Elikkäs varaanien kesämiitti olisi lauantaina 6.8.2022 Kuopiossa!

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Äänestyksen tuloksetkin sen kertovat! Miten kaikille kävisi kellonaika myöhäisintään klo 16 aloitusajaksi? Koska itse oon vasta klo 14 bussilla perillä Kuopiossa ja en tiedä miten muut jotka eivät tule Kuopiosta matkustaa, tulevatko jopa myöhempään 🤔 Paikkana voisi olla Kuopion torin läheisyydessä oleva puisto. Ja niitä on paljon. Miten ois joku näistä: Brahen puisto, Piispan puisto tai Snellmannin puisto? Niissä ainakin olisi tilaa, itse kallistuisin Piispan puiston puolelle. Mun mielestä ei tälle tarvitse kyselyä tehdä, koska paikka on ainakin selvillä ja se tiedetään että Kuopion torin lähellä on paljon valintaa puistoille, että puistoa voi vaihtaa miitinkin aikana, jos tulee tarvetta. Ehdottakaa itse jos tiedätte paremman paikan?
Tahtoisin myös esittää pienen pyynnön liittyen toimintaan. Eli jos sinulta löytyy kaapista joku hyvä korttipeli, ota ihmeessä mukaan! Mulla on ainakin joitakin pelikortteja, mutta en tiedä tuunko löytämään niitä XD. Jos tiedät jonku hyvän leikin, sitäkin saa ehdottaa. Viltti tai huivi kannattaa ottaa itselleen mukaan peffan alle. Onko kysyttävää? Edit. Muistakaa liittyä varamiitti discordiin! Siellä olisi nopeampaa kommunikoida https://discord.gg/KP3pJpCa 4718211E-A85A-4C11-9C8A-C2893DCBD2AF.png
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Heh, päätin että menen sittenkin junalla ja tilasin sitten juuri äsken junaliput peruutusturvalla Kuopioon, koska perillä klo 14:07 ja bussi olisi ollut perillä joskus jo yhden aikoihin eli liian aikaisin. Mua stressas se että matka olisikin ollut täynnä jos oisin jättänyt viimetippaan matkan varaamisen.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Matkakeskuksesta lyhyin matka olisi Snellmaninpuistoon, eli mennään sinne. Kello 16 on ehkä vähän liian myöhäinen, koska on lauantai niin 15:00 on hyvä, perinteinen miittien alkamisaika..
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Matkakeskuksesta lyhyin matka olisi Snellmaninpuistoon, eli mennään sinne. Kello 16 on ehkä vähän liian myöhäinen, koska on lauantai niin 15:00 on hyvä, perinteinen miittien alkamisaika..
Hyvä viesti. Tehdään vaan näin.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,446
Reaktioarvo
2,338
Aloin jo miettimään bussiaikatauluja ihan Kuopioon, kunnes muistin, että ajokortti on siihen mennessä jo hankittu. Toisinsanoen aikataululla ei juurikaan ole väliä, pääsen mihin aikaan tahansa.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,446
Reaktioarvo
2,338
Mutta eipä noihin muihinkaan puistoihin olisi kuin pari korttelia, mutta silti Snellmaninpuisto on fiksuin ihan sen maamerkkistatuksenkin vuoksi..
Nolottaa hieman näin kuopiolaisena, että piti mapsista tutkia, missä Snellmanninpuisto sijaitsee...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Arvaillaanko me kuka on kuka varaani vai esittöydytäänkö nikeillä ja arvaillaan lopuksi toistemme nimiä?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Arvaillaanko me kuka on kuka varaani vai esittöydytäänkö nikeillä ja arvaillaan lopuksi toistemme nimiä?
Jos menemme Demimittien mukaan, niin esittäydytään epävirallisesti kun tavataan ja sitten on esittelykierros..
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mut kummin päin tehdään?
Aloin miettimään etten tiedä oisko se nimimerkkien arvailu hauskaa kun eikö ois ihan hyvä, jos osallistujat kertoisivat tuntomerkkinsä vaikka vaatteisiin liittyviä että kaikki osallistujat löytäisivät toistensa luo kertomalla vihjeen itsestään??
Eli kannatan tuota että esittäydytään nimimerkein ensin ja sitten arvaillaan oikeaa nimeä.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,446
Reaktioarvo
2,338
Aloin miettimään etten tiedä oisko se nimimerkkien arvailu hauskaa kun eikö ois ihan hyvä, jos osallistujat kertoisivat tuntomerkkinsä vaikka vaatteisiin liittyviä että kaikki osallistujat löytäisivät toistensa luo kertomalla vihjeen itsestään??
Eli kannatan tuota että esittäydytään nimimerkein ensin ja sitten arvaillaan oikeaa nimeä.
Minusta ei varmaan kamalasti jää arvailun varaan 🤔
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Ei hitto kun olisi kiva kyllä tulla. en vain uskalla, kun joutuisin sitten paljastamaan naamani ja nimeni sun muut ja olen siihen liian arka ja vainoharhainen kun haluan pysyä anonyyminä. En tiedä olisiko ajankohta edes sopiva mutta yritän nyt uskotella itselleni että en pääsisi, sillä ärsyttää ahdistua tämmöisestä ja sen takia missata kivoja tapahtumia... aikuinen ihminen. :D Mutta lähetelkää sitten paljon kuvia!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ei hitto kun olisi kiva kyllä tulla. en vain uskalla, kun joutuisin sitten paljastamaan naamani ja nimeni sun muut ja olen siihen liian arka ja vainoharhainen kun haluan pysyä anonyyminä. En tiedä olisiko ajankohta edes sopiva mutta yritän nyt uskotella itselleni että en pääsisi, sillä ärsyttää ahdistua tämmöisestä ja sen takia missata kivoja tapahtumia... aikuinen ihminen. :D Mutta lähetelkää sitten paljon kuvia!
Kuvia lähetellään jos ihmisille on ok kuvaaminen! Mutta en tiedä haluanko omaa naamaani tänne nettisivulle tai en ainakaan halua että se yhdistyy nimimerkkiini.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Ei hitto kun olisi kiva kyllä tulla. en vain uskalla, kun joutuisin sitten paljastamaan naamani ja nimeni sun muut ja olen siihen liian arka ja vainoharhainen kun haluan pysyä anonyyminä. En tiedä olisiko ajankohta edes sopiva mutta yritän nyt uskotella itselleni että en pääsisi, sillä ärsyttää ahdistua tämmöisestä ja sen takia missata kivoja tapahtumia... aikuinen ihminen. :D Mutta lähetelkää sitten paljon kuvia!
Demiiteissä otettiin kuvia, mutta kenestäkään ei saanut julkaista kuvia ilman hyväksyntää. Itse en halua, että on mitään IG-livejä tai vastaavia, koska olen vanhan liiton mies.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Haluisin tulla, mut en varmaan uskalla D: Olisin kans varmaan tosi kiusallinen ja ujo
 
Ylös Pohja