Aihe vapaa En kyl tajuu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Mite hitossa näin siit unta

En kyl tajuu mitää muutakaa....................... Niiku what

also ikävä m:ää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
NO VITTU NYT 😂😂😂😂😂😂😂😂 NYT LOPPU 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

anu mitä vittua

ei helvetin helvetti...............

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Juu ei saatana en todellakaan rupee tämmösee :DDDD en tajuu miten kukaa voi olla noin söpö. Näköjään tällä hetkellä on: nelikymppisten naisten kuolausvaihe 🙂🙂🙂🙂 vai hetkine eiks anuki oo joku nelikymppinen emmää tiiä sen ikää tai en muista. Ah googlen mukaa 49. Fergieki on joku nelikymppinen. Mutta m on nuorempi, taitaa olla jopa ihan -98 kuten minäkin. Mut siis oikeesti mitä vittua. Mulla lähti järki just nytten 😭😭😭😭 mä jotenkin taas arvasin että tässä käy näin. Ei sillä etten matisyahua miettis edelleen. Tai j:tä. Tai timppaa. Tai hessuu. Jne. Mut niiku bro mul meinas lähtee henki koska Anu ja kieltämättä myös Fergie ja kieltämättä myös piitukin. Ei hitto vie :------D lopettakaaaaaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eiii hitto tää ei voi olla totta 😩😩😩 näinkö mä kans nikosta unta vai muistanko ihan väärin 😩😩😩 sairasta 😭😭😭 kyl se tais mun unissa olla taas muuten joo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis sanokaa mun sanoneen ettei oo mitään pahempaa suuntautumista ku bi :D i-

Johan nyt on kumma saatana. On paljon pahempi olla bi kuin homo tai hetero. Aroki ois parempi ku bi. Sillon sentään ei olis ihastuksia. Ja jos on hetero tai homo ne kohistuu vaa yhtee sukupuoleen eikä tarvi olla vainoharhane mut sit ku on bi niin se lävähtää vaa yhtäkkiä sun silmille joskus yläasteikäsenä sillee mitä tapahtuu oonko muuttumassa lesboksi, häh mä luulin et oon hetero ku oon aina tykänny miehistä, sit vaa yläasteella ihastut frendiis joka on tyttö ja tanssinopettajaas joka on myös tyttö ja oot vaa sillee "???????" Ja sit muistat et ainii olihan mulla ihan lapsenaki se tyttö johon olin ihastunu ja sit vaa muistat kaikkii pienii asioita kuten se ku joskus ala-asteella pohdit että ootko ihastunu naispuoliseen youtuberiin. Sit kans yläasteella ihastuin lievästi tayloriin (edelleen sillon tällön oon sillee "🥺❤️" siitä) ja aattelin et NONNIIIN bissejä sitä vissiin ollaan kai se on tässä pikkuhiljaa todistettu 🧐 mut jos oisin aina tykännyt pelkästään yhdestä sukupuolesta ni ois kyllä pikkusen helpompaa. Perkele. Ei helvetti :D ja sitten muutenki jos olisin lesbo tai jotain niin mä en pystyis paeta asiaa samalla tavalla ehkä ja varmaan tää tuntuis paljon luonnollisemmalt mut nyt edelleen TÄSSÄ IÄSSÄ VIELÄ pitää miettiä että "entä jos tää onkin luonnotonta" xD oon vaa sillee ".... Onkohan tää normaalia 🧐" rääh mitä mä en oikeesti tajuu mitään tästä

Tai siis se vaan tunnetasolla tuntuu sika oudolta jotenki

Joo en tiiä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis ei ole mitään vittumaisempaa ku se että pojista tykkääminen on ollu aina itsestäänselvyys ja tytöistä tykkääminen taas sellasta mitä pitää vielä tässä iässä kyseenalaistaa tyyliin "se on vaan girl crush kuitenki eikä mikään normaali ihastus" :DDDDD juuh vittu

Siis jos oisin lesbo ni mä varmaan oisin sillee "hassuu miten mulla on pelkkiä girl crusheja enkä vieläkään oo ollu oikeesti ihastunu kehenkään" kunnes tajuis että ne girl crushit onkin niitä oikeita ihastuksia

Ei mut ihan oikeesti mä tiedän olevani bi ja oon tiennyt jo pitkään mutta edelleen mulla iskee säännöllisesti vainoharhat tulille

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okei nyt ylivoimaisesti paras juttu ikinä xDDDDD nimittäin: luin "hovioikeus" niin että siinä lukis joku "homo-oikeus" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 en saa happea siis luinko todella homo-oikeus tai ainakin katoin että lukeeks siin jotai homoista :D ja heti järkyttävä pelko siit et iskä alkaa taas valittaa jotain asiasta :D nooo onneks se olikin vaan hovioikeus xDDDDD mut oikeesti se on kyl kieltämättä tosi outo tilanne olla siin sillee muina naisina ku jompikumpi vanhemmista selittää jotain homoista tai jtn ja istut siinä silleen niinku et muka kuuluis ite homoihin :DD vähän unreal moment ehkä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut must on kyllä silti outoo että oon muka bi mutta en oo koskaan silti ollu rakastunu kehenkään naiseen samalla tasolla ku joku timppa tai villu esim. Oon ollu kyllä ihastunu moneen mut ei ne oo yhtä isoi juttui ollu kai. Ei siinä muuten mitään mut on se vähän outoo jotenki.

Mun on vaikee edes kuvitella että koskaan olisin niin rakastunu kehenkään naiseen koska no timppa ja villu nyt on ollu nii isoi juttui mut emt tai jotenki en vaa tajuu miten siin voi olla niin iso ero. Rakastan naisii mut ykskää niist ei oo ollu ihan tota tasoo?? Mutta ei kai siinä. Onhan monia miehiäkin jotka ei oo ollu ihan tota samaa tasoa. Ehkä se on enemmän henkilöstä kiinni ku sukupuolesta. Vaikka siis onhan mulla ollu tyyppejä joihin oon ollu iha vitun saatanan rakastunu silti mut jostai syystä vaa niiku timppa ja villu on aina ne jotka jotenki nostan muiden yläpuolelle kosk menin niistä niin tajuttoman sekasin. Okei tuntuu väärältä olla kans mainitsematta hessua mut jos nyt tälle linjalle lähdetään nii alan luettelemaan koht kaikki mun ihastukset tässä että tota noin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ok perun puheeni siitä etten muka tunne ahistusta tai syyllisyyttä siitä jos tykkään jostai naisest. Kyllä tunnen. En tiedä mikä tuntuu pahimmalt kosk kaikki mun ihastukset tuntuu pahalta ja ahistus ja syyllisyys on huipussaan yms mut nii. En tiiä mikä on pahinta kaikki on yhtä kamalaa. Jos mun vanhemmat tietäis suhtautuiskohan ne luontevasti siihen. Varmaan yhtä luontevasti ku mä ite eli tuskin kovinkaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
ÖÖÖHHH

hämmentävää

pieni bi panic moment oli ku katoin salsui äsken ja oli lauran ja markuksen joku kohtaus eikä tiiä kumpaa kattoo 😭😑 ihan OIKEESTI molemmat saa mut hermoromahuksen partaalle xDD en tajuu sitä etten oo oikee piitust ajatellu mitää ihmeellistä koskaan (tai ehkä lowkey, en tiiä?????) mut nyt yhtäkkiä oon sillee jooh söpö ❤️❤️❤️ että ookoo????? Mikä homma. Sama niiku anuki nii en mä siit mitään ihmeellistä miettiny kunnes näin sen oomin mainoksen ja aattelin et apuaaaa sen ääni en oo tajunnu et se on actually ihana. Ja siit lähtien oon välillä kuolaillu sitä ja niiku????? Mitäh????? Nyt yhtäkkiä oon vaa sillee MITEN oon voinu olla ajattelematta siitä mitään aikasemmin???? KAUHEETA. en ees tiiä kumpi on söpömpi piitu vai Anu ja ööööö en kestä? En ymmärrä mikä ihmeen neli-viiskymppisten naisten kuolausvaihe?????????? Niiku onko kaikki hyvin????? Nyt taas????? Tosin Andrei 😭😭😭 älkää jaksako 😂🤦😭 huutista. Jouko aiheuttaa myös mulle nyt tämmösiä pieniä paniikkisettejä, ku tulee siitä aina mieleen se kun aattelin sitä aika paljon viime joulukuus. Ja kirjaimellisesti heti sen jälkeen rakastuin timppaan ni se aika on vähän.... Sumeeta tavallaa. Hhhh aattelin sillon teemuuki koko ajan ja NYTKIN AJATTELEN EDELLEEN ööhhh.. juu. Mut Timppa tho. Mut niiku kosk nyt Jouko aiheuttaa näit ahistuksia iha jo pelkästään sen takia et se on cute af mut sen lisäks siit tulee aina vaa mielee timppa ja se aika :------D oikeesti mun sydän taas hakkaa vitusti liikaa. Ei vittu se joulukuu oikeesti mä vaa-

Se vitu kerta ku näin hessun ja aattelin et mitä vittua en kai ny oikeesti pidä sitä hyvännäkösenä, sit timppa.. ja siin vaiheessa kelasin et nyt helvetti oikeesti, ja meinasin et täst ei muuten päästä yli ainakaan ihan heti. Ja oikeassa olin. Huudan suoraa huutoa :DDDDDDDDDDDDDD pyörryttää :DDDDD pyörryttää ku aattelen salsui ja kummeleit, ok normaalii 🌚 don't even-

Siis mitä siin ees tapahtu???? 😩😩😩 Koska mä en tajuu tai niiku hä. Ja nyt kun pelkään taas sekoovani joukosta nii muistan niin kirkkaasti sen vitun ajan sillon ja kaikki vaa palaa mieleen sillee AAAAAAAAAA 😭 en vieläkään ihan tajuu mitä sillon tapahtu ku rakastuin timppaa ja vielä vähemmän ehk tajuun sitä et rakastuin hessuu???? Niiku mitä nyt taas................ Hämmentävää oli ja on Myös se et aloin tykkää marist????? Niiku mitä?????? Ei nyt ihan oikeesti hei. Ääh täs on tapahtunut niin paljon ja mun ""traumat"" nousee pintaan. Siis mä en TAJUU????

Mut god damn miks mä aattelen nikooki edelleen? Täähän on nyt jo ihan sairasta???? Tai seduu???? Mitäh??????? Ja huutista kuuntelen teemun listaa tällä hetkellä ääääääää XDDDDDDD H U U T I S T A miten miten miten miten miten miten

miks Teemu viel kaiken lisäks mä-

Siis mitä oikeesti

Eih

Ja se fakta että mun oli sit oikeesti pakko alkaa tykätä timpan ja hessun lisäks marist???????? Ja vittu kenestä ei, kohta varmaan helaki (PLIIS EI, MÄ PELKÄÄN)

oon miettinyt myös chrisii yhtäkkiä ihan random tilanteissa taas????????????? Niiku MITÄ

ALSO TÕNU JA VILLU yhen tapahtuman takia tuli mieleen ja nyt mä vaan en kestä koska miks aina ne miks aina miks aina miks aina miks

Mä-

Ja en oo ees kuolaillu nytte mitää kuvia nikosta ja co.:sta mut silti oon sillee IIIIH NIKO JA JOONAS 🥰🥰🥰🥰🥰 niiku vittu rauhotu oikeesti????? Get a grip?????????????

Ja mua VIELÄKIN raastaa sisältä ne ku katoin lihaksia ja luoteja hutikudit siis ne RAASTAA. ne raasto mua sillon ja edelleenkin, koska ne herätti ihan liikaa tunteita mitä en osannu enkä osaa käsitellä. Ja siis ne nosti myös ne tunteet marii kohtaa takasi pintaa :DDDDDDDDDDD melkeen yhtä paha oli se ku täs yks päivä katoin iha telkkarist kummelii pari jaksoo ku se sattu tulee ja ööh olin iha sekasin ku seinäkello?????????? Katoin vaa timppaa sillee "😬😬😬😬😬😬😬😬😬 i'm deddddd" ja tuntuu et keräilen vielki itteeni sen jäljiltä?????? Repi kaikki haavat auki XD uskomatonta miten vahvan reaktion se voi saada aikaan kun ei oo hetkeen kattonu mitään ja sit yhtäkkiä? Niiku apua?

Ah en pysty ees ajattelee. Ja vannon että osa mun ahistuksestaki saattaa nyt tulla siit ku oon kattonu salsui (ja nimenomaan näitä vanhoi salsui) ja kaikki nää asiat ja niiku pitkäst aikaa repii näitäkin haavoja auki. Ja tosiaa mul probably kehitty jo joskus 2013(?) Tunteit andreita kohtaa ja nyt oon vaa sillee really haluuksä oikeesti muistella nyt niitä aikoja viel at this point 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😭😭😭😭😭 huutista! 🥴 Shippasin jo sillon lauraa ja markusta ja edelleen vissiin mut BRUH miks nykyää tykkään myös piitusta?????????????????? Ei????????? Monoseksuaalit ei tuu koskaan ymmärtää elämän vaikeutta meille biseksuaaleille 🥴 naurattaa niin että itkettää

Tän hauskuuden kruunaa se että kuuntelen tällä hetkellä biisiä jota kuuntelin paljon vuonna 2010 ku mul oli vaikeeta ja muistan sieltäki niin hyvin sen, ku pohdin sitä että oonkoha mä tosiaa bi. Aika unreal moment muistella sitä nykyään. Jotenki se tuntu nii epätodelliselt sillon. Tai kyl se tuntuu vieläki epätodelliselt. Kaikki tuntuu epätodelliselt. Siis se oli niin hiton outoo??

Sanoinko jo että anu aiheuttaa mulle eksistentiaalisia kriisejä sen söpöydel

Mitä saatanaa nyt taas

Ainii huutista jos jossain vaiheessa päädyn tyhmänä kattomaan niitä jaksoi mis on jenni ja laura ja aaroeero kuviot niin EIH :Dd riittää kyllä kuolattavaa ja huutistelua siinä vaiheessa. Katoin niitä sillon 2019 kun tää teemu case alunperin tapahtu ja juuh oli hulvatonta mutta sillon en vielä tainnu kuolata piituu enkä anuu. Voin vaan kuvitella sen ku panic intensifies ja jooh, vaikka on noi vanhemmat jaksot ihan samaa panikointia nekin, niistä puuttuu vaan teemu, mutta onhan siellä melkeen joka kohtauksessa joku koska andrei piitu anu jouko jne. Oikeesti mua hajottaa se että kuolaan vielki joukoo kosk silloin ku tää timppa juttu alkoi sillon, niin kelasin etten tulis enää miettiin sitä välttämättä. Mutta oishan se pitäny arvata

Mut siis oonhan mä varmaan kaikista ajatellu et "en mä varmaan sitä enää ajattele" siis juhasta ja costista oon aatellu ties kuinka monet kerrat et juu eiköhän tämä ollu tässä. BRUH???? EIPÄ OLLU.

Itkettää matisyahu kosk obvious reasons

ITKETTÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

ainii

melkee tukehuin ku yks tyyppi sano tänää "kyllä lähtee" olin silleen "?????????????" i almost died. Se ei kyllä liittyny mitenkään kummeliin se oli iha eri juttu mut siis juuh. 😭

Ja kaikenlaista muutakin oli mistä tuli mieleen ööh pp ja aake??? Mutta eipä siitä sen.

Mutta ok en muista en tiiä.

Ainii tää:
:DDDDD TEEMU JA AAKE?? :DDD juuuuuuh. Aijaa mut ok teemu on söpö mut siissssssssss toi "mitäs luulisit" :DDDDDD HUUDAN 😭 jos joku sanois mulle noin nii huvittais vastata tasan samalla tavalla xDDD paras reaktio ever.

Mut kiva ku kuuntelen slow grenade kosk kyseisest biisist tulee mieleen teemu JA timppa JA jouko, vähintäänkin.

Hehheh

LOPETAN tiettyjen ohjelmien kattomisen 😬😬😬😬😬🧐

😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬

En tajuu

Teemu ❤️❤️❤️❤️❤️

Miks?????

Miks Teemu ja miks Jouko ja EI MÄ EN HALUU AATELLA AAKEE TAI PEEPEETÄ 🙄🥺😳🤦 hehhhhhhhj NO KIITTI VAA.

Aijaa nyt soi vielä slow grenadeakin pahempi biisi oooooffffffffffff. Tää vasta muistuttaaki teemusta. En hyvin voi. Hyvin voi en.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
:DDDDDD se vitu tunne ku hetken aikaa piti miettii mitä outoo tässä muka on:
Varmaa mun "pölyamorinen" mieli taas ei tajuu et se on jotenkin outoa että ois vaimo ja tyttöystävä xd

Hmm

On muute iha sika random et nykyää mul on tai on ollu tunteit melkee jokaista bts:n jäsentä kohtaa, tuli vaa mielee. Oikeestaa vaa jin ja v on sellasii mistä en oo oikeestaa tykänny. Huoh. Aluks oli tyylii vaa hobi ja rm. Mut ok sitte.

Mut aattelen kyl näköjään teemuu iha vitusti täl hetkel?

Ja siis

Muutenki iha älyttömän paha olo enkä tajuu taas et mikä nyt on. Mut varmaan niin huonosti nukkunu et sen takii on kauhee olo koko ajan. En oikeesti kestä näitä pakko-oireita enää, ja aina ku oon nukkunu vähänki huonosti ni tuntuu joka kerta silt et mikään ei oo totta ja et elämä ei oo totta ja et elämäs ei oo järkee, teen kaiken väärin ja kaikki pitää tehdä just tietyllä tavalla mutta en oikeestaa ees tiiä et mikä se tapa on, mul ei vaa oo oikeest hajuakaan

Tosin en jaksa ajatella enää, oon kummiski tehny ihan oikein. Vaikka kaikki kritisoikin mun tunteita esim aina, niin silti en oo tehny mitään väärin vaikka mulle käykin niin. Mä en jaksa enää yrittää kontrolloida tunteita. Mitä enemmän kontrolloin sitä pahempi olo mulla on. Joten mun itteni takii mun on pakko tehä niin että en edes yritä hiukkaakaan, niiku en YHTÄÄN, tehdä mun tunteille mitään. Mun pitää lopettaa ihan SAMAN TIEN kaikki tunteiden kontrollointi. Vaikka ihastukset ahistaa muutenki mut MIKÄÄN, yhtään mikään, ei oo sattunu koskaan niiden suhteen pahemmin ku ne pakko-oireet mitkä mulla alko siitä terapiasta. Siis ne ajatukset että en saa tuntea mitään ja mun pitää kontrolloida kaikkee. Joten mun pitää lopettaa se ihan samantien ja ajatella että nää nyt vaa on näin enkä mä saa ees yrittää kontrolloida mitään, koska jos ajattelen sitä vähänkin niin kuolen ahistukseen, koska sit must tuntuu koko ajan että en saa tuntee yhtää mitää ja ihan valehtelematta mä en tiiä pahempaa ahistusta ku tää että oon maailman paskin ihminen siks että annan itteni tuntea ja ihastua. Mun pitää vaan yksinkertaisesti ihan saman tien lopettaa kaikki tunteiden kontrolloimisen ajattelukin. Voisinpa estää muita ihmisiä kans triggeröimästä mua. Ne nimittäin tulee varmaa viel monta kertaa sanoo mulle paskaa kuten "eksä vois yrittää päästä yli siitä". Huoh tekis mieli lyödä siin vaihees.

Oikeest en kestä tätä enää.

Mietin vaa et... Voinko oikeesti ees luottaa siihen... Tai niiku et onks tää ihan varmasti ok. Onks tää ihan satavarmasti ok olla tämmönen vai teenks mä kuitenkin jotain väärin jos en yritä parhaani mukaan kontrolloida mun tunteita

Nii vittu kiitti taas niille kusipäille jotka on kommentoinu näit asioita, ne on pilannu esim mun elämän näköjään. Mun pitää nyt vaan muistaa se koko ajan, että ihan sama mitä kukaan sanoo, niin mul ei oo mitään velvollisuutta IKINÄ kontrolloida sitä kehen rakastun. Kellään ei oo siihen mitään sanomista, ei koskaan. Niil ei vaa oo mitään syytä puuttua mun tunteisiin. Mä oon ihan ok tämmösenä. On pakko olla. Sen on ihan pakko olla niin.

Mut ei mikään auta. Tää on niin väärin. Kaikki tää on niin niin niin niin väärin.

Tosin onneks on tää biisi:

Yks tärkeimmistä 🙄😭 tää helpottaa mun oloa about aina. En uskalla ees tässä vaiheessa kuunnella becoming myself koska itkisin varmaan silmät päästäni. En kestä sitä biisiä normaalistikaan niin tässä hetkessä se saattais olla liikaakin 😶 tai hey jesus 😭😭 siinä on kyllä muutama biisi joita ei kestä

Aaaaaaaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voi ei tää taas lol:

Nää tietyt biisut saa mut muistelee kaikkee ja jotenki aaaa eih en kestä, mua hajottaa se että oon aina kärsiny tästä samasta asiasta. Niiku esim nää saa mut miettii yläasteen aikaista minääni ja emt jotenki tosi semmonen outo olo. En tajuu miten vieläkin oon tämmönen epävarma ihan yhtä paljon ku teininäki. Wut oikeesti. Ahaha oon iha ihme tilas mut pelkästään lady gagan kuuntelu saa mut johonki ihme fiiliksiin koska you know se on bi ja siis kaikki tämmöset saa mut tavallaan itsevarmemmaks koska niiku ei se voi nii paha asia olla se bisseys jos nääki eräät on bissei. Bi icons. Olaki 🥰 ja Domo 🤩 huuutista. Nää auttaa mun sisäistettyyn bifobiaan salee. Tai mitä epävarmuutta se nyt onkaa. Lol ajatella jos toi ois ainut asia josta oon epävarma ihastusten suhteen mut bro oon epävarma kaikesta muustakin. Nyt must tuntuu et ehkä piitun ja anun takii tää bisseyskin tuntuu nyt niin asdfghkll äääääääää mutta kyllähän kaikki muukin on ihan asdfghkkl äääää. Ei pelkästään ihastusten sukupuoli vaan ihastusten ikä ja kaikki muukin. Yleensäkin kaikki mussa on ihan asdfghjkl. Siis tää on niin sitä tasoo et at this point mietin vaa ala- ja yläasteaikoja ja jotenki vaa ahistun siitä kaikesta mitä sillonki tunsin. Tää on pitkälti ollu tämmöstä samanlaista aina. En tiiä oonko ikinä ollu itsevarma for real. Siis actually sukellan vaa niihi muistoihin ja kelaan niit opeihastuksii ja se fakta et oon päässy yläasteelt 2014 nii ei hitto, siit on niin kauan ja oon täl hetkel täs tilanteessa. Siis mun itsevarmuus ei oo lisääntyny. Melkeen vois sanoo et teininä oli helpompaa ku nyt. Siis mun aivot ei vaa tajuu et tää on oikeesti näin. Jos joku ois sanonu sille 12-vuotiaalle qualitymonkeylle et bro 11 vuoden päästä tilanne on tämä ni voi luoja. Ahahaha se 12-vuotias minä joka mietti onko bi (ja vielä bb:n takii) voi tsiisus jos se ois tienny sillon, et en vielä tässä vaiheessakaan oo ok yhtään minkään asian kanssa ni voi yhen kerran nyt oikeest???? Niiku häh. Siis. Eiks sen pitäs mennä just toisinpäin? Eiks ajan myötä pitäs itsevarmuus parantua? Päinvastoin must tuntuu et tää ei ollu mulle sillon niin paha juttu ku nyt. Vaikka toisaalta se on kyllä totta, että yläasteel en tainnu uskaltaa sanoo yhellekään kaverille että saatan olla bi, niiku en yhtään kellekään, Koska pelkäsin niin paljon sitä et ne pitää mua ällöttävänä tai jotain? Nyt sentään about kaikki mun kaverit tietää eikä se oo silleen ongelma mut silti mun ajatukset on jotenki solmus?? About kaiken suhteen.

Ku nyt tuli puheeks ni oon muute aika varma että kaikki mun veljet tietää myös että tykkään tytöistä. Siis oon sanonu (tai pelattiin sellast jtn juomapelii) että oon ollu ihastunu samaan sukupuoleen, ja muistaakseni kaikki mun veljet oli siinä paikalla. Sitä en tiedä oliks ne liian kännissä muistaakseen, mut oon aika varma et ne tietää tai muistaa sen, tai vaik ei muistaisi ni ei ne siitä kyl mitää varmaa välitä. Nuorin isoveli sano kerran (tosin kännis) et "tulkoo vaikka minkälaista äijää tai muijaa" 🤔😳 siis puhu mun jostai mahdollisist kumppaneist XD vanhemmista ei sitten oo käryy mut kai ne nyt aavistaa??

Jotenki vaan vituttaa se kun oisin kuitenkin halunnu olla hetero. Enkä muutenkaan haluis et tää leimaa mua. Tuntuu vaa niiku kaikki nää asiat leimais mua ja emt välil vaa tunnen itteni iha vieraaks itelleni. En tajuu mist seki johtuu. HUOH. Emt tai niiku en haluu olla erilainen. En haluu et ihmiset luulee et oon jotenki outo näiden kaikkien asioiden takii. Tai no ihan sama kai.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

outo olo. Oon ihan sekasin. Siis kaikesta. Enkä tiiä miks. En tiiä en tiiä en tiiä. En vaa pysty keskittymään mihinkään.

Mut siis niiku just tää on nii rasittavaa mä en tajuu miks suuntautumine on joku juttu, tai ärsyttää et sitä ajatellaa jonai ominaisuutena tai miks se ihastuksen sukupuoli ei voi olla samanlainen suht merkityksetön juttu ku vaikka ihastuksen ihonväri. Tarkotan vaa sitä et eihän kukaan voi tietää esim sitäkään et minkä väriseen ihmiseen ihastuu seuraavaks, must kannattais ajatella samalla tavalla sukupuolesta ja iästä. En osaa siis selittää tätä mut must suuntautumine ei pitäs olla tämmönen ominaisuus vaa se pitäs ajatella samalla tavalla että kuka tahansa voi ihastuu kehen tahansa. Voihan ihminen rakastua vaikka aina omanikäsiinsä mut sit yhtäkkiä rakastuuki 30 vuotta vanhempaan, ni miksei sukupuoliki oo samanlainen asia. Miks pitää olla jotain random kategorioita. Miksei voi olla esim niin et ihminen ihastuu vaik yhtäkkiä ihan yllättäen samaan sukupuoleen mut et se ei silti tee siitä mitään, ei heteroo homoo eikä mitään muutakaan. Miks tää on näin iso juttu. Siis miks mä oon joutunu miettii jo pikkulapsena et voi ei tää on outoo et tykkään tytöstä, oonko lesbo. Ja siis olin oikeesti tosi nuori sillon. Olin varmaan alle 10v. Jotenki outoa ajatella ku mun veljentytär on nyt 10 ja on hulluu aatella et seki vois ajatella samal taval ku mä sillon about sen ikäsenä. Sillee mitä hittoo miks lapset ajattelee tämmöstä. Eikä tarvis kyllä kenenkään muunkaan ajatella, ei edes aikuisten. Ei tarvis välittää oikeesti. Ja miten ihmeessä mun kaveritki sillon oli et yäk. En ymmärrä miten pikkulapset voi olla tolleen :D no tietty lapset oppii sen ympäristöstä. Mut niiku oikeest ihan pahaa tekee. Super outoo että homous on maailman luonnollisin asia, mut silti ihmiset on niin pirun homofobisia.

Emmä tiiä toisaalta labelit on ihan ok, koska oon comfortable bi-labelin kanssa.. tai no siis nimenomaan en oo, toisaalta :Dd mut niiku emt? Se kuvaa mua? Mut en tykkää silti siit etten oo normaali hetero? Näköjään?????????

Yritän olla tekemättä asiasta ongelmaa lol D:::::::::: rääh onneks voin popittaa tuuren hetero-kappaletta xDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaaa voi vitun Victoriaki muute 😒 ajattelen sitäki edelleen näköjään. En nyt ihan koko ajan mut kuitenkin?? En todellakaan tykkäääää. Mitä vittua. Ahahha juu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aijaa

Nyt taas biseksuaalisuutta (tai biromanttisuutta oikeestaan?) Pahemmalta tuntuu vaa se fakta et mul on liikaa ihastuksia ja nii. Nyt yhtäkkiä se tuntuu pahemmalta :D en tiedä miks. Mhm okay.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En ymmärrä must tuntuu et tää paha olo on koko ajan pinnas nykyään enkä tajua miksi. Ehkä vaa siks ku en oo nukkunu tarpeeksi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oli kyllä erittäin hyvä että en menny Keravalle kattoo eppuja tänään koska öööö melkein tein kuolemaa jo kun näin kuvan juhasta niin jos oisin actually menny sinne ni oisin joku huutoitkevä kasa joka ei pääse himaan enää ku on nii hukassa t. Kokemusta on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
NO NYT hei tämä ei naurata enää :D oikeest, COME ON. En tykkää tästä:

Huhhei voin huonosti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En tykkää piitust yhtää 😶 täysin samantekevää mulle koko ihminen 😶 ei kiinnosta 😶

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eih... Tykkään v:stä. Ei bts:n v vaan toinen v :D en nyt viitsi sen koko nimeä kirjottaa, alkukirjain saa riittää.

Ja for real nyt kun kuuntelen timpan listaa niin eih vittu selkeesti nää biisit on niin sellasii et mietin sitä semisti enemmän ku ehkä ajattelisin jos kuuntelis jotai toista listaa. Tai no aina mä sitä mietin mut siis kuitenkin. Huoh. Rakastan timppaa niin helvetisti edellleeeeennnnn. Yllätys hei :D tuskin oon pääsemäs siit yli ihan heti jos koskaan?? Mut hitto en tajuu tätä määrää??? En tiedä ees kuin paljon näit on. Mut paljon.

Se mikä mua shokeeraa ni mul ei oo piitul viel listaa. Ja hyvä niin. Siis oikeesti kaiken muun mä vielä kestän, mut näitten soittolistojen tehtailu.. 😐✋ huoh en voi sille mitään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
No nyt on kyllä todellakin kummallista
Siis. Näin unta costista ja artosta? Mistähän ne oikee tuli. Ymmärtäisin jonku juhan koska mietin sitä eilen ku olis ollu se keikka mut bruh costi ja arto??? Okei. Ja oli viel niin tunteikas uni että. Olin entisessä koulussani siin ja kävelin siel ympäriinsä ja mietin kaikkee ja sekosin, Arto oli opettajana jollain kurssilla (tais olla kuvista???? :Ddd) ei vittu :DDD HUUDAN :D aaaaaaaaaäaä

Sitten tosiaan juttelin costin kaa, popedal oli keikka ilmeisesti mitä olin menos kattoo, ja mä vaa kävelin sen ohi siin ja moikattiin ja juteltii vähän D: se kysy jotain että mist se muistaa mut ja sanoin jotain että ollaan otettu pari kertaa yhteiskuva keikal :D oikeesti ollaan otettu vaa kerran mut siin unes enemmän lmao. Ahaha ja siis mitä vittua ok jännä uni kertakaikkiaan. Basically tää on kaikki ihan hirveetä.

Mut sen costin mä jopa jotenki ymmärrän koska saatoin kyl miettii sitä välil eilen mut mietinkö muka artoo yhtää vai tulikse vaa täysin randomisti mua kiusaa siihen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Todella rasittavaa ku nään j:tä täällä koko ajan. Olin just sillee lol en tykkää siitä mut sit taas näin sen. Ja toinen j myös, toivottavasti tunteet ei nouse pintaan.

Ylös Pohja