- Reaktioarvo
- 3,134
- AP AP
Mä olen koko ajan ja menen silti :DHaluisin tulla, mut en varmaan uskalla D: Olisin kans varmaan tosi kiusallinen ja ujo
Mä olen koko ajan ja menen silti :DHaluisin tulla, mut en varmaan uskalla D: Olisin kans varmaan tosi kiusallinen ja ujo
mukaan vaan! kyllä se löytyy :Dkuopioon on tästä autolla joku 1,5h matka eli vois hyvinkin onnistua, ainakaan näillä näkymin ei oo mitään estettä. mutta en yhtään tiedä missä on snellmaninpuisto :D
Olisikohan helpompi kokoontua esim juna-asemalla? (Edit: ja siitä siirtyä sitten varsinaiseen paikkaan)kuopioon on tästä autolla joku 1,5h matka eli vois hyvinkin onnistua, ainakaan näillä näkymin ei oo mitään estettä. mutta en yhtään tiedä missä on snellmaninpuisto :D
Mut jos sä tulet niin minäkin saatan uskaltaa:Dkuopioon on tästä autolla joku 1,5h matka eli vois hyvinkin onnistua, ainakaan näillä näkymin ei oo mitään estettä. mutta en yhtään tiedä missä on snellmaninpuisto :D
voisihan sekin olla, mutta kai google mapsin avulla aika hyvin löytää paikalle?Olisikohan helpompi kokoontua esim juna-asemalla? (Edit: ja siitä siirtyä sitten varsinaiseen paikkaan)
(Itsekkään en ole ihan kartalla mihin puistoon, asemalle kuulisin suurimman osan löytävän?)
No joo mä vaan mietin et se olis sellanen hyvin selkee paikka johon luulisi löytävän suhteen helpolla (varsinki jos tulee junalla)voisihan sekin olla, mutta kai google mapsin avulla aika hyvin löytää paikalle?
Mikä puisto se nyt oli?voisihan sekin olla, mutta kai google mapsin avulla aika hyvin löytää paikalle?
snellmanin puistoMikä puisto se nyt oli?
Aa eiku lol eiköhä ihmiset tonne löydä:DVarasijan Suuri Kesämiitti 6.8. Kuopiossa klo. 15:00 - keskustelussa on kartta, jossa näkyy reitti
Jos ei läydä, niin pitää lähteä hakemaan eksyneet :DAa eiku lol eiköhä ihmiset tonne löydä:D
Kadonnriden metsästys partio:DJos ei läydä, niin pitää lähteä hakemaan eksyneet :D
Ja sitten etsijätkin katoavat jonnekin....Kadonnriden metsästys partio:D
Sinne on kyllä helppo löytää, suuntaa vain tuomiokirkolle ja siitä satamaan päin.Kyllä sinne puistoon varmasti löytää. Jos ei niin mapsin avulla. Skelen keskustelussa (jonka irwikissa linkkaa) tosiaan on kartta johon puisto on merkitty.
Eikun se olikin @purilii joka linkkas älä hämmenny tästä @irwikissaKyllä sinne puistoon varmasti löytää. Jos ei niin mapsin avulla. Skelen keskustelussa (jonka irwikissa linkkaa) tosiaan on kartta johon puisto on merkitty.
Vähän katoinkin tossa mut kerkesitkin itse korjata xdEikun se olikin @purilii joka linkkas älä hämmenny tästä @irwikissa
Pahoitteluni sekaannuksesta, katoin väsyneillä aivoillani jotenkin väärin tuon lainatun viestisi missä näkyi puriliin linkki eli luulin että sä olit se linkkaajaVähän katoinkin tossa mut kerkesitkin itse korjata xd
Hmm:DPahoitteluni sekaannuksesta, katoin väsyneillä aivoillani jotenkin väärin tuon lainatun viestisi missä näkyi puriliin linkki eli luulin että sä olit se linkkaaja
Mut mitä tuosta… :DD
kuopioon on tästä autolla joku 1,5h matka eli vois hyvinkin onnistua, ainakaan näillä näkymin ei oo mitään estettä. mutta en yhtään tiedä missä on snellmaninpuisto :D
https://varasija.com/threads/varasijan-suuri-kesaemiitti-6-8-kuopiossa-klo-15-00.9359/Voisin osallistua, jos rahhoo riittää liippuun. 🤔 Asun sen verta kaukana Kuopiosta, tosin kyseinen kaupunki vaikuttaa mielenkiintoiselta vierailupaikalta. Tossa lähipäivinä on mulla myös hieman muuttoa, mutta hyvin suurella todennäköisyydellä kaikki muuttohommat on tohon mennessä tehty.
Mitä vähän alustavasti katoin, niin tyylii kolmen tunnin välein multa menisi junia Kuopioon.
@irwikissa ?https://varasija.com/threads/varasijan-suuri-kesaemiitti-6-8-kuopiossa-klo-15-00.9359/
Jos tuutte niin käykäähän lisäämässä nimi listaan tonne
Aa hups en muistanut
Öäh tota tuun jos en viimehetkrllä jänistä:DAa hups en muistanut
Onko kyseessä sitten sitova ilmoittautuminen, ja mihin aikaan on mahdollista lisää nimi listaan? 🤔https://varasija.com/threads/varasijan-suuri-kesaemiitti-6-8-kuopiossa-klo-15-00.9359/
Jos tuutte niin käykäähän lisäämässä nimi listaan tonne