkärin pirtelöihin ja kaikkee siltä väliltä. Ihana ku joku jaksaa oikeesti panostaa ja kirjottaa omasta elämästään näin antaumuksella ja (just rakkaus elämästä❤️) toivottavasti AE tosiaankin olis muunkin asian perässä kun vaan seksin ja ihanaa kuulla et tykkäätte molemmat halimisesta, se on kyllä parasta🥰!!! Nää keskustelut on tosi kivoja lukee ja toivottavasti jatkat niitä vielä, ois ihana kuulla päädyttekö tulevaisuudessa yhteen vai miten asiat tulee menemään😊
tänne on tosi helppo kirjottaa, kun ei oo niin yleinen nettisivu tai vaaraa, että joku kaveri tunnistais 🙈 nautin kun saa muistella niitä ihania hetkiä ja kirjottaa ne jonnekin ylös 🤩 mie kyl uskon, että kunhan pääsee intistä niin päästään sit rauhassa tutustuu (tai ymmärrettävää, että intin aikaan mieltää vähän kasuaalimpaa yhdessä oloo) 😇 ehottomasti näitä keskusteluja kirjottelen ja mukava kuulla, että ees joku näitä lukee 🙈
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Joo mä kyllä oon lukenu ja luen jatkossakin, toivottavasti kaikki menis teidän kohdalla hyvin❤️
 
Ylös Pohja