Ruoka En haluu käyttää ruokaan rahaa..

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
En minäkään haluaisi, mutta toisaalta tankkaan mieluummin jotain hyvää kehooni, ja tuntuu että se maksaa enemmän, kuin roskaruoka. D:
Paljonko käytät rahaa ruokaan?
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Mä varmaan käytän aivan liikaa rahaa, kun syön aika paljon ja tykkään just juustoista, kalasta ja riistasta niin saahan niihin uppoamaan paljon. D:
 

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Mitä oikein syöt :D vai asutko kotona?
Asun omillani : D No siis mul ei tee mieli oikestaan koskaan ruokaa nii joskus syön päiväs vaan yhen purkkinuudelin. Tiiän ettei oo kauheen terveellist mut silti. Kyl mä esim. tortilloi teen ja ostan vihanneksii/hedelmii.
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Meillä kasvatetaan lähes kaikki ruoka itse paitsi maitotuotteet ja jauhot, kananmunat ja mausteet ja joskus jotain muutakin nii mee paljoa rahaa, asun vielä kotona
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Asun omillani : D No siis mul ei tee mieli oikestaan koskaan ruokaa nii joskus syön päiväs vaan yhen purkkinuudelin. Tiiän ettei oo kauheen terveellist mut silti. Kyl mä esim. tortilloi teen ja ostan vihanneksii/hedelmii.
Oon kyllä sillee kateellinen, koska mä en pysty olee syömättä pitkii aikoja. Aina on vaa käytävä kaupas hakee lisää ruokaa
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Vähä sama ongelma. Oon just muuttamassa isompaan asuntoon eli vuokra nousee ja pitää ostaa huonekaluja, ja sit esim. autosta tulee paljon kuluja. Ja aloittelevana yrittäjänä mulla menee paljon rahaa esim tuotteiden materiaaleihin, vaikka se yritys ei vielä tuota juuri ollenkaan. Niihin menoihin vielä lisäks ne ruokaan kuluvat rahat, nii sanoisin että aika kallista. Ja tietenki allergioiden takia mun pitää ostaa esim. maidottomia tuotteita, ja osa niistä on paljon kalliimpia ku "tavalliset" tuotteet
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Ruokaan on kyllä vähän masentavaa käyttää rahaa, kun se on tarkoitettu tuhottavaksi :'d Kunpa itsekin pystyisi syömään noin hillitysti, pelottaa että omille muutettuani törsään puolivahingossa kaikki rahat ruokaan. t. en ole fiksu kuluttaja
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
mun mielestä ruoka taas on järkevin tapa sijoittaa rahansa. sen avulla päivät on paljon mukavampia, kavereiden kanssa voi käydä syömässä ja onhan syöminen nyt itsessään suuri nautinto. mulla saattaa mennä kolmekin sataa euroa kuussa ruokaan. just kun muutin omilleen niin mulla oli kans että söin vaan jotain valmista paskaa kerran päivässä. ilmankos oli huono olo koko ajan ja mitään ei jaksanut tehdä.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Kyllä sil pystyy iha terveellisesti syömää, en siis oo ostanu mitään herkkuja/roskaruokaa.
tähän nyt tuntuu ihan typerältä vastata, koska varmaan provo. terveellinen ruokavalio ei ole sama kuin se että en syö herkkuja. saatko paljonkin vitamiineja ja kuituja sun purkkinuudeleista? saatko proteiinia, saatko tarpeeksi kaloreita? säännöllistä ruokarytmiä sulla ei kertomasi mukaan ainakaan ole, eli sun verensokeri ja koko aineenvaihdunta on todennäköisesti aivan perseellään. kasviksia tuskin syöt tuolla budjetilla edes päivän minimisuosituksen verran.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Vähä sama ongelma. Oon just muuttamassa isompaan asuntoon eli vuokra nousee ja pitää ostaa huonekaluja, ja sit esim. autosta tulee paljon kuluja. Ja aloittelevana yrittäjänä mulla menee paljon rahaa esim tuotteiden materiaaleihin, vaikka se yritys ei vielä tuota juuri ollenkaan. Niihin menoihin vielä lisäks ne ruokaan kuluvat rahat, nii sanoisin että aika kallista. Ja tietenki allergioiden takia mun pitää ostaa esim. maidottomia tuotteita, ja osa niistä on paljon kalliimpia ku "tavalliset" tuotteet
Millasta yritystä oot aloittamassa? :o
 
Ylös Pohja