Mielenterveys En jaksa ihmisiä yhtään

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ja se surettaa kun mä vaikutan sen takia välinpitämättömältä enkä oo kauheen juttutuulella. Harmittaa tosi paljon se kun en jaksa ihmisiä ja musta tulee vetäytyvä tyyppi joka ei osaa enää osoittaa kiinnostusta ihmisiä kohtaan. Ei ees hymyilytä kauheesti. Oon porukassa hiljaa ja en enää oo se iloinen vitsikäs tyyppi. En vaa saa itseeni ja muihin sellaista yhteyttä enää. Tuntuu et haluun koko ajan olla rauhassa ja pelkään et tämän takia välit viilenee muihin.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Puhu niiden ihmisten kanssa ketkä on sulle tärkeitä. Kerro, mikä tilanne. Kun he tietävät, osaavat ehkä suhtautua siihen eri tavalla eikä niin herkästi mene välit poikki.

Samaistun paljon. Välillä tulee pätkiä että en vaan jaksa sosialisoida. Sitten olen aika lailla turpa kiinni ja tuijotan lattiaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Puhu niiden ihmisten kanssa ketkä on sulle tärkeitä. Kerro, mikä tilanne. Kun he tietävät, osaavat ehkä suhtautua siihen eri tavalla eikä niin herkästi mene välit poikki.

Samaistun paljon. Välillä tulee pätkiä että en vaan jaksa sosialisoida. Sitten olen aika lailla turpa kiinni ja tuijotan lattiaa.
Juu voisin puhuu jotain siitä kamuille D:
En tiiä onko sitten jotkut niistä ihmisistä mulle ”huonoa seuraa”. En tiiä. Joihinkin ihmisiin vaan kyllästyy eikä se tunnu kivalta kun tajuaa sen.
 
Ylös Pohja