Aihe vapaa Ella on vähän ikävä nimi

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,394
Reaktioarvo
965
Taisiis oikeasti ihan nätti nimi mutta wka ajatus nimen kantajasta ei oo mikään positiivinen:D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mitä ajatuksii sulle siitä tulee? Mä tykkäsin jotenki tosi paljon siitä nimestä pienenä ja nimesin mun simin Ellaksi. :D
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,394
Reaktioarvo
965
Mitä ajatuksii sulle siitä tulee? Mä tykkäsin jotenki tosi paljon siitä nimestä pienenä ja nimesin mun simin Ellaksi. :D
No siis mut lisäs joku ella snäpissä :D meinasin lisätä sen takas mutta sit aloin miettiin että "eisaakeli se on kuitenki joku ylimielinen tyyppi kelle kaikkein tärkeintä on se miltä ite näyttää" sit alko pelottaan että se pitäis mua rumana ja tyhmänä enkä lisänny takas :D

Tiiän liian monta ärsyttävää ellaa :D tosin yhen ihan kivanki..

Ehkä nyt kuitenki lisään sen takasin :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No siis mut lisäs joku ella snäpissä :D meinasin lisätä sen takas mutta sit aloin miettiin että "eisaakeli se on kuitenki joku ylimielinen tyyppi kelle kaikkein tärkeintä on se miltä ite näyttää" sit alko pelottaan että se pitäis mua rumana ja tyhmänä enkä lisänny takas :D

Tiiän liian monta ärsyttävää ellaa :D tosin yhen ihan kivanki..

Ehkä nyt kuitenki lisään sen takasin :D
Aa eikä. :D No mut ihan hyvä vaan lisätä takas ku eihän sitä ikinä tiiä millanen se tyyppi on. Mä tiiän tosiaan vaan yhen Ellan, joka oli nuorempana mun kaa samas kuviskoulus ja rinnakkaisluokal peruskoulun.
 
Ylös Pohja