Syvälliset Elämästäni (tule jos kiinnostaa😏)

Liittynyt
5.4.2022
Viestejä
49
Reaktioarvo
27
En tiedä kuuluuko syvällisiin tämä keskustelu mutta täällä tämä nyt on..

Noin vuosi kaksi sitten ja sitä ennen valittelin elämääni, koska tuntui, että siinä ei ollut mitään sisältöä. Ei ystäviä, ei tekemistä, ei mitään. Ainut tekeminen oli suunnilleen oleskelu ja syönti, etäkoulun lisäks. Sitten mulle tuli olo et miks en nyt vaa mee somes juttelee kaikille keiden nimiä vaa ulkomailta tiedän (en sano maata henk. koht. syistä) No sitten vaan menin ja tutustuin uusiin ihmisiin ja huomasin et niillähän elämä kukoistaa, mulla ei. Olin pitkään vaan äkänen koska oli niin tylsää.

Pitkä tarina mutta vielä nykyhetki.

Pikkuhiljaa nämä asiat lähti viime vuoden puolella loksahtelemaan paikoilleen ja nyt mulla on porukka jossa voi oikeestaan tehdä just näitä asioita joita sillon itkin, että kenenkään kanssa ei voi tehdä. Ajattelin sillon että mun pitää muuttaa muualle, jotta tämmönen elämä onnistuu.

ok mutta nyt mulle riittäs että käyn siellä ulkomaalla, jos mahdollisuus joskus on, kuitenkin tiedän tätä nykyä monia ihaniakin ihmisiä sieltä. He toivoivat näkevänsä minut, mutta en ole pitkään aikaan jutellut heidän kanssaan. Ehkä voisin taas joku päivä kysyä yhteisesti kaikkien kuulumisia..

On muuten ihana kun somen kautta voi seurata heidänkin elämää. Yksi poika kenen kanssa joskus juttelin paljon ihan elämää (ei tunteellisempia asioita) meni naimisiin tuossa joku kuukausi sitten! Ihana vaan nähdä kuinka heilläkin elämä menee siellä kaukana.

Joten jos susta nyt tuntuu, että elämä ei suju ja haluat jotain muutosta. Elämäsi saattaa oikeasti muuttua! Äläkä liikaa harmittele, ei se minuakaan auttanut. Palat loksahtaa paikoilleen, kun on sen aika. 😊🤍
 
Liittynyt
5.4.2022
Viestejä
49
Reaktioarvo
27
Mulla ei ollu tarkoitus hehkuttaa jotenkii et mun elämä ois jollain tavalla loistavaa, mut meinasin vaan sitä että asiat menee omille radoilleen kun niiden aika on.
 
Ylös Pohja